עיצוב סנטר לנשים וגבריםלא מה שחשבתםפעמים רבות כשהסנטר אינו פרופורציונלי לפנים נוצרת בעיה אסתטית, לדוגמא במקרה של סנטר נסוג נוצרת תחושה של אף גדול ובולט, כאשר מבצעים ניתוח סנטר האיברים האחרים בפנים מקבלים פרופורציה שונה.

הפרופיל שלך הוא לא מה שרצית? האף נראה בולט?

 פעמים רבות כשהסנטר אינו פרופורציונלי לפנים נוצרת בעיה אסתטית, לדוגמא במקרה של סנטר נסוג נוצרת תחושה של אף גדול ובולט, כאשר מבצעים ניתוח סנטר האיברים האחרים בפנים מקבלים פרופורציה שונה.במראה הקלאסי הסנטר אמור להיות בקו פרופיל ישר עם המצח, אך אצל אנשים רבים הסנטר מרובע או מחודד, קטן מדיי או גדול מדיי לקווי הפנים ומשווה מראה פחות אסתטי.כמו כן פעמים רבות יש סנטר קטן לעומת אף גדול, במקרים אלו מומלץ לבצע ניתוח סנטר משולב עם ניתוח אף. על ידי הקטנת האף והגדלת הסנטר ניתן לייצר מראה אסתטי וסימטרי יותר. יחד עם זאת לא בכל המקרים נדרש ניתוח אף, לכן מתבצעת התאמה אישית לקווי הפנים האישיים לכל מטופל.בניתוח להגדלת הסנטר אנו משתמשים בשתלי סיליקון איכותיים ועמידים, מתאימים את גודל השתל ומבצעים השתלה למקום המתאים וקיבוע.במקרים של סנטר גדול ובולט ביחס לפנים, אנו מבצעים הקטנת סנטר באמצעות הסרת חלק מרקמת עצם הסנטר לגודל הרצוי והמחמיא למבנה הפנים.הניתוח מתאים לגברים ונשים (מעל גיל 18) אשר אינם מרוצים ממראה הסנטר והפרופיל שלהם ומעוניינים לעצב ולשפר את המראה.הניתוח מבוצע בהרדמה מלאה, אורך בין שעה לשעתיים ובד"כ אינו כרוך באשפוז.Facial Beauty Treatment. Beautiful Young Female With Smooth Skin, Perfect Makeup And Surgical Lines. Closeup Of Beautician Hands Touching Woman Face Before Plastic Surgery Operation. High Resolutionבהליך כירורגי  המנתח מבצע חתך בחניכיים התחתונים על מנת להגיע לעצם הסנטר ולבצע הגדלה באמצעות שתלי סיליקון איכותיים ועמידים המוחדרים לאזור הרצוי ומקובעים בו קיימים מגוון שתלי סיליקון ולכן מתבצעת פגישת ייעוץ בה אנו מבצעים התאמה מלאה למבנה הפנים והלסת ושאר אברי הפנים. במקרה של הקטנת הסנטר הרופא המנתח מבצע שיוף של עצם הסנטר ועיצובה בהתאם למבנה הפנים.בתהליך ההחלמה עשויה להופיע נפיחות ושטפי דם מקומיים שעוברים בדרך כלל לאחר הימים הראשונים, בכל מקרה חשוב מאד להגיע לביקורת ומעקב אצל הרופא המנתח כשבוע לאחר הניתוח.בשבועות הראשונים לאחר הניתוח יש לשמור על ניקיון חלל הפה והחניכיים, להימנע מפעילות גופנית ולהימנע ממאכליםכמו כן ניתן לעצב את מראה הסנטר ללא הליך ניתוחי על ידי שימוש בחומרי מילוי כמו חומצה היאלרונית או בוטוקס, התוצאה עשויה לצאת טובה אך זמנית ויש צורך לחדש ולשמר את ההזרקות לאורך זמן על מנת לשמר את המראה. בסופו של דבר זהו פתרון יקר וזמני ולכן אנו ממליצים לבצע הליך כירורגי שייתן לך מענה קבוע ומחמיא.במרפאת תל אביב לכירורגיה פלסטית, ד"ר רם סילפן כירורג פלסטי בכיר, מומחה בניתוחי פנים מצבע ניתוח סנטר בצורה מקצועית ובטוחה. מוזמנת לתאם פגישת ייעוץ ולקבל מידע מקיף ומותאם לך אישית במרפאתנו.

ניתוח אף – כיצד להתאים את האף למבנה הפנים?

ניתוח סנטר משולב פעמים רבות עם ניתוחי פנים אחרים על מנת לתת מענה מלא לעיצוב הפנים. בסרטון הבא יסביר ד"ר סילפן כיצד מתבצעת התאמה למראה הפנים על מנת לקבל מראה מעוצב ואסתטי.ניתוחי פנים נוספיםמוצרים נוספים: במרפאתנו מתבצעים ניתוחי אף, ניתוח מתיחת פנים, הרמת גבות ועפעפיים, הזרקת חומרי מילוי והסרת שומן. פגישת ייעוץ אישית
דילוג לתוכן