'ניתוח אף חוזר'או 'ניתוח אף שניוני'

תיקון ניתוח אף, הידוע גם בשמות 'ניתוח אף חוזר' או 'ניתוח אף שניוני' הוא ניתוח שמטרתו לתקן ניתוח אף קודם שכשל. הניתוח נחשב לאחד ההליכים המורכבים בעולמות הרפואה האסתטית והוא מצריך רמת מיומנות גבוהה במיוחד מצידו של הרופא המבצע, כמו גם רגישות בינאישית גבוהה במיוחד לנוכח הסיטואציה הייחודית בה מצוי המטופל.

מהו תיקון ניתוח אף?

תיקון ניתוח אף, הידוע גם בשמות 'ניתוח אף חוזר' או 'ניתוח אף שניוני' הוא ניתוח שמטרתו לתקן ניתוח אף קודם שכשל. הניתוח נחשב לאחד ההליכים המורכבים בעולמות הרפואה האסתטית והוא מצריך רמת מיומנות גבוהה במיוחד מצידו של הרופא המבצע, כמו גם רגישות בינאישית גבוהה במיוחד לנוכח הסיטואציה הייחודית בה מצוי המטופל.

מתי כדאי לבצע תיקון ניתוח אף?

תיקון לניתוח אף יבוצע בדרך כלל כאשר קיימת סיבה אסתטית או סיבה רפואית לבצע את ההליך.
סיבות אסתטיות עשויות לכלול מקרים שבהם הניתוח הקודם הותיר באף תוצאה בעלת מראה לא טבעי או גרם לעיוותים כתוצאה מהסרת יתר של סחוסים או רקמות ובמקרים בהם העצמות מוקמו באופן לא סימטרי במהלך הניתוח.
סיבות רפואיות לתיקון ניתוח אף יכללו לרוב סיבוכים שהתפתחו כתוצאה מההליך הקודם, בהם דימומים משמעותיים, פגיעה בנשימה דרך האף, פגיעה בחוש הריח ובעצבים שבאזור האף, זיהומים חוזרים או צלקות נראות לעין.

החשיבות בבחירת רופא מומחה לניתוח אף שניוני

ניתוח אף שניוני הוא הליך מורכב המצריך רמת מיומנות גבוהה במיוחד. משכך, לא די בכל מנתח פלסטי או רופא אף אוזן גרון.
מדובר במצב ייחודי שבו האנטומיה של האף עברה שינוי בניתוח הקודם והרקמות שנותחו הן כבר לא רקמות "רגילות", אלא רקמות פגועות, או רקמות צלקת. בנוסף, ניתוח אף חוזר מצריך לעתים הוספה של רקמות שהוסרו ביתר בניתוח הראשון, כאשר לרוב מתגלה הסיבה לכישלון הניתוח הקודם רק במהלך ניתוח התיקון, מצב המצריך מהרופא מיומנויות גבוהות והיכרות עם טכניקות רבות של ניתוח.
מומלץ מאוד למתעניינים בניתוח לברר אודות הרופא המטפל, הכשרתו וניסיונו הספציפי בתיקון ניתוחי אף. אל תחששו לבקש מהרופא לראות תמונות "לפני ואחרי" של ניתוחי אף שניוניים שביצע.
כמו כן, מאחר שמטופלים המגיעים לתיקון ניתוח אף כבר חוו אכזבה מההליך, ישנה חשיבות לבחירת רופא אשר יגלה רגישות לסיטואציה ויסייע לכם לבנות תוכנית כירורגית אשר תשיג את התוצאות המצופות, הן מבחינה אסתטית והן מבחינה רפואית.

החלמה וסיכויי הצלחה מניתוח אף חוזר

ההחלמה מניתוח אף חוזר דומה במהותה להחלמה מניתוח אף רגיל, וגם כאן יידרשו בימים הראשונים מנוחה וטיפול במשככי כאבים בעת הצורך. בשבועות שלאחר הניתוח ניתן לצפות לירידה הדרגתית בנפיחות ובשטפי הדם באזור הניתוח. קיימת חשיבות רבה לביצוע ביקורות תקופתיות אצל הרופא המטפל, על מנת לוודא את התקדמות ההחלמה.
סיכויי הצלחה של ההליך תלויים במספר גורמים. יש לוודא כי נעשה תיאום ציפיות יסודי ומלא עם הרופא המנתח עוד בשלב הייעוץ. סיכויי ההצלחה של הניתוח תלויים במידה רבה בנזקים שנגרמו בניתוח הקודם ובמצבו של האף מבחינת מבנה ורקמות. כל מקרה מצריך הערכה לגופו של עניין, אם כי רופא מומחה בעל ניסיון רב בתחום יוכל להבטיח לכם אחוזי הצלחה נאים.

ניתוח אף – ד"ר רם סילפן

לניתוח אף קיים אספקט רפואי ואספקט אסתטי. בסרטו יסביר ד"ר סילפן על ההבדל ביניהם, מי קהל היעד לניתוח, שיטות הטיפול, משך הניתוח ותהליך ההחלמה.

ניתוח אף הוא ניתוח שכיח מאד, יחד עם זאת יש חשיבות גדולה לרצונות המטופל ולהתאמה שאנו מבצעים למבנה הפנים, זוויות ופרופורציות רצויות, צבע העור ורצונות המוטפל. תכנית העבודה תבנה בעזרת תכנת הדמיה שתאפשר לראות את התוצאה הצפויה. מוזמנים להכנס ולשמוע את ד"ר סילפן מסביר.

ניתוחי פנים נוספים

במרפאתנו מתבצעים מגוון ניתוחי פנים נוספים, ביניהם ניתוח אף, ניתוח סנטר, הרמת עפעפיים, ניתוח הצמדת אזניים, הרמת גבות ומצח, בוטוקס וחומרי מילוי, פילינג, מיקרונידלינג וניתוח להסרת שומן מהלחי.

לפרטים נוספים מוזמנים לקרוא לתאם פגישת ייעוץ אישית

דילוג לתוכן