יתרונות השילוב ביןניתוח אף לניתוח סנטר

עורכי המחקר בדקו האם יש יתרונות בשילוב ניתוח סנטר עם ניתוח אף, ואם כן – מה הם

להחלטה לעבור שני ניתוחים פלסטיים בבת אחת יש כמה יתרונות. בתור התחלה, כך אפשר לצמצם את משך זמן ההחלמה והמנוחה שהיו נדרשים לעבור לו היו עוברים את שני הניתוחים בנפרד. יתר על כן, שילוב של שני ניתוחים פלסטיים או יותר יכולים גם לשפר את התוצאה האסתטית הכוללת, ומחקר חדש שנעשה באיטליה אף מאשר זאת. המחקר מצא כי שילוב של ניתוח אף עם ניתוח סנטר מביא לתוצאות יציבות וארוכות טווח.

עורכי המחקר בדקו האם יש יתרונות בשילוב ניתוח סנטר עם ניתוח אף, ואם כן – מה הם.
הם עקבו אחרי קבוצה של 90 מטופלים שבחרו לשלב בין שני הניתוחים במהלך השנים 2002–2004, ולאחר מכן היו אתם במעקב שלוש שנים מאוחר יותר.
התוצאות הראו כי המראה של המטופלים נשאר יציב גם שלוש שנים לאחר הניתוחים.

ניתוח אף
האף משמש ציר מרכזי בפנים: המיקום והמבנה שלו הוא סטטי, ומסביבו הבעות הפנים, שינויים ותזוזות הדינמיות שסביבו. הצלחת ניתוח האף תלויה רבות בשמירה על איזון עדין בין כל איברי הפנים.

ניתוח סנטר
ניתוח סנטר באמצעות שתלי סנטר נועד להגדיל את הלסת כדי לתקן בעיות מבניות וכדי לשפר את צורת הסנטר, וכך גם ואת המאזן הכולל של הפנים, בעיקר בפרופיל אבל לא רק.

אז מדוע לשלב דווקא את שני הניתוחים האלה?
עורכי המחקר טענו כי צורתו של האף, הסנטר והצוואר צריכים להשתנות באופן יחסי ולהתאים זה לזה כדי ליצור מראה פרופורציונלי, נכון ואסתטי. כך למשל, מטופל יכול להרגיש שניתוח האף לא הביא לתוצאות הרצויות מכיוון שצורת הסנטר לא שונתה בהתאם.

ניתוח אף – כיצד להתאים את האף למבנה הפנים?

האף הוא אזור מרכזי ובולט בפנים, לכן חשוב לעשות התאמה מדויקת למבנה הפנים הספציפי של המטופלת. בסרטון נסביר ונדגים כיצד המפגש האישי עם המטופלת, הבנת רצונותיו  וההתאמה למבנה הפנים שלו חיונית ליצירת מראה אסתטי ורצוי. בסרטון נדגים הבדלים בין לפני ואחרי הניתוח אף.

מוזמנים לתאם פגישה ולהגיע לאחת ממרפאותינו בתל אביב או בקריון (קריית ביאליק), נשמח לעשות עבורכם את ההתאמה הטובה ביותר ולהגיע לתוצאה האופטימלית.

ניתוחי פנים נוספים

במרפאתנו מתבצעים מגוון ניתוחי פנים נוספים, ביניהם ניתוח אף, ניתוח סנטר, הרמת עפעפיים, ניתוח הצמדת אזניים, הרמת גבות ומצח, בוטוקס וחומרי מילוי, פילינג, מיקרונידלינג וניתוח להסרת שומן מהלחי.

לפרטים נוספים מוזמנים לקרוא לתאם פגישת ייעוץ אישית

דילוג לתוכן