סוגימתיחת בטן

ניתוח בטן הוא אחד הניתוחים הפלסטיים הפופולריים ביותר והביקוש אליו רק עולה עם השנים. כיום ניתוח מתיחת בטן שונה מאוד מהפרוצדורות של ניתוחי הבטן שבוצעו כבר לפני מאה שנה על ידי מנתחים צרפתים. היום ישנם מספר טכניקות לניתוחי בטן, כל אחד משרת מטרה אחרת ומכוון לתוצאה שונה.

ניתוח בטן הוא אחד הניתוחים הפלסטיים הפופולריים ביותר והביקוש אליו רק עולה עם השנים. כיום ניתוח מתיחת בטן שונה מאוד מהפרוצדורות של ניתוחי הבטן שבוצעו כבר לפני מאה שנה על ידי מנתחים צרפתים. היום ישנם מספר טכניקות לניתוחי בטן, כל אחד משרת מטרה אחרת ומכוון לתוצאה שונה.
הנה שלוש שיטות נפוצות לניתוח מתיחת בטן כיום:

1. מתיחת בטן סטנדרטית:

לפעמים אפשר לקרוא לה "מתיחת בטן מלאה", היא אידיאלית לאלו שרוצים בטן שטוחה גם מעל וגם מתחת לאזור הטבור. בניתוח בטן מסוג זה, המנתח מבצע חתך אופקי בין המותניים ומסביב לטבור. לאחר מכן המנתח מסיר תאי עור עודפים לפני שמבצע משיכה של השריר הנותר ושל העור המתוח על הבטן. הפרוצדורה כוללת שינוי המיקום של הטבור ותפירת החתך.

למי מתאימה מתיחת בטן סטנדרטית?

מתיחת בטן סטנדרטית מתאימה לנשים וגברים בריאים שיש להם עור עודף בחלק האמצעי של הבטן או לבעלי שרירי בטן רפויים וחלשים. הניתוח תחת הרדמה כללית, ולרוב נדרשת תקופת החלמה של כשבועיים לפני חזרה לפעילות נורמטיבית.

2. מיני מתיחת בטן:

זוהי מתיחת בטן פולשנית פחות ביחס למתיחת הבטן הסטנדרטית והיא מתמקדת בחלק הבטני שנמצא מתחת לטבור. המיני מתיחה היא אידיאלית עבור מועמדים רזים עם בטן בולטת בחלק התחתון, בין הטבור לעצם החיק (כף הערווה). במהלך הטיפול הזה המנתח יוצר חתך אופקי קטן מתחת לטבור, וייתכן שלאחר מכן הוא יחתוך את העור העודף וימתח את שרירי הבטן לפני סגירת החתך. כאן אין צורך בשינוי המיקום של הטבור כיוון שהניתוח כמעט ואינו פולשני. הניתוח נערך תחת טשטוש וזמן ההחלמה הנדרש לרוב הוא פחות משבוע.

3. מתיחת בטן היקפית:

מתיחת בטן היקפית ומורחבת היא פולשנית יותר ממתיחת בטן סטנדרטית כיוון שמטרתה היא להגיע לאזורים מהבטן ומטה, הכוללים את הגב התחתון ואת המותניים. ניתוח זה מתאים למועמדים במצב בריאותי תקין ורוצים לעצב מחדש לגמרי את מראה גופם. כאן המנתח מבצע חתך אופקי הנמתח לאורך כל הבטן התחתונה וגם חתך אנכי דרך הטבור. חתכים אלו מאפשרים למנתח להסיר תאי עור עודפים ולמתוח יותר את שרירי הבטן. לאחר מכן, המנתח מבצע שאיבת שומן כדי להסיר את השומן מסביב לגב התחתון ולמותניים וליצור קו מתאר לאזורים האלו. בסוף הניתוח מיקום הטבור משתנה מיד לפני סגירת החתכים.
מכל ניתוחי הבטן זהו הסוג הפולשני ביותר אבל גם הסוג שמביא את התוצאות המשמעותיות ביותר. זמן ההחלמה הנדרש הוא בין 3-4 שבועות.

מהו סוג ניתוח הבטן המתאים ביותר עבורך?

יש להבין שכל ניתוח ישפיע על כל אדם באופן שונה, ולכן אין ניתוח בטן אחד שיתאים לכולם. סוג הניתוח תלוי בכמות העור העודף, באיכות מרקם העור, במבנה הגוף של המטופל ובאזור בגוף שאליו מכוונים. חשוב להתייעץ עם מנתח פלסטי מומחה ומנוסה בניתוחי בטן ולשוחח עמו על כל האפשרויות עבורכם.

מעוניינים במידע על ניתוחים דומים לעיצוב הבטן? קראו:
ניתוח עיצוב הטבור
Total body lift- ניתוח לחיטוב הגוף
המסת שומן בקור

כל מה שחשוב לדעת לפני ניתוח הרמת חזה

בסרטון נדון במי מתאימה לניתוח הרמת חזה?  איך מבוצע הניתוח וכל מה שחשוב לדעת לפני ואחרי.

בעקבות לידות, הנקה, ירידה דרסטית במשקל והזדקנות העור, החזה צונח ונראה נפול. ניתוח הרמת חזה מיועד למי שמעוניינת להחזיר את החזה למראה זקור ואסתטי. במקרים מסוימים על מנת למתוח את רקמות השריר והשגת מראה זקור, יושתלו שתלים בחזה. תהליך ההחלמה אורך כחודש ימים.

על מנת להגיע למראה האופטימאלי נערוך פגישת ייעוץ לבצע התאמה ותאום ציפיות בנוגע לתוצאות הניתוח. נשמח לתאם עבורך בדיקת התאמה ללא התחייבות.

ניתוחי גוף נוספים

במרפאתנו מתבצעים מגוון ניתוחי גוף לעיצוב מראה הגוף, ביניהם, שאיבת שומן, מתיחת הבטן, ניתוח עיצוב הטבור, מתיחת זרועות, ניתוח מתיחת ירכיים, ניתוח עיצוב הישבן, טיפול בעודפי עור, ובגידולי עור, ניתוחי פלסטיקה וגינלית וניתוחים לחיטוב הגוף

לפרטים נוספים מוזמנים לקרוא לתאם פגישת ייעוץ אישית

דילוג לתוכן