טיפים להחלמהמניתוח אף

ניתוח אף הוא הליך פופולרי במיוחד ויש לו פוטנציאל לשנות לטובה את מראה הפנים. הניתוח עצמו אינו ארוך ונע בממוצע בין שעה לשעתיים. גם ההחלמה אינה ארוכה במיוחד ועומדת בממוצע על 7–10 ימים. יחד עם זאת, מאחר שמדובר בהליך כירורגי לכל דבר וכן באיבר יחסית רגיש, קיימת חשיבות להקפדה על הנחיות הרופאים על מנת להחלים בקלות ולשמור על תוצאות הניתוח לשביעות רצונכם.

ניתוח אף ניתוח אף הוא הליך פופולרי במיוחד ויש לו פוטנציאל לשנות לטובה את מראה הפנים. הניתוח עצמו אינו ארוך ונע בממוצע בין שעה לשעתיים. גם ההחלמה אינה ארוכה במיוחד ועומדת בממוצע על 7–10 ימים. יחד עם זאת, מאחר שמדובר בהליך כירורגי לכל דבר וכן באיבר יחסית רגיש, קיימת חשיבות להקפדה על הנחיות הרופאים על מנת להחלים בקלות ולשמור על תוצאות הניתוח לשביעות רצונכם.

מה צפוי לכם בימים הראשונים לאחר ניתוח האף?

מאחר וניתוח אף מבוצע בהרדמה מלאה וסביר להניח שתחושו טשטוש לאחר ההתאוששות. לכן מומלץ להיעזר במלווה שיסיע אתכם הביתה, וכן מומלץ לדאוג לעזרה בימים הראשונים שלאחר הניתוח, על מנת לאפשר לכם מנוחה מקסימלית.

הימים הראשונים לאחר ניתוח אף הם ימים רגישים במיוחד. בימים אלה אפשר לצפות לתחושות של אי נוחות או כאבים באזור האף והעיניים, בנוסף לנפיחות ושטפי דם באזור. מטופלים מדווחים גם על קושי לנשום מהאף במקרים מסוימים.

יודגש כי לרוב מתבצעות עוד במהלך הניתוח פעולות שתכליתן לצמצם את תופעת הבצקות, כגון הזרקת חומרים מפחיתי נפיחות לאזור הניתוח, אך עם זאת לרוב אין אפשרות להימנע כליל מבצקות ונפיחויות ומכאן החשיבות בהקפדה על טיפול נכון לאחר הניתוח.

לאחר הניתוח יונח על אפכם סד שמטרתו לקבע ולשמר את צורת האף וכן יוכנסו תחבושות לנחיריכם למניעת דימומים. את הסד והתחבושות לא ניתן להסיר בימים הראשונים שלאחר הניתוח וכן מומלץ להמעיט במגע באזורים אלה.

מומלץ לישון עם ראש מורם בשבוע שלאחר הניתוח על מנת לסייע בהפחתת הבצקות באזור הניתוח. בנוסף, אין לקנח את האף עד כחודש לאחר הניתוח. אם אתם סובלים מכאבים ניתן לטפל באמצעות משככי כאבים. בכל מקרה של כאבים חריפים או הרגשה כללית לא טובה יש להיוועץ ברופא המטפל.

מה צפוי בשבועות הבאים:

לאחר מספר ימי מנוחה ובהנחה שאתם חשים בטוב, תוכלו לחזור לשגרה וכן לשוב למקום העבודה.

בשבועות הבאים ייתכן שתמשיכו לחוות בצקות ונפיחות, אך עם חלוף הזמן תיעלם בהדרגה הנפיחות באזור ותוכלו להתחיל ולחזות בתוצאות הניתוח. כמו כן, הסימנים הכחולים שעיטרו את אזור הניתוח בימים הראשונים ישנו את צבעם בהדרגה ולבסוף ייעלמו כליל.

כחודשיים לאחר מועד הניתוח כבר ניתן לראות את התוצאה הסופית של הניתוח, אך בממוצע יקבל אפכם את צורתו הסופית לאחר שנה מיום הניתוח לכל היותר.

ככלל, החלמה מניתוח אף אינה קשה בהשוואה לניתוחים אחרים ובהחלט ניתן לקצר את משכה ולהקל על הרגשתכם על ידי הקשבה להוראות הרופאים. מילוי אחר ההוראות יתרום גם להצלחת הניתוח וגם לשביעות רצונכם מההליך. לקראת הניתוח, מומלץ להצטייד במספר הטלפון של הרופא המטפל ולוודא את זמינותו למתן מענה לשאלות וחששות תוך כדי ההחלמה.

ניתוח אף – ד"ר רם סילפן

לניתוח אף קיים אספקט רפואי ואספקט אסתטי. בסרטו יסביר ד"ר סילפן על ההבדל ביניהם, מי קהל היעד לניתוח, שיטות הטיפול, משך הניתוח ותהליך ההחלמה.

ניתוח אף הוא ניתוח שכיח מאד, יחד עם זאת יש חשיבות גדולה לרצונות המטופל ולהתאמה שאנו מבצעים למבנה הפנים, זוויות ופרופורציות רצויות, צבע העור ורצונות המוטפל. תכנית העבודה תבנה בעזרת תכנת הדמיה שתאפשר לראות את התוצאה הצפויה. מוזמנים להכנס ולשמוע את ד"ר סילפן מסביר.

ניתוחי פנים נוספים

במרפאתנו מתבצעים מגוון ניתוחי פנים נוספים, ביניהם ניתוח אף, ניתוח סנטר, הרמת עפעפיים, ניתוח הצמדת אזניים, הרמת גבות ומצח, בוטוקס וחומרי מילוי, פילינג, מיקרונידלינג וניתוח להסרת שומן מהלחי.

לפרטים נוספים מוזמנים לקרוא לתאם פגישת ייעוץ אישית

דילוג לתוכן