הגדלת חזה באופן טבעיאגדה או סיפור אמתי

אחת התופעות שחווים גברים היא הגדלת חזה באופן טבעי, הדבר קורה בשני השדיים ולעיתים רק באחד מהם.

הרצון להגדלת חזה מצד אחד והרתיעה מביצוע ניתוח כירורגי לצורך הוספת שתלים מצד שני, סולל למי שמעוניין בהגדלת חזה דרכים חדשות תוך שימוש בשיטות טבעיות אשר מבטיחות את שינוי נראותו של החזה שהוא חשוב מאד.

רוב הבחורות שהן בעלות חזה קטן, ייהנו מחזה גדול יותר לאחר ההיריון וההנקה אך בתפיסת העולם שלהן הן מעוניינות שהשינוי יתרחש בצעירותן ולא מעוניינות להמתין לגיל מאוחר יותר.

דרכים להגדלת חזה בשינוי תזונתי

בחנויות ובאתרי האינטרנט אפשר לרכוש תכשירים טבעיים שונים אשר נטילתם תגדיל את נפחם של השדיים, שייראו מעט גדולות יותר. מטרתם של התכשירים הללו היא ליצור שינוי הורמונלי בגוף אשר ישליך על נפחו של החזה, דבר שאכן קורה בפועל.

בתכשירים הללו אפשר למצוא ריכוזים שונים של חומרים טבעיים כמו זרעי שומר, זרעי חילבה, אנג'ליקה סינית, מוצרי סויה, סרפד, עוגיות ייעודיות להגדלת חזה ותוספי תזונה אחרים.

חלק מהחומרים הללו אפשריים גם להתזה על הגוף כיוון שהם מכילים צמחים בעלי רכיבים שהם אנטי אייג'ינג ולכן יוצרים את האפקט הנדרש.

 

ניתוח הגדלת חזה – ריאון עם ד"ר רם סילפן

ד"ר רם סילפן מסביר על ההתפתחות ההיסטורית של ניתוח הגדלת חזה. למי מתאים הניתוח? איזה שתלים נמצאים היום בשימוש, שתלי סיליקון מה הם מכילים? ומה מידת ההתאמה של השתלים בגוף? אשר נקבעים על ידי פרמטרים שונים, מהלך זמן הניתוח, משך ההרדמה ועוד. הסרטון כולל צפייה בניתוח הגדלת חזה. למידע נוסף צפו בסרטון>>

הזרקת מי מלח פיזיולוגיים

אופציה נוספת היא הזרקת מי מלח פיזיולוגיים הנקראים סליין לחלל הקיים בין שריר החזה לרקמת השד. מדובר בהליך שתוצאותיו נראות בגוף למשך יממה אחת בלבד ומטרת נשים המבצעות זאת היא בנראות שונה לצורך אירוע ספציפי ולכן מבצעות זאת לקראתו.

שימוש בחזיה מיוחדת להגדלה טבעית של החזה

בשנים האחרונות החלו בייצור ובשימוש בחייה ייחודית ששמה Brava  . לחזייה זו קיימת השפעה החזה של מי שלובשת אותה בתנאי שהיא הייתה על הגוף במשך ששה שבועות באופן רציף למשך כעשר שעות בכל יום. לאחר פרק זמן זה החזה גדל באופן טבעי אך הוא לא נותר בממדיו החדשים מעבר לכמה שבועות בודדים ולאחר מכן הוא חוזר לגודלו המקורי.

נטילת גלולת למניעת היריון

שינויים הורמונליים הם אלה שיבצעו את השינויים החדים בנושא הגדלת החזה באופן טבעי והם גם אלה שיחזיקו מעמד לפרקי הזמן הארוכים ביותר.

נשים אשר נוטלות באופן קבוע גלולות למניעת היריון המכילות את ההורמונים הנשיים פרוגסטרון ואסטרוגן חשות בהגדלה טבעית בגודל החזה שלהן לאור הריכוז הגבוה של ההורמונים הללו בגופן. אין מדובר בהגדלה משמעותית מאד אלא בהגדלה מינורית אשר לפעמים נראית מיד עם נטילת הגלולות ולעיתים נראית רק לאחר כמה חודשים.

ביצוע תרגילי כושר

פעילות גופנית ספציפית מבליטה את שריר החזה וכך מגדילה באופן טבעי את נפחו של החזה. מי שמעוניין בכך מבצע באופן קבוע תרגילים ייעודיים לכך ותוך פרק זמן קצר יחסית יראה את התוצאות.

כל הדרכים הנ"ל יוכלו לסייע לכם להמנע או לדחות את האופציה של ניתוחי חזה, בכל מקרה מומלץ להתייעץ עם רופא מומחה לפני פעולות אלו.

ניתוחי חזה נוספים

במרפאתנו מתבצעים מגוון ניתוחים לעיצוב החזה ביניהם ניתוח הגדלת חזה, הקטנת חזה, הרמת חזה, שיחזור שד וגניקומסטיה. לפרטים נוספים מוזמנים לקרוא לתאם פגישת ייעוץ אישית

דילוג לתוכן