מנתח פלסטי בתל אביבד"ר סילפן – ניתוחים פלסטיים בתל אביב

העידן הנוכחי מאפשר לכל אישה ולכל גבר להיראות בדיוק כפי שהם תמיד חלמו להיראות. מגשימי החלומות הם מנתחים פלסטיים, ובאופן טבעי חשוב לבחור נכון את איש המקצוע שבידיו מפקידים את הפעולה המבוקשת – מתיחת פנים, הגדלת / הקטנת חזה, הרמת עפעפיים, מתיחת בטן, עיצוב ישבן, שאיבת שומן, הסרת עודפי עור ויש כמובן עוד מגוון רחב של אפשרויות.

ניסיון

כל איש מקצוע, או לפחות הרוב המכריע, משכלל את היכולות שלו עם השנים. עבור מנתח פלסטי בתל אביב, ניסיון רחב היקף הוא חובה.

הניסיון הוא זה שמבטיח אבחון מדויק במיוחד של המצב, ובהתאם תכנון מושלם של ההליך הכירורגי. בנוסף, מי שכבר ביצע ניתוחים שונים – בין אם אלה הפופולריים כמו הגדלת חזה או ניתוח אף, ובין אם אלה הפחות נפוצים כמו פמיניזציה של תווי הפנים – פעמים רבות, כבר נתקל במגוון רחב של תרחישים אפשריים ויודע לספק להם את המענה האופטימלי.

ליווי צמוד ותמיכה לאורך כל התהליך

ניתוח פלסטי הוא לא עוד פעולה טכנית שמתבצעת בחזה, בפנים, בבטן או באיבר אחר – אלא תהליך שלם, שנוגע ברגשות העמוקים ביותר של המטופל או המטופלת. מנתח פלסטי בתל אביב הוא כאמור אדם שמגשים חלומות, במקרים רבים כאלה שקיננו אצל האדם שנים רבות, ולכן ישנה חשיבות עצומה לקשר שנוצר בינו לבין המטופלים.

מנתח מוכשר באמת הוא זה שמצליח ליצור אמון מלא מצד המטופל או המטופלת. בנוסף הוא יודע כיצד להרגיע חששות טבעיים, הן לקראת ההליך הכירורגי עצמו והן לקראת השינוי הדרמטי בחיים. ד"ר רם סילפן מקפיד לקיים מספר מפגשי ייעוץ, בהתאם לצורך, כדי לוודא מוכנות רגשית מלאה וציפיות ריאליות לחלוטין. בנוסף הוא ממשיך ללוות את המטופלים גם לאחר הניתוח, גם במסגרת הביקורות שמטרתן לוודא החלמה מיטבית וגם באופן כללי, עם מענה מלא לכל צורך. התמיכה לאורך כל הדרך מפחיתה את המתח ותורמת רבות להפיכת התהליך לחוויה מוצלחת שמגיעה לשיא עם השלמת השינוי.

המקום שבו מתבצע הניתוח

חדר הניתוח שבו מוצא לפועל ההליך הכירורגי משפיע גם הוא על טיב הביצועים של כל מנתח פלסטי בתל אביב. חשוב מאוד לבחון את המקום שבו מתממשת התוכנית והופכת למציאות, הן מבחינת איכות הציוד והן מבחינת התחושות – כדי שאפשר יהיה להיכנס לניתוח בראש שקט באמת.

במרכז תל אביב לכירורגיה פלסטית ישנו חדר ניתוח פרטי, מאובזר במיטב המכשור הרפואי המתקדם ביותר בתחום. האפשרות לעבור את הניתוח במרכז עצמו ולא במקום חיצוני מהווה יתרון משמעותי, הן במהלך הניתוח והן בזמן ההתאוששות לאחריו.

טביעת עין מדויקת ויושרה מוחלטת

מנתח פלסטי בתל אביב הוא אדם בעל מיומנות טכנית גבוהה במיוחד, שכן הוא נדרש כמובן לבצע פעולות כירורגיות מדויקות מאוד – אבל עוד קודם לכן הוא גם אמן. כשיצירת האמנות היא הפנים שלכם, החזה, הירכיים או כל איבר אחר, נדרשת כמובן טביעת עין חדה ותפישה אסתטית מפותחת. המנתחים הטובים באמת נולדים עם האיכויות החיוניות האלה, וכשמתבוננים בתוצאות ניתוחים קודמים שביצעו – קל לזהות את הערך המוסף שלהם.

עוד תכונה חשובה מאוד היא יושרה ללא פשרות. הניתוחים הפלסטיים המתקיימים כיום משוכללים הרבה יותר מבעבר, אולם גם כך ישנם אילוצים וכן מגבלות בהתאם למבנה הגוף והמאפיינים הספציפיים של כל מטופל ומטופלת. למנתח הפלסטי אחריות רבה מבחינה זו – להבטיח ציפיות ריאליות. מרכיב נוסף ביושרה הוא לפרט באוזני המטופלים הן את הסיכויים והן את הסיבוכים שעלולים להיווצר כתוצאה מהניתוח.

מרכז מקצועי, יחס אישי

מרכז תל אביב לכירורגיה פלסטית שייסד ד"ר סילפן הוא מרפאת בוטיק שמתאפיינת באווירה יוקרתית ובדיסקרטיות מוחלטת. השילוב בין המרכז שמציע מגוון רחב של טיפולים אסתטיים לבין הליווי האישי של ד"ר סילפן מוביל לתוצאות מרשימות במיוחד בכל תהליך, ולמקסימום שביעות רצון של המטופלות והמטופלים – שזוכים למראה חדש ואיתו לחיים חדשים וטובים יותר.

אולי יעניין אותך גם

ניתוחי אסתטיקה נוספים

במרפאתנו מתבצעים בכל יום מגוון טיפולי חזה באופן בטוח ומקצועי. מוזמנת אלינו למרפאה לפגישת ייעוץ מקצועית עם מומחה פלסטי בכיר.

דילוג לתוכן