טרנד חדש:מילוי ועיבוי שפתיים לנערות

בעידן שבו צעירים ובעיקר צעירות מחוברים לכל רשת חברתית, לא פלא שמדי יום נולדים טרנדים חדשים שקשה להתעלם מהם.

בעידן שבו צעירים ובעיקר צעירות מחוברים לכל רשת חברתית, לא פלא שמדי יום נולדים טרנדים חדשים שקשה להתעלם מהם. הדוגמנית קיילי ג'נר (מהסדרה "הקרדשיאנס") שינתה לא מזמן את מראה הפנים שלה לאחר שהשתמשה בהזרקות של חומצות הילורוניות להגדלת השפתיים ולעיבוין, וסחפה אחריה גל של צעירות רבות ברחבי ארצות הברית המעוניינות גם הן לעבות את השפתיים ולהשיג מראה מלא יותר.

 

 

ריאיון של ד"ר רם סילפן על ניתוח הצמדת אוזניים.

בסרטון ד"ר סילפן יסביר על ניתוח הצמדת אוזניים, ניתוח שמיועד לבעלי אוזניים בולטות. אמנם ניתן להסתיר בעזרת תספורות נכונות, אך בהליך פשוט יחסית תוכלי להשיג את החופש ללכת בכל תספורת ולהיחשף ללא בושה. ד"ר סילפן יפרט ויסביר על הליך הניתוח, מי מתאים לניתוח ומהן התועלות של ניתוח זה.

סלבריטאיות נוספות גם שנסחפו גם הן אחר טרנד הטנטרה החדש ,והוא גרר לא מעט תגובות באמצעי התקשורת וברשת. מקרה אחד עורר סערה תקשורתית וגל תגובות לאחר שבריאל בירמן, בתה בת התשע-עשרה של כוכבת ריאליטי אמריקאית, העלתה לאינסטגרם וידאו שלה עוברת הזרקות בשפתיים, בדומה להליך שעברה קיילי ג'נר. לצד הווידאו כתבה בריאל: "לרופאה שלי, תודה רבה על הגשמת החלום! השפתיים הן מקור חוסר הביטחון שלי ועכשיו אני ממש מרוצה!" בווידאו רואים את ההזרקות עצמן להוספת הנפח, ואת הדימום המקומי הקל שנוצר במיקום ההזרקה. המראה הזה גרם למעריצים רבים להזדעזע ולהגיב לווידאו, חלק מהם אף כתבו לה:
"מעולם לא שמעתי אותך מדברת על חוסר ביטחון… את כל כך יפה!"
"את צריכה לשמש דוגמה לצעירות ממך ולהראות שהיופי הוא גם פנימי…"

צילום מסך: אינסטגרם

כאשר נשים צעירות ונערות רוצות לעשות שינוי אסתטי, יש לבחון באופן ספציפי את הסיבות לבקשה, גם מבחינה אישית וגם מבחינה פיזית ובמקרה הצורך לקבוע האם באמת קיים צורך אמיתי בהליך.
אופנות וטרנדים בעולם הטיפוח והיופי עלולים להשפיע בעוצמה רבה יותר על נערות ונשים צעירות,

לכן רצוי לנקוט גישה זהירה ובטוחה לפני בחירה בטיפול. כל מהלך אסתטי צריך להישקל בכובד ראש ולהיות מותאם עבור המטופלת באופן אישי. במרכז תל אביב לכירורגיה פלסטית אנחנו מאמינים בשמירה על מראה טבעי ורענן ששומר אותנו קרוב לעצמנו. במידה ואת שוקלת לעבור שינוי, נשמח לעזור ולייעץ בכל שלב.

ניתוחי פנים נוספים

במרפאתנו מתבצעים מגוון ניתוחי פנים נוספים, ביניהם ניתוח סנטר, ניתוח אף, ניתוח הצמדת אזניים, הרמת גבות ומצח, בוטוקס וחומרי מילוי, פילינג, מזותרפיה (מיקרונידלינג) וניתוח להסרת שומן מהלחי.

לפרטים נוספים מוזמנים לקרוא לתאם פגישת ייעוץ אישית

דילוג לתוכן