4 אזורים שאפשר לעצבבשאיבת שומן

ניתוחי שאיבת שומן לרוב נעשים בבטן, בישבן ובירכיים, אבל יש עוד כמה מקומות שבהם אפשר לשאוב את השומן

בין שזה הפרפקציוניזם שלנו או גחמה אופנתית, כשזה נוגע במראה החיצוני שלנו לפעמים הפרטים הקטנים במראה הפנים או הגוף נוטים להיות המטרידים ביותר. פרטים כאלה יכולים להמשיך ולהטריד אותנו גם אם באופן כללי אנחנו שבעי רצון מהמראה החיצוני שלנו, וגם אחרי שעברנו שינוי משמעותי כמו ירידה גדולה במשקל.

במקרים כאלה שאיבת שומן יכולה להתמקד באזורים המטרידים ביותר ולטפל במקור הבעיה. ניתוחי שאיבת שומן לרוב נעשים בבטן, בישבן ובירכיים, אבל יש עוד כמה מקומות שבהם אפשר לשאוב את השומן:

Facial Beauty Treatment. Beautiful Young Female With Smooth Skin, Perfect Makeup And Surgical Lines. Closeup Of Beautician Hands Touching Woman Face Before Plastic Surgery Operation. High Resolution

כל מה שרציתם לדעת על סילוק עודפי עור

עודפי עור עשויים להפריע הן ברמה האסתטית והן ברמת ההתנהלות היומיומית. במצבים של עודפי עור קטנים ניתן להשיג מראה מתוח גם על ידי פעילות ספורטיבית, אבל במצבים של ירידה דרסטית במשקל, לדוגמא לאחר לידה או ניתוחים בריאטריים, נוצרים עודפי עור באזורים רבים בגוף: בזרועות, בירכיים, חזה, ישבן, בפנים ובבטן.

במרפאתנו מתבצעים ניתוחים לסילוק עודפי עור כגון: ניתוח להרמת זרועות, ניתוחי חזה, מתיחת בטן, ניתוח לעיצוב ישבן וניתוחי פנים. באמצעות הניתוחים  ניתן להגיע למראה מתוח לצד שיפור איכות החיים.

קו הלסת
קו לסת נפול, הנוצר בעקבות הצטברות של משקעי שומן ויוצר את מה שמכונה "סנטר כפול" יכול לגרום לכם להיראות מבוגרים מגילכם האמתי. שאיבת שומן בקו הלסת, מתחת לסנטר ולאורך הצוואר יכולה לעזור לכם להיראות רזים יותר ולהקנות לכם מראה צעיר יותר.

פלג גוף עליון
גם נשים בעלות מבנה דקיק עלולות להרגיש אי-נוחות בגלל מצבורי שומן בפלג הגוף העליון ובגב, הבולטים במיוחד כאשר הן לובשות חזייה ובגד ים.
שאיבת שומן מדויקת יכולה להסיר את מצבורי השומן באזורים בעייתיים אלה ולהצר את קו המתאר של פלג הגוף העליון.

זרועות
נשים רבות מוטרדות מהשומן שהצטבר בשריר האחורי של הזרוע, בעיה המכונה "מלח-פלפל". יש נשים שמעצבות ומחטבות את האזור בפעילות ספורטיבית (בעיקר אימוני כוח), ואחרות בוחרות בניתוח משולב של שאיבת שומן ומתיחת זרועות, שבו מסירים את השומן שהצטבר באזור, מותחים את העור ומהדקים את השרירים.

חזה גברי
לא רק נשים סובלות מאי-נוחות לגבי אזור החזה עד כדי צורך בניתוח קוסמטי. גברים רבים סובלים מגניקומסטיה, התפתחות חזה דמוי שדיים נשיים. זהו מצב שכיח שיש לו כמה גורמים, בהם שינויים הורמונליים הקשורים בגיל, ושאיבת שומן בחזה יכולה לשפר את מראהו להפוך אותו למוצק ושרירי יותר.

לסיכום, שאיבת שומן ממוקדת יכולה לעצב מגוון אזורים בגוף ובפנים, ולעזור למטופלים לעצב את מתאר הגוף והפנים.

ניתוחי גוף נוספים

במרפאתנו מתבצעים מגוון ניתוחי גוף לעיצוב מראה הגוף, ביניהם, שאיבת שומן, מתיחת הבטן, ניתוח עיצוב הטבור, מתיחת זרועות, ניתוח מתיחת ירכיים, ניתוח עיצוב הישבן, טיפול בעודפי עור, ובגידולי עור, ניתוחי פלסטיקה וגינלית וניתוחים לחיטוב הגוף

לפרטים נוספים מוזמנים לקרוא לתאם פגישת ייעוץ אישית

דילוג לתוכן