מתיחת בטןללא ניתוח

ניתוח הוא אינו הדרך היחידה להשגת מראה מתוח ומוצק של הבטן. מדובר בבשורה משמחת במיוחד עבור כאלה החוששים מניתוחים, או עבור אנשים שאין להם צורך בהליך כירורגי מסיבי ויכולים להסתפק בפרוצדורה פולשנית פחות. אם גם אתם לא מרוצים ממראה הבטן ורוצים להנות מביטחון עצמי גבוה יותר וממראה צעיר וחטוב מבלי לעבור תחת סכין המנתחים, קיימות מספר אופציות שיכולות להוות תחליף ראוי בהחלט למתיחת הבטן המסורתית.

למי תתאים מתיחת בטן ללא ניתוח?

לפני הכל, חשוב לציין שמתיחת בטן ללא ניתוח לא מתאימה לכל אחד. כאמור, ההליכים שלהלן יתאימו במיוחד למיצוק עור הבטן ולאנשים המעוניינים לטפל בעודפי שומן ועור לא משמעותיים. במקרים של עודפים גדולים יותר, האופציה המומלצת היא ניתוח מתיחת בטן.

מתיחת בטן באמצעות גלי רדיו או לייזר

מדובר בפרוצדורה שמטרתה העיקרית היא מיצוק עור הבטן ושיפור מראה העור. ההליך עושה שימוש בקרני לייזר או בגלי רדיו המוחדרות אל השכבות העליונות של העור ובמקביל אל השכבות התחתונות של העור. הפעולה מעודדת ייצור של קולגן טבעי בתאי העור ותורמת להתחדשות שכבות העור וליצירת מראה צעיר. ניתן ומקובל לבצע טיפול משולב של המסת שומן יחד עם הטיפול בקרני הלייזר או גלי הרדיו. הטיפול מתאים לעודפי שומן ועור קטנים וניתן לחזור עליו מספר פעמים עד להשגת המראה הרצוי. תופעות הלוואי של הטיפול הן מינימליות ועשויות לכלול אודם וגירוי מקומיים בלבד.

מתיחת בטן על ידי עיסוי לימפטי

עיסוי לימפטי הוא דרך נוספת לשיפור מראה הבטן. מדובר בטיפול הלקוח מעולמות הרפואה המשלימה וכולל עיסוי של בלוטות הלימפה הפזורות בנקודות שונות על פני הגוף. מאחר ובלוטות הלימפה אחראיות בין היתר על פינוי של נוזלים המצטברים בגוף, עיסוי של הבלוטות ממריץ את מערכת הלימפה ומסייע בדרך זו לפינוי של הצטברויות נוזלים בגוף ובאזור הבטן. כך, אנשים הסובלים מהצטברות נוזלים בבטן וממראה בטן נפוחה יכולים לחוות הקלה ומראה בטן שטוחה יותר בעקבות הטיפולים. נציין כי יש לחזור על הטיפולים מספר פעמים עד להשגת תוצאות נראות לעין וכן יש להקפיד על אבחון וקבלת טיפול אצל איש מקצוע מוסמך בלבד.

מתיחת בטן ללא ניתוח באמצעות תכשירים קוסמטיים

דרך נוספת אשר מאפשרת למצק ולחטב את העור שבאזור הבטן ללא ניתוח היא שימוש בתכשירים קוסמטיים יעודיים. תעשיית הקוסמטיקה מפתחת ומשכללת תכשירים שכל מטרתם היא לתרום למראה עור מתוח ומוצק באזורי גוף שונים וביניהם הבטן. ניתן לרכוש קרמים ייעודיים לסימני מתיחה, להרמה ולמיצוק של העור, פילינג לאזור הבטן ועוד שלל תכשירים אשר אמנם לא יפחיתו קילוגרמים ממשקלכם, אך יכולים ועוד איך לסייע למקרים קלים של מראה עור רופף או בעל סימנים כאלה ואחרים. כמובן חשוב להקפיד ולבדוק כי התכשירים מאושרים על ידי משרד הבריאות וכי הם מתאימים לפעולה שלשמה רכשתם אותם, על מנת להבטיח כי תהנו מהתוצאות ותשמרו על בריאותכם.

ומה לגבי מתיחת בטן באמצעות פעילות גופנית?

אמנם כשחושבים על טיפולים אסתטיים, פעילות גופנית אינה האפשרות הראשונה בהכרח שלוקחים בחשבון, אך חשוב לזכור שלטווח הארוך, פעילות גופנית יכולה לסייע בהשגת תוצאות יעילות ולסייע בשימורן לאורך שנים. במידה ואתם מחפשים אלטרנטיבה להליכים כירורגיים ובלאו הכי אינכם סובלים מעודפי שומן ועור משמעותיים, מומלץ תמיד לשקול שינוי באורחות החיים הכולל שינוי תזונתי ושילוב של פעילות גופנית ממוקדת לאזור הבטן או פעילות המסייעת לחיטוב של הגוף כולו כגון פילאטיס, יוגה, שחייה וכדומה.

ניתוח הגדלת חזה – ד"ר סילפן

ניתוחי חזה עברו גלגולים רבים, בסרטון יציג ד"ר סילפן רקע על ניתוחי הגדלת חזה בעבר וכיום. מתאימים ניתוחי הגדלת חזה.

ניתוחי הגדלת מתבצעים כיום על ידי הכנסת שתלים שעשויים מסיליקון או ממי מלח, ד"ר סילפן יסביר בפירוט על שתלי הסיליקון: גודל וצורת השתל, ההתאמה האנטומית, הסבר על ההליך הניתוחי, קליטת השתל ותהליך ההחלמה מהניתוח.

ניתוחי גוף נוספים

במרפאתנו מתבצעים מגוון ניתוחי גוף לעיצוב מראה הגוף, ביניהם, שאיבת שומן, מתיחת הבטן, ניתוח עיצוב הטבור, מתיחת זרועות, ניתוח מתיחת ירכיים, ניתוח עיצוב הישבן, טיפול בעודפי עור, ובגידולי עור, ניתוחי פלסטיקה וגינלית וניתוחים לחיטוב הגוף

לפרטים נוספים מוזמנים לקרוא לתאם פגישת ייעוץ אישית

דילוג לתוכן