הניתוחים הפלסטייםהנפוצים ביותר לשנת 2017

שנת 2017 מגיעה לסיומה וזה בדיוק הזמן לצאת ולבדוק מה היו הניתוחים והטיפולים הפלסטיים הנפוצים ביותר השנה.

רוב האנשים אשר מתבקשים לחשוב על המושג "ניתוחים פלסטיים" חושבים בעיקר על שני ניתוחים: ניתוח חזה וניתוח אף. זה כנראה לא מקרה ששני הניתוחים האלו מובילים את רשימת הניתוחים הפלסטיים הנפוצים ביותר בשנת 2017, כפי שפורסמה באתר Harper's Bazaar: במקום הראשון נמצאים ניתוחי החזה (הגדלת חזה והרמת חזה) ואת המקום השני תופס ניתוח האף. מגמה מעניינת מראה שכמות החיפושים במנועי החיפוש לניתוחי האף שאינם כוללים התערבות כירורגית, צמחה בכ-85 אחוזים בשנה האחרונה.

ניתוחים לעיצוב הגוף ב-2017

הניתוח השלישי ברשימה הוא ניתוח מתיחת הבטן הפופולרי ומיד אחריו נמצא ניתוח שאיבת השומן, שמתאים לטיפול באזורים שונים כמו בטן, ירכיים, ישבן, מותניים, צוואר, סנטר ואפילו קרסוליים. שאיבת השומן מתאימה בדרך-כלל במצבים של עודף שומן במקומות מסוימים בגוף ולמרות מה שנהוג לחשוב עליה, היא אינה מהווה תחליף לדיאטה. בתחום הטיפולים הלא פולשניים, קם לניתוחים אלו מתחרה חזק – טיפול המסת השומן בקור Coolsculpting)) המקפיא תאי שומן עקשניים ומסלק אותם לצמיתות.

אחד הניתוחים היותר לא שגרתיים שהצליחו לזחול למקום החמישי ברשימת הניתוחים הפלסטיים הנפוצים השנה, הוא ניתוח חידוש הנרתיק שמצר את הנרתיק לאחר לידה, במצבים של שינויים הורמונאליים או שינויים שקשורים לגיל, על ידי ניתוח כירורגי שמתבצע בתחתית אגן הירכיים.
לא ברור אם זה בעקבות ההשפעה של ידועניות אמריקאיות שונות, כמו בנות משפחת קרדשיאן או הזמרת ניקי מינאז', אבל ניתוח עיצוב הישבן תופס מקום מכובד ברשימת הניתוחים של 2017 ומאפיין בעיקר בחורת צעירות.

ניתוחי הפנים הפופולריים לשנת 2017

במעבר חד, נעבור לניתוח שקהל היעד העיקרי שלו הוא נשים שגילן הממוצע הוא 50, המעוניינות לשמר את המראה הצעיר שלהן. הכוונה היא כמובן לניתוח מתיחת הפנים, שהוא גם אחד הניתוחים הנפוצים ביותר מבין קבוצת ניתוחי ראש-צוואר. בהמשך ישיר, גם ניתוחי העפעפיים היו מאוד פופולריים השנה ופעמים רבות הם מגיעים כטיפול משלים לניתוח מתיחת הפנים. וכמובן, אי-אפשר לסקר את נושא הטיפולים הפלסטיים מבלי להזכיר את הזרקות המילוי לפנים, דוגמת בוטוקס וחומצה היאלורונית, שאינן כרוכות בפעולה כירורגית.
מסתבר שחזה גדול הוא לא חלומה של כל אישה, ויש לא מעט נשים שהיו שמחות להוריד היקפים, מטעמי נוחות או בריאות וגם מטעמים אסתטיים. למעשה, ניתוח הקטנת החזה נחשב כבר שנים רבות לשכיח מאוד בעולם הפלסטיקה ולאחד הניתוחים עם אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר.
תחום שלם של ניתוחים גם הוא נכנס לרשימה הנחשקת של שנת 2017 והוא נקרא בארצות הברית "Mommy makeover" ובעברית "מהפך אמא". תחת קטגורייה זו נכנסים כל אותם ניתוחים שנועדו לשחזר ולעצב מחדש את גוף האישה לאחר טראומת הלידה, בהם מתיחת בטן, הגדלת חזה או הרמת חזה, שאיבת שומן ועוד.

טיפולים אסתטיים לא פולשניים

בין הטיפולים הפלסטיים והאתסטיים שאינם כרוכים בהתערבות כירורגית, תופסים את מקומם גם השנה טיפולי השתלת השיער ומנגד הסרת השיער, כמו גם טיפולי הלייזר (בעיקר בפנים), טיפולים באקנה וכמובן הפילינג הכימי.
ואיך אפשר לסכם את שנת 2017 מבלי להזכיר את אחד הניתוחים שהצליח להרים הכי הרבה גבות? אנחנו מתכוונים לניתוח ליצירת גומות חן, שהביקוש אליו עלה באופן מפתיע פי 3 השנה.
אנחנו לא יכולים לחכות ולגלות אילו טרנדים חדשים, מעניינים וביזאריים מתכננת לנו שנת 2018, אבל בעיקר מצפים שהיא תהיה מוצלחת ממש כמו 2017 ותעניק לנו את הזכות לעזור לעוד הרבה מטופילם ומטופלות ולגרום להם להיות מרוצים ומאושרים מתמיד.
תיאור: מה היום הניתוחים הפלסטיים הפופולריים ביותר בשנת 2017? באיזה מקום נמצא ניתוח החזה, אילו טיפולים לא פולשניים נמצאים בראש הרשימה ומהו הניתוח המוזר ביותר?

ד"ר סילפן בתכנית הבוקר של ערוץ 10 – 25/8/2015

ד"ר סילפן מתארח בתכנית הבוקר של אורלי וגיא ומסביר על ניתוחי פנים וידגים ניתוחי מקרים של שחקניות ודוגמניות ידועות. הרצון להראות רענן וצעיר הינו רצון טבעי, אך חשוב לא להפריז ולהקפיד על מראה טבעי.

בחירת המנתח הינה חשובה מאד, יש לבדוק שהמנתח שייך לאיגוד לכירוגיה פלסטית.  תפקידו של המנתח הפלסטי הוא למתן דרישות מופרזות, לבצע תיאום ציפיות ולעשות התאמה מלאה לנתוני המטופל.

ניתוחי גוף נוספים

במרפאתנו מתבצעים מגוון ניתוחי גוף לעיצוב מראה הגוף, ביניהם, שאיבת שומן, מתיחת הבטן, ניתוח עיצוב הטבור, מתיחת זרועות, ניתוח מתיחת ירכיים, ניתוח עיצוב הישבן, טיפול בעודפי עור, ובגידולי עור, ניתוחי פלסטיקה וגינלית וניתוחים לחיטוב הגוף

לפרטים נוספים מוזמנים לקרוא לתאם פגישת ייעוץ אישית

דילוג לתוכן