ברוטוקסהטרנד החדש ברפואה אסתטית לגברים

מעל 90,000 גברים קיבלו חומרי מילוי במהלך שנת 2014. זו עלייה של 86% מאז שנת 2000.

מה היית חושבת לו הגבר שלך היה אומר שהוא מתעניין בבוטוקס?
זה אולי עלול להישמע מעט ביזארי, אך זה נהיה נפוץ יותר ויותר. למעשה, המגמה של גברים המחליטים לבקר את המנתח הפלסטי ולעבור טיפולי בוטוקס הפכה כה פופולרית עד שעכשיו יש לה שם ייחודי משלה: הכירו את הברוטוקס (Brotox, שילוב של Brother ובוטוקס.

על פי האגודה האמריקנית לניתוחים פלסטיים, מעל 400,000 גברים קיבלו זריקות בוטוקס במהלך שנת 2014. זו עלייה של 337% מאז שנת 2000.
כמו כן, מעל 90,000 גברים קיבלו חומרי מילוי במהלך שנת 2014. זו עלייה של 86% מאז שנת 2000.

בשנים האחרונות חל זינוק במספר הגברים המחפשים לרענן את עור פניהם. הם מחפשים יותר מתמיד חומרי מילוי ובוטוקס שיקנו להם תוצאות הנראות טבעיות. הם אינם שואפים להיראות צעירים יותר, אלא שואפים להיראות אטרקטיביים ובכושר.
הגברים המתעניינים טיפולי בוטוקס נעים סביב גיל ה-50, ולעומתם, גברים המתעניינים בהזרקת חומרי מילוי לפנים הם בני 20–30.

מדוע הברוטוקס המריא כל כל בעשור האחרון?

הגברים כיום הרבה יותר פתוחים ומודעים לנושא טיפוח הגוף, וכן סלבריטאים רבים, כדוגמת סיימון קאוול, החלו להודות שהם מזריקים בוטוקס, ובעקבות פרסומים אלו גברים מרגישים נינוחים יותר לעבור את הטיפולים האלה בעצמם. בנוסף, מכיוון שצעירים רבים אובססיביים לפרסום בפייסבוק, אינסטגרם וברשתות חברתיות אחרות, נראה כי מגמת הברוטוקס תלך ותתחזק.

ניתוח הקטנת חזה לגבר – גניקומסטיה – ד"ר סילפן.

בסרטון יסביר ד"ר סילפן על תופעת הגניקומסטיה, מצב שבו קיים חזה גברי מפותח. השכיחות של התופעה גדולה (עד 60% מהאוכלוסייה) והיא גורמת למגבלות תפקודיות ופסיכולוגיות.
הניתוח מאפשר לייצר התאמה ופרופורציות רצויות, להעניק תחושה נוחה ולשפר את הביטחון העצמי.
בסרטון ד"ר סילפן יתאר את הגורמים לתופעה, למי הניתוח מתאים, מהם הפתרונות הרפואיים הטובים ביותר, מהלך הניתוח וההחלמה.

ניתוחי אסתטיקה נוספים

במרפאתנו מתבצעים מגוון טיפולים אסתטיים, ביניהם טיפול בצלקות, העלמת סימני מתיחה, טיפולים לאחר הריון ולידה, שחזור לאחר תאונות וכוויות, בוטוקס וחומרי מילוי, פילינג, מיקרונידלינג, ניתוח להסרת שומן מהלחי  טיפולים להעלמת סימני מתיחה, המסת שומן בקור, ניתוח FFS, ושחזור לאחר תאונות וכוויות. לפרטים נוספים מוזמנים לקרוא לתאם פגישת ייעוץ אישית

דילוג לתוכן