אף קטןמה שחשוב לדעת על אף קטן

האף שלנו הוא איבר מרכזי בפנים ולכן חשוב מאוד שהוא יהיה בעל פרופורציות נכונות המתאימות לשאר חלקי הפנים וליצור מראה אסתטי ונעים

האף שלנו הוא איבר מרכזי בפנים ולכן חשוב מאוד שהוא יהיה בעל פרופורציות נכונות המתאימות לשאר חלקי הפנים וליצור מראה אסתטי ונעים. רוב האנשים חושקים באף קטן שאינו מושך תשומת לב ואינו בולט לעין, ואכן מטופלים רבים מגיעים לניתוח אף כדי להקטין את אפם ולשנות אותו מאף גדול ובולט לאף חמוד וכפתורי.

אף קטן – שאלה של מגדר

שיקול חשוב בעיצוב אף קטן באמצעות ניתוח הוא המגדר של המטופל. אף קטן מתאים יותר לנשים, מכיוון שחלקי הפנים שלהן נוטים להיות עדינים ורכים יותר. אצל גברים, לעומת זאת, אף קטן אינו בחירה מובנת מאליה. מבנה הפנים הגברי לרוב יהיה בעל זוויות חדות וישרות, ופרופיל חזק הכולל אף ישר ובולט, דווקא מזוהה עם מראה גברים ושופע ביטחון.
גברים שאינם מרוצים מגודל האף שלהם יכולים לשפר את המראה שלו גם מבלי להקטין אותו משמעותית. המנתח הפלסטי צריך להתחשב בקו הלסת, המצח ושאר איברי הפנים וליצור אף ישר שמתאים פרופורציונלית למראה הפנים.

ניתוחים לבעלי אף קטן

ידוע שלרוב עוברים ניתוחי אף כדי להקטין אף ארוך או לעדן את קצה האף, אבל פחות ידוע על מטופלים המגיעים לניתוח בגלל בעיה הפוכה – אף קטן מאוד או אף שאינו ארוך מספיק. התלונה העיקרית בקרב מטופלים בעל אף קטן היא שגשר האף קצר מדי ויוצר קצה אף מורם ונחיריים גלויים המזכירים אף של חזיר. ישנה גם פרוצדורה מיוחדת שמטרתה להפוך אף קטן או קצר לארוך יותר ובעל פרופורציות נכונות. בישראל ניתוחים אלה פחות נפוצים, ורוב ניתוחי האף הנערכים בארץ מיועדים להקטנת האף או לייישור שלו.

אם אתם מרגישים שגודל האף שלכם אינו פרופורציונלי לפנים ואתם חולמים על אף קטן, גשו לייעוץ מקצועי אצל מנתח פלסטי שיבדוק אתכם באופן אישי וימליץ על ההליך המתאים ביותר עבורכם.

ניתוח אף – ד"ר רם סילפן

ניתוח אף – ד"ר רם סילפן ד"ר רם סילפן מנהל מרכז ת"א לכירורגיה פלסטית, בתוכנית בשיתוף אתר האינטרנט YNET, מסביר הכל על ניתוח אף.  לניתוח אף קיים אספקט רפואי ואספקט אסתטי. בסרטו יסביר ד"ר סילפן על ההבדל ביניהם, מי קהל היעד לניתוח, שיטות הטיפול, משך הניתוח ותהליך ההחלמה.

ניתוחי פנים נוספים

במרפאתנו מתבצעים מגוון ניתוחי פנים נוספים, ביניהם ניתוח אף, ניתוח סנטר, הרמת עפעפיים, ניתוח הצמדת אזניים, הרמת גבות ומצח, בוטוקס וחומרי מילוי, פילינג, מיקרונידלינג וניתוח להסרת שומן מהלחי.

לפרטים נוספים מוזמנים לקרוא לתאם פגישת ייעוץ אישית

דילוג לתוכן