טיפול לייזר XEOהצערת עור הפנים וטשטוש צלקות במרכז תל אביב

טכנולוגיות מתקדמות וציוד חדשני מאפשרים ליצור שינוי משמעותי לטובה בעור הפנים. עם מכשיר ה-XEO האפשרויות רבות במיוחד: גם טשטוש צלקות, גם פילינג, גם רענון הצערת העור ומיצוקו, גם החלקת קמטים, גם טיפול בפיגמנטציה, גם הסרת כלי דם בולטים, גם העלמת נגעים ובאופן כללי שיקום רענון וחידוש עור הפנים. חשוב לעבור את התהליך, שכולל סדרת טיפולים, אצל כירורג פלסטי מנוסה שיודע כיצד להשתמש במכשיר מבוסס לייזר ולהפיק ממנו את התועלת המירבית.

7 ידיות שמבטיחות התאמה מדויקת למצב עור הפנים שלך

האפקטיביות הגבוהה של מכשיר ה-XEO נובעת מכך שיש בו 7 ידיות שונות. כל אחת מהן פועלת באופן מעט שונה, ולכן מייצרת השפעה חיובית אחרת.

כך למשל ישנן ידיות ייעודיות להסרת נגעים בעור ולטיפול בפיגמנטציה, ידיות שונות להחלקת קמטים והעלמת קמטוטים, ועוד.

עוד הבדל בין הידיות השונות הוא עומק הטיפול – ישנן ידיות שהטיפול באמצעותן מתבצע רק בשכבה החיצונית של העור (אפידרמיס), וישנן ידיות שמחדירות את אנרגיית הלייזר אל הדרמיס (השכבה העמוקה יותר בעור) – בהתאם למצב הפנים ולמקור הפגמים שאותם רוצים לתקן.

היכולות המגוונות של המכשיר, שפותח בארה"ב, מאפשרות גם התאמה מלאה לסוג העור והגוון שלו, כך שכל מטופל ומטופלת זוכים למעשה לתהליך שמותאם אליהם באופן מושלם.

פילינג ללא כאב ועם שיפור משמעותי במראה הפנים

פילינג באמצעות מכשיר XEO הוא טיפול בטוח, מדויק, ממוקד ונטול כאב. כמו כן אין צורך בתקופת החלמה ממושכת בעקבותיו. השימוש בידיות המיועדות לפילינג מוביל לתיקון פגמים שונים בעור הפנים – כאלה שהם תוצר של עישון, תזונה לא מאוזנת, חשיפה מוגברת לשמש, צלקות וגם פגעי גיל.

תועלת נוספת בעקבות טיפול במכשיר XEO היא הגברת ייצור הקולגן והאלסטין בגוף. שני חלבונים אלה מייצרים תאי עור חדשים, וכתוצאה מכך נהנים המטופלים מרקמות חלקות יותר, הדוקות יותר ובעלות מראה חיוני יותר.

הסרת כלי דם בפנים וברגליים

אחת הידיות של מכשיר ה-XEO הינה ידית ייעודית להסרתם של כלי דם בולטים. בדרך זו ניתן להעלים קופרוז – נימים מורחבים שמופיעים בצידי האף, בלחיים וגם בצוואר ובסנטר, ויוצרים מראה אדמומי (לעתים בלוויית חספוס באזור). גם ורידים בולטים ברגליים אפשר להסיר עם המכשיר המתקדם, שכולל גם מערכת קירור כך שהמטופלים לא חווים תחושות לא נעימות יתר על המידה בזמן שאנרגיית הלייזר מטפלת באותם כלי דם בעייתיים.

שיקום עור הפנים והצערתו

שילוב הידיות מאפשר טיפול מקיף בכל הנזקים שהצטברו עם השנים בעור הפנים: כתמי שמש, קמטוטים, נגעים, צלקות וכאמור גם כלי דם בולטים. התוצאה היא שיקום כולל והצערה משמעותית של המראה החיצוני.

על-מנת להגיע לתוצאות יפות נדרש תכנון מוקדם מדויק, ולכן חשוב להגיע לפלסטיקאי מיומן ובקיא. גם במסגרת תהליך טיפולי זה מתרחשת התופעה החיובית של הגברת קצב הייצור של האלסטין, הקולגן ורקמות החיבור – ובזכותה נחסך הצורך בהזרקות שונות לשיפור המראה.

כמה מפגשים כולל תהליך הטיפול ב-XEO?

במרבית המקרים נדרשת סדרה של 6-10 מפגשים בתדירות של אחת לחודש. על-מנת לבנות תוכנית טיפול אישית עבורך, עורך ד"ר רם סילפן מפגש ייעוץ. במהלך המפגש הלא מחייב מבחינתך הוא מתרשם ממצב הפנים, מקשיב לרצונות שלך ועל בסיס מידע זה מספק המלצות ספציפיות לגבי הדרך הטובה ביותר לנצל את איכויות מכשיר ה-XEO.

מקסימום שיפור לטובה – וגם מקסימום בטיחות

כשעוברים את הטיפול בעזרת ה-XEO אצל רופא מנוסה ואחראי כמו ד"ר סילפן מובטחים לך הן שינוי לטובה במראה הפנים והן בטיחות ללא פשרות. המכשיר עצמו קיבל את כל האישורים הרלוונטיים – מה-FDA (מנהל המזון והתרופות בארה"ב), הגוף הממונה על תקינה של מכשירים רפואיים באיחוד האירופי וגם משרד הבריאות.

לנוכח עוצמות המכשיר, נדרש שימוש זהיר ומיומן, כך שלא ייגרם נזק כווייתי או כל פגיעה אחרת. במרכז תל אביב לכירורגיה פלסטית כל המטופלים זוכים לליווי צמוד לאורך כל התהליך ולמענה מידי לכל בקשה או התייעצות – עד להגעה לתוצאות הרצויות.

אולי יעניין אותך גם

ניתוחי אסתטיקה נוספים

במרפאתנו מתבצעים בכל יום מגוון טיפולי חזה באופן בטוח ומקצועי. מוזמנת אלינו למרפאה לפגישת ייעוץ מקצועית עם מומחה פלסטי בכיר.

דילוג לתוכן