האם כדאילבצע ניתוח משולב?

פעמים רבות יש מספר אזורים בגופנו שהיינו רוצים לשפר את המראה שלהם, אולם המחשבה על לעבור מספר הליכים כירורגיים מרתיעה אותנו.

האם כדאי לבצע ניתוח משולב?

ניתוח פלסטי משולב נותן מענה מקיף למספר אזורים בגוף. בשנים האחרונות אנו רואים עלייה בביקוש לניתוחים משולבים על ידי מטופלים רבים שמעדיפים לעבור הליך כירורגי ותהליך החלמה אחד. אנו מבצעים ניתוחים משולבים הן לגברים והן לנשים במרפאתנו.

ניתוח משולב מורכב בד"כ משני ניתוחים משלימים המטפלים באזורי גוף שונים למראה מעוצב.  ישנם ניתוחים קצרים המאפשרים שילוב וקיצור תהליכים וישנם ניתוחים מורכבים האורכים זמן ארוך ופחות יתאים לשלבם עם ניתוח נוסף. בד"כ מומלץ לשלב ניתוח גדול עם ניתוח קטן יותר לדוגמא מתיחת בטן עם הגדלת חזה או מתיחת פנים והרמת עפעפיים. משך שני הניתוחים יחד לא יעלה על 5 שעות.

 

בריאיון לתוכנית בוקר בריאות ד"ר רם סילפן מסביר על השיטות החדשות לסילוק עודפי עור, למי מיועד הטיפול? תמונות של לפני ואחרי, איזה איזורים מטופלים באופן סדיר ואילו פחות? ד"ר רם סילפן מסביר על הניתוחים הקיימים, המאפשרים שיפורים במראה הכללי של הגוף לאחר ירידה במשקל בעזרת ניתוחים משולבים למי זה יכול להתאים ולמי לא.  למידע נוסף צפו בסרטון >>

בעקבות הריונות, הנקה או ירידה דרסטית במשקל, לעיתים קרובות נותרים סימני מתיחה, הידלדלות וצניחת השדיים, בטן רפויה ועודפי עור, לכן על מנת להשיג את המראה הרצוי יש צורך לשלב מספר ניתוחים. נשים רבות שמעוניינות לחזור לגזרתן הקודמת ואף לשפר אותה, מגיעות למרפאתנו ומבצעות ניתוחים משולבים בבטן ובחזה להשבת המראה הצעיר והמחוטב.

ניתוחים משולבים פופלריים

ניתוחים משולבים שכיחים מאד הם: ניתוחי בטן בשילוב עם ניתוחי חזה, ניתוח מתיחת הבטן בשילוב עם שאיבת שומן. ניתוחים אלו משלימים זה את זה ומעניקים מראה אסתטי ומתוח של הבטן והחזה. יחד עם זאת אין מניעה לשלב שני ניתוחים באזורי גוף שונים ללא קשר לדוגמא ניתוח אף והגדלת חזה.

Female hand in gloves holding breast closeup on doctor mammology clinic reception. Mammary glands test biopsy implant silicone insert tumor human concept

לפני הניתוח  תוזמנו לפגישה עם כירורג מומחה על מנת לבדוק מה הצרכים והרצונות שלהם, מה מצבכם הבריאותי, האם ניתן לשלב בין הניתוחים, וניתן לך מענים מקצועיים מותאמים אישית עבורך. חשוב לבדוק מהם הניתוחים הנדרשים על מנת שלא לבצע שילוב שיהווה סיכון בריאותי. שילוב של שני ניתוחים ארוכים ומורכבים עשויים לגרום להחלמה קשה ולסיבוכים כמו התפתחות קרישי דם ותסחיפי ריאות.

על מנת לעבור ניתוח משולב על המטופל להיות בבריאות ומשקל תקין, ללא מחלות רקע וללא עישון . לפני הניתוח על המטופל לבצע בדיקות הדם בהתאם לגילו ולמצבו הבריאותי.

מהם היתרונות בניתוחים משולבים?

היתרון בניתוחים משולבים הוא חסכון בעלויות לצד הפחתת מספר ההליכים הרפואיים וביצוע הרדמה אחת במקום מספר הרדמות. כמו כן קיצור משך ההחלמה לטווח ממוקד והיעדרות קצרה יותר מהעבודה. מעבר לזה ניתוח משולב מאפשר לבצע שיפור גופני משמעותי ולהגיע למראה הרצוי על פי רצונות המטופל בזמן קצר.

Cropped image of surgeon preparing woman for liposuction surgery over white background

נשמח לתאם עבורך פגישת הכרות עם ד"ר סילפן, בה נוכל לבדוק יחד מה הצרכים ונתאים עבורך את הטיפולים.

ניתוחי גוף

במרכז תל אביב לכירורגיה פלסטית אנו מבצעים מגוון של טיפולים להעלמת סימני מתיחה תוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר. הטיפולים מבוצעים על ידי בכירי המומחים ומנהל המרכז ד"ר סילפן, כירורג פלסטי מומחה.

לכל ניתוחי הגוף הקיימים אצלנו בקליניקה >>

דילוג לתוכן