על ניתוחיםלהגדלת חזה

היום אנחנו נדבר על ניתוח הגדלת החזה. ניתוח הגדלת החזה הוא מבין הניתוחים השכיחים ביותר בכירורגיה פלסטית

היום אנחנו נדבר על ניתוח הגדלת החזה. ניתוח הגדלת החזה הוא מבין הניתוחים השכיחים ביותר בכירורגיה פלסטית. הניתוח בוצע לראשונה כבר בתחילת המאה הקודמת וניסיונות בעבר כללו שימוש בסוגים שונים ומשונים של מילויים, החל משנהב, כלה בפארפין, כאשר כולם הסתיימו בסופו של דבר בדחייתם על ידי הגוף. רק בתחילת שנות השישים החלו להשתמש בשתלי הסיליקון, ומאז ועד היום זה החומר השכיח ביותר לביצוע הגדלת חזה.

הניתוח עבר שינויים רבים בכל הקשור לרופאים ובצורת מבנה השתלים והן בהבנה שלנו איך ואיפה מומלץ למקם את השתלים בחזה.

ניתוח הגדלת החזה מתאים לנשים שהשד שלהן סיים את גדילתו, וסובלות מחוסר התפתחות או מחוסר סימטריה, או לנשים שהחזה שלהן צנוח בעיקר בשל לידות והנקות.

ניתוח הגדלת חזה – ד"ר סילפן.

ניתוחי חזה עברו גלגולים רבים, בסרטון יציג ד"ר סילפן רקע על ניתוחי הגדלת חזה בעבר וכיום. מתאימים ניתוחי הגדלת חזה.

ניתוחי הגדלת מתבצעים כיום על ידי הכנסת שתלים שעשויים מסיליקון או ממי מלח, ד"ר סילפן יסביר בפירוט על שתלי הסיליקון: גודל וצורת השתל, ההתאמה האנטומית, הסבר על ההליך הניתוחי, קליטת השתל ותהליך ההחלמה מהניתוח.

שתלי סיליקון

השתלים הנמצאים היום בשימוש הם שתלים המכילים מי מלח ושתלים המכילים סיליקון. היום אנחנו נדבר על שתלי הסיליקון. שתלים אלה עטופים במעטפת של סיליקון ומכילים ג'ל של סיליקון. היום אנחנו משתמשים בג'ל צמיד יותר מבעבר, כך שאם יווצר חירור בשתל, חומר המילוי לא יזלוג לאיזורים שונים אלא יישאר במקומו.
צורת השתל יכולה להיות אנטומית או עגולה. בבחירת השתלים חייב להיות שילוב בין מה שהמטופלת רוצה לבין ההתאמה האנטומית כפי שמומלץ על ידי המנתח הפלסטי. מידת ההתאמה של השתלים לגוף קשורה לפרמטרים שונים, לדוגמא, לגובה, משקל וקוטר בית החזה. אישה נמוכה עם קוטר בית חזה צר לא תיהנה משתלים גדולים.
חשוב לדעת כי שתלים גדולים יגרמו גם לצניחה מוקדמת של החזה בגלל משקלם.

הניתוח צריך לתת מענה לשנים רבות. גם אם חלק מהיצרנים יספקו תעודת אחריות לכל השנים, יהיה קרוב לוודאי צורך להחליפם כל 10 עד 15 שנים.

הניתוח וההחלמה

הניתוח מתבצע בהרדמה כללית ונמשך כשעה. קיימות מספר גישות להחדרת השתלים: דרך הקפל, דרך העטרה ודרך בית השחי. גישה נוספת היא הגישה הטבורית המתאימה רק לשתלי מי מלח.

במהלך הניתוח מתבצע חתך דרכו אנחנו יוצרים כיס, מעל או מתחת לשריר, אליו נחדיר את השתל. הכיס נתפר והחזה נחבש בחבישה לוחצת או בחזיית ספורט בה יהיה צורך להשתמש כחודש ימים לאחר הניתוח.
בדרך כלל לאחר מספר שעות של השגחה, ניתן ללכת הביתה ביום הניתוח.

בדרך כלל תהיה תחושת לחץ בחזה שתימשך מספר ימים לאחר הניתוח. עם ירידת הבצקות, האיזור ילחץ פחות ותחושת הלחץ תפחת.

משך ההחלמה כשבוע עד עשרה ימים, ויש צורך להשתמש בחזיית ספורט לתקופה של כחודש ימים. יש צורך כמובן בבדיקות דם שגרתיות וממוגרפיה בנשים מעל גיל 40.

סיליקון וסרטן השד

ממה שאנחנו יודעים היום, לאור הרבה מחקרים שהתפרסמו בנושא, אין הסיליקון גורם לסרטן השד. ניתוח הגדלת החזה הוא מבין השכיחים בכירורגיה פלסטית. בשעה שחשוב לבצע בחירות נכונות בכל הקשור לגודל השתלים והתאמתם לכל אישה, הוא בדרך כלל מביא לשביעות רצון גבוהה מאוד ולחיזוק הדימוי העצמי.

ניתוחי חזה נוספים

במרפאתנו מתבצעים מגוון ניתוחים לעיצוב החזה ביניהם ניתוח הגדלת חזה, הקטנת חזה, הרמת חזה, שיחזור שד וגניקומסטיה. לפרטים נוספים מוזמנים לקרוא לתאם פגישת ייעוץ אישית

דילוג לתוכן