הסבר על ניתוחהקטנת חזה לגבר (גניקומסטיה)

היום אנחנו נדבר על גניקומסטיה. גניקומסטיה הוא הכינוי הרפואי למצב בו קיים חזה גברי מפותח. מקור השם הוא ביוונית העתיקה ופירושו למעשה חזה דמוי חזה אישה.

היום אנחנו נדבר על גניקומסטיה. גניקומסטיה הוא הכינוי הרפואי למצב בו קיים חזה גברי מפותח. מקור השם הוא ביוונית העתיקה ופירושו למעשה חזה דמוי חזה אישה.

הרמת חזה – מי מתאימה, איך מבוצע ומה חשוב לדעת לפני ואחרי – ד"ר רם סילפן

בסרטון נדון במי מתאימה לניתוח הרמת חזה?  איך מבוצע הניתוח וכל מה שחשוב לדעת לפני ואחרי.

בעקבות לידות, הנקה, ירידה דרסטית במשקל והזדקנות העור, החזה צונח ונראה נפול. ניתוח הרמת חזה מיועד למי שמעוניינת להחזיר את החזה למראה זקור ואסתטי. במקרים מסוימים על מנת למתוח את רקמות השריר והשגת מראה זקור, יושתלו שתלים בחזה. תהליך ההחלמה אורך כחודש ימים.

על מנת להגיע למראה האופטימאלי נערוך פגישת ייעוץ לבצע התאמה ותאום ציפיות בנוגע לתוצאות הניתוח. נשמח לתאם עבורך בדיקת התאמה ללא התחייבות.

בגניקומסטיה אנחנו רואים גדילה של רקמת השד בגבר והיא עשויה לגרום למגבלות תפקודיות ופסיכולוגיות. אנחנו מדברים על עד שישים אחוז מכלל האוכלוסיה, והיא עשויה להופיע בכל גיל.

הסיבות לגניקומסטיה שונות, בספרות המקצועית מדברים על הרבה מאוד גורמים דוגמת גורמים גנטיים, תרופות, מתכות, סרטנים, סמים (כולל קנביס רפואי) ואלכוהול. אבל ההנחה הגורפת היא שבסופו של דבר מדובר באיזושהי הפרעה הורמונלית.
לאחרונה אנחנו רואים יותר ויותר גברים עם התופעה בעיקר על רקע ירידה מסיבית במשקל.

אם כן, למי הניתוח מתאים?

הניתוח מתאים לגברים בריאים הסובלים מגניקומסטיה ללא סיבה ברורה, שהנם בעלי אישיות יציבה. מביניהם, המתאימים ביותר הם גברים בעלי עור גמיש, אלסטי שיצליח להתכווץ בקלות לעיצוב החדש של הגוף לאחר הניתוח.

בדרך כלל יגיעו לניתוחים האלה מטופלים שיתלוננו כל כך שהחזה שלהם גדול מדי, והתלונות יהיו בדרך כלל שהם לא יכולים להיחשף ללא חולצה בים, הם מתביישים אפילו להשתמש בחולצות רגילות, והחזה לא מותאם לגופם, לכן הם ירצו להקטין אותו.

היום אנחנו מודעים לכך יותר וגם רופאי המשפחה מודעים לכך יותר, וברגע שהסיטואציה הזו מועלית הם מופנים לכירורג פלסטי.
החשש שהרבה פעמים מועלה זה האם ישארו צלקות. לכן בשנים האחרונות מצאנו פיתרונות שהם פיתרונות טובים יותר שדרכם למעשה אנחנו מבצעים את הניתוחים האלה עם מפתחים קטנים.

הניתוח עצמו נמשך כשעה, הוא ניתוח בטוח מאוד. הוא ניתוח שבמהלכו מתבצעת השאיבה דרך חורים זעירים, בדרך אנחנו ממקמים אותם באיזורים נסתרים. לאחר כשעה, שעה וחצי של ניתוח, הם נשארים מספר שעות במרכז הרפואי ומשתחררים הביתה.
לאחר תקופת ההחלמה מהניתוח בהחלט רואים את השיפור, השיפור מביא לכך שאותם מטופלים יכולים להסתובב בחופי הים ולהרגיש עצמאיים לחלוטין, הן כשהם מורידים את החולצה והן כשלא.

ד"ר צבי וורטר

.

ניתוחי חזה נוספים

במרפאתנו מתבצעים מגוון ניתוחי גוף לעיצוב מראה הגוף, ביניהם, שאיבת שומן, מתיחת הבטן, ניתוח עיצוב הטבור, מתיחת זרועות, ניתוח מתיחת ירכיים, ניתוח עיצוב הישבן, טיפול בעודפי עור, ובגידולי עור, ניתוחי פלסטיקה וגינלית וניתוחים לחיטוב הגוף

לפרטים נוספים מוזמנים לקרוא לתאם פגישת ייעוץ אישית

דילוג לתוכן