הרמת עפעפיים ללא ניתוחעיניים פקוחות לרווחה

העיניים הם כלי מרכזי בתקשורת בינאישית, ואחד הפרמטרים האמינים לשקף את תחושותינו, מצבנו, גילנו ומצב רוחנו.

העיניים הינם איבר רגיש מאד לאור, שמש, רוח וחושך, גודל האישון אף משתנה בהתאם.  באמצעות העיניים אנו מעבירים מסרים רבים מודעים ובלתי מודעים.

 

Beautiful young woman with a smooth unblemished complexion, hands on cheeks and eyes closed with a serene expression in a beauty, skincare and spa concepts. Perfect skin. Portrait isolated on white with copy space for text.

 

ריאיון של ד"ר רם סילפן על הרמת עפעפיים.

בסרטון זה ד"ר רם סילפן מסביר על הסיבות המביאות אותנו לניתוח להרמת עפעפיים, איזה בדיקות צריך לקראת ניתוח כזה? הרמת עפעפיים לפני ואחרי כולל עדות אישית של מטופלת שעברה ניתוח להרמת עפעפיים. לפרטים נוספים צפו בסרטון

בהתבגרותנו מפתח העיניים קטן ומעניק מראה מבוגר, על מנת לשמור על מראה עיניים צעיר ורענן ישנם דרכים טבעיות שניתן להתחיל בהן ובמידת הצורך להגיע לניתוח הרמת עפעפיים.

בעזרת תכשירים קוסמטיים איכותיים המבוססים על חומצה אמינית בשם גאבה גאמה אמינו בוטיריק אסיד ניתן לטפל במניעת קמטוטים סביב העיניים.

במידה וקיימת נפיחות מתחת לעפעפיים ישנם תכשירים קוסמטיים המכילים קפאין, מנטול ועוד מרכיבים שמסייעים להפחתה מועטה וזמנית של הנפיחות.

Attractive middle aged woman touching her cheek skin, mature beauty concept

התכשירים הקוסמטיים הינם זמניים ועשויים לשמר מצב קיים אך לא להעלים לצמיתות קמטים או נפיחות. לעומת זאת פילינג עמוק יכול לסייע למראה העור בכלל ולמתיחה וחידוש העור באזור העיניים בפרט.

דרך נוספת לייצר מראה צעיר ורענן של העיניים הוא איפור מקצועי, על ידי איפור זמני או קבוע, ניתן אמנם לטשטש קמטים ולהגדיל את מראה העין אך זהו מענה שאינו באמת מסייע למראה העור שרצית אלא אשליה אופטית.

ניתן לבצע הזרקת בוטוקס במצח ובצידי העיניים על מנת לייצר מראה צעיר יותר באזור העיניים, כמן כן ניתן להשתמש בחומצה הילאורונית.

שיטה נוספת להרמת עפעפיים ללא ניתוח היא שיטת PureBEAU, טכנולוגיה חדשנית שמבוססת על אנרגיית לייזר. בניגוד לניתוח המבוסס על הסרת עור עודף, שיטה זו מבוססת על אידוי ויצירת כוויה מבוקרת . בעקבות השימוש במכשיר נוצרות נקודות שטחיות על העפעפיים מעין כוויות זעירות .לאחר תהליך של ריפוי העור באזור תהיה התחדשות והתכווצות של העור. מכיוון שזהו הליך פשוט ולא פולשני, אין שימוש בזריקות הרדמה אלא במשחת אלחוש בלבד. יחד עם זאת התהליך כרוך בכאב וסיכונים של כוויה משמעותית בעפעף.

כמו כן קיים כיום מכשור רפואי מתקדם כגון Ultherapy, מכשיר שעובד על אולטרסאונד ומאפשר טיפול חד פעמי לשיפור מראה העפעפיים והעיניים ולהרמת גבות. מכשור מתקדם נוסף הוא ה- Plexer, המבוסס על אנרגיית הפלזמה. בעזרת קירוב המחט לעור מועברים מעגלים אלקטרו מגנטיים ונוצר אידוי של העור. בסיום התהליך נותרות נקודות חומות זעירות על העפעפיים שנעלמות תוך מספר ימים. בד"כ נדרשים 2-3 טיפולים לקבלת המראה הרצוי. משך הטיפול כ 10-15 דקות בכל פעם וההחלמה מהירה

טכנולוגיה חדשנית נוספת מבוססת על גלי רדיו, מכשיר ה- E-Matrix מסייע להרמת עפעפיים תוך סדרה של מספר טיפולים. מכשיר נוסף בשם Tixel, שמבוסס על חשמל מבצע למעשה חימום באזור העפעפיים ומסייע להעלמת נפיחות בעפעפיים התחתונות.

ניתוח עפעפיים נעשה פעמים רבות ממניעים רפואיים ולא רק קוסמטיים, ישנם מקרים שמחייבים התערבות ניתוחית ולכן שלל השיטות לא ייתנו מענה מלא לבעייתם. מומלץ להתייעץ עם כירורג פלסטי מומחה ולהתאים את הטיפול להשגת התוצאה הרצויה.

לתאום פגישת ייעוץ – לחצו כאן

ניתוחי פנים נוספים

במרפאתנו מתבצעים מגוון ניתוחי פנים נוספים, ביניהם ניתוח סנטר, ניתוח אף, ניתוח הצמדת אזניים, הרמת גבות ומצח, בוטוקס וחומרי מילוי, פילינג, מזותרפיה (מיקרונידלינג) וניתוח להסרת שומן מהלחי.

לפרטים נוספים מוזמנים לקרוא לתאם פגישת ייעוץ אישית

דילוג לתוכן