להתאים את המראה החיצונילהרגשה הפנימית

ניתוחי עיצוב הגוף הנם ניתוחים המתבצעים מזה שנים רבות. לאחרונה הפכו ניתוחים אלה לשכיחים יותר בעיקר לאור העובדה שאנחנו מתמודדים היום עם אוכלוסיות צעירות שסובלות מהשמנת יתר. ירידה גדולה במשקל תותיר באזורי גוף שונים עודפי עור ושומן שלעיתים אינם יכולים לחזור ולהתכווץ למימדים המקוריים שלהם.

ניתוחי עיצוב הגוף הנם ניתוחים המתבצעים מזה שנים רבות. לאחרונה הפכו ניתוחים אלה לשכיחים יותר בעיקר לאור העובדה שאנחנו מתמודדים היום עם אוכלוסיות צעירות שסובלות מהשמנת יתר. ירידה גדולה במשקל תותיר באזורי גוף שונים עודפי עור ושומן שלעיתים אינם יכולים לחזור ולהתכווץ למימדים המקוריים שלהם.

כל מה שחשוב לדעת לפני ניתוח הרמת חזה

בסרטון נדון במי מתאימה לניתוח הרמת חזה?  איך מבוצע הניתוח וכל מה שחשוב לדעת לפני ואחרי.

בעקבות לידות, הנקה, ירידה דרסטית במשקל והזדקנות העור, החזה צונח ונראה נפול. ניתוח הרמת חזה מיועד למי שמעוניינת להחזיר את החזה למראה זקור ואסתטי. במקרים מסוימים על מנת למתוח את רקמות השריר והשגת מראה זקור, יושתלו שתלים בחזה. תהליך ההחלמה אורך כחודש ימים.

על מנת להגיע למראה האופטימאלי נערוך פגישת ייעוץ לבצע התאמה ותאום ציפיות בנוגע לתוצאות הניתוח. נשמח לתאם עבורך בדיקת התאמה ללא התחייבות.

נדבר היום על ניתוחים ופתרונות באזורים ייחודיים: הזרועות והירכיים הפנימיים. הקבוצה העיקרית שתפנה לניתוחי הזרועות והירכיים הפנימיים תורכז מנשים או גברים שירדו הרבה במשקלם וסובלים עתה מעודפי עור ושומן. קבוצה מצומצמת יותר הינה אותה קבוצה של מטופלים או מטופלות שסובלות מהצטברות עודפי עור ושומן באזורים אלה מאז ומתמיד. עובדה זו קשורה יותר למרכיב התורשתי של הבעיה.

לא מתאימים לניתוחים אלה הם גברים או נשים בעלי משקל עודף, בעלי ציפיות לא מותאמות או כאלה בעלי גורמי סיכון רבים.
ניתוחים אלה מאוד יעילים ומהווים את הפיתרון היחידי לנפילת הרקמות באזורים אלה שאין להם כל פיתרון אחר.

כשאני יושב עם המטופלים שלי ומדבר איתם על ניתוחים אלה, אני אומר תמיד שהמכשול הגדול ביותר הוא בכל הנוגע לצלקות הניתוחיות. את הצלקות אנחנו מתכננים לפני הניתוח. בזרועות קיימים שני סוגים של צלקות: האחת צלקת ארוכה המתחילה מבית השחי ומגיעה עד למרפק, והשנייה קצרה שמרביתה ממוקמת בבית השחי. בירכיים לעומת זאת, הצלקת הבסיסית תהיה בקו המפשעה.

הניתוח עצמו נערך בהרדמה כללית, אורך כשעתיים עד שלוש בממוצע. לאחר הניתוח אנחנו חובשים את הגפיים במחוכי לחץ או בחבישות אלסטיות, והמטופלים הולכים לביתם בדרך כלל לאחר לילה אחד של אשפוז.
ההחלמה נמשכת כשבועיים, בהם אנחנו מטפלים בעיקר בבצקות המתרחשות לאחר הניתוח ובשימור התפרים.
חשוב להימנע משכיבה ממושכת ואני ממליץ למטופלים שלי לבצע פעילות פיזית מתונה. את הצורה הסופית של הגפיים ניתן יהיה לראות רק לאחר מספר חודשים.
ניתוחי מתיחת הזרועות ומתיחת הירכיים הנם ניתוחים יעילים מאוד שיביאו בדרך כלל לירידה משמעותית בהיקפים, יסייעו בהתאמת ביגוד מתאים ויחזקו את תחושת הדימוי העצמי של המטופל.

ניתוחי גוף נוספים

במרפאתנו מתבצעים מגוון ניתוחי גוף לעיצוב מראה הגוף, ביניהם, שאיבת שומן, מתיחת הבטן, ניתוח עיצוב הטבור, מתיחת זרועות, ניתוח מתיחת ירכיים, ניתוח עיצוב הישבן, טיפול בעודפי עור, ובגידולי עור, ניתוחי פלסטיקה וגינלית וניתוחים לחיטוב הגוף

לפרטים נוספים מוזמנים לקרוא לתאם פגישת ייעוץ אישית

דילוג לתוכן