הגיע הזמן להתחדש…החלפת שתלי סיליקון בצורה מקצועית ובטוחה  לחידוש מראה החזה

במרפאת תל אביב לכירורגיה פלסטית בניהולו של ד"ר רם סילפן, מומחה בכיר בכירורגיה פלסטית, אנו מבצעים החלפת שתלים בהתאמה אישית, תוך שמירה על מראה אסתטי וטבעי ובהליך בטוח ומקצועי.

אם עשית ניתוח הגדלת חזה לפני 10 שנים או יותר נשמח לעזור לך לחדש את מראה החזה במחיר חסר תקדים של החל מ  18,500 ₪.

תחום השתלים הולך ומתפתח, אם בעבר היה נהוג להשתמש בשתלים עם מילוי של סיליקון נוזלי, כיום המגמה היא שימוש בסיליקון ג'ל מוצק אשר נשאר צמיגי ועמיד יותר לאורך השנים, ללא דליפות וקל להסרה.

במרפאת תל אביב לכירורגיה פלסטית אנו עובדים עם השתלים המתקדמים והאיכותיים ביותר, ומסייעים לנשים רבות להחליף את השתלים הישנים לשתלים מתקדמים ובטוחים יותר לצד  שיפור המראה ואת התחושה. בגלל חשיבות הנושא ושכיחות ניתוחי החזה נסע ד"ר סילפן מנהל המרפאה למפעלים לייצור סיליקון על מנת לבדוק את תהליך הייצור ולוודא את איכות השתלים בהם הוא משתמש.

בדרך כל לאחר 10-15 שנים ממועד השתלת השתלים מומלץ להיפגש עם רופא פלסטי לבחון את מצב השתלים, עמידותם והאם יש צורך בהחלפת שתלים לשמירה על המראה האסתטי והמעוצב.

איכות השתלים יורדת לאורך זמן וגם הגוף שלך לא נשאר אותו הדבר, יחד עם ירידה ועלייה במשקל, הריון והנקה, יציבה ותנוחות ומשתנה הגיל, נוצר שינוי במראה החזה. לאורך הזמן החזה מתרוקן וצונח, כך שעשוי להיווצר מראה נפול ופחות אסתטי ולעיתים לא סימטרי של השדיים.

ניתוח החלפת שתלים מתאים במספר מקרים:

  • למטופלות עם שתלי סיליקון שעברו ניתוח הגדלה או הרמת חזה לפני למעלה מעשור
  • במקרה של חוסר שביעות רצון מתוצאות הניתוח הראשוני ( רצון להגדיל או להקטין או לשנות או הרווח בין השדיים.)
  • במקרה של סיבוכים או קרע ודליפה מהשתל
  • למטופלות שמעוניינות להחליף את השתלים בשומן עצמי

במקרים וקיימים בעיות בשתל כמו קרע בשתל או דליפת סיליקון מחוץ לשתל, בדרך כלל יהיה שינוי בנפח השד ותהיה חוסר סימטריה בין השדיים, במצב כזה יש לבצע ניקוי ושטיפת הכיס, הוצאת החומר הקיים והחלפה מידית לשתל עם מילוי ג'ל מוצק.

סיבוך נוסף שדורש החלפת שתל הוא התכווצות קופסית, תופעה של התקשות סביב השתל, תחושת כאב ושינוי צורת השדיים. תופעה זו אינה שכיחה (3%-5%), פתאומית ועשויה להופיע גם תקופה ארוכה לאחר הניתוח ושונה בעוצמתה מאישה לאישה. במצב כזה ניתן לבצע הסרה של הקופסית והחלפת השתל.

במרפאת תל אביב לכירורגיה פלסטית אנו עובדים עם השתלים המתקדמים ביותר המאושרים על ידי משרד הבריאות ועומד בתקנים אירופיים ובתקני הרשות האמריקאית (FDA). נשמח לסייע לך בהחלפת השתלים וחידוש מראה החזה. לתאום פגישה…

בטיחות שתלי סיליקון – ד"ר רם סילפן

ד"ר סילפן הגיע למפעלים המייצרים שתלי סיליקון וראה את תהליך הייצור מקרוב. בסרטון תוכלו להתרשם לעומק מתהליך הייצור של שתלי הסיליקון ולקבל תשובות מקיפות בנוגע לשתלי הסיליקון.
ד"ר סילפן יתאר את תהליכי בקרת האיכות וידבר על חומרי המילוי והמגמות הרווחות כיום.
מהי עמידות השתלים ואם צריכים להחליף אותם אחת למספר שנים? מהם הסימנים המצביעים על בעיה בשתלים? האם ניתן לבצע ממוגרפיה בשתלים? האם נדרש מעקב?
על שאלות אלו ונוספות יענה ד"ר סילפן בסרטון

בדרך כל לאחר 10-15 שנים ממועד השתלת השתלים מומלץ להיפגש עם רופא פלסטי לבחון את מצב השתלים

1. למטופלות עם שתלי סיליקון שעברו ניתוח הגדלה או הרמת חזה לפני למעלה מעשור
2. במקרה של חוסר שביעות רצון מתוצאות הניתוח הראשוני ( רצון להגדיל או להקטין או לשנות או הרווח בין השדיים.)
3. במקרה של סיבוכים או קרע ודליפה מהשתל
4. למטופלות שמעוניינות להחליף את השתלים בשומן עצמי

כיום המגמה היא שימוש בסיליקון ג'ל מוצק אשר נשאר צמיגי ועמיד יותר לאורך השנים