כל המידע עלניתוחי שאיבת שומן

שאיבת השומן הנה שיטה חדשה יחסית שפותחה על ידי ד"ר אילוז מצרפת בשנות השבעים. מאז עברו שאיבות השומן שינויים לא מעטים, בעיקר לאור העובדה שלמדנו יותר על מגבלות השיטה.
שאיבת שומן לא מיועדת להיות תחליף להרזיה או לירידה במשקל. המטרה היא אחת: שינוי בפיזור השומני בגוף ובעיצוב מתאר וצללית הגוף.

שאיבת השומן הנה שיטה חדשה יחסית שפותחה על ידי ד"ר אילוז מצרפת בשנות השבעים. מאז עברו שאיבות השומן שינויים לא מעטים, בעיקר לאור העובדה שלמדנו יותר על מגבלות השיטה.
שאיבת שומן לא מיועדת להיות תחליף להרזיה או לירידה במשקל. המטרה היא אחת: שינוי בפיזור השומני בגוף ובעיצוב מתאר וצללית הגוף.

ניתוח שאיבת שומן

שאיבת שומן היא שיטה חדשה שפותחה בשנות ה-70 בצרפת על ידי ד"ר אילוז.

בראיון יסביר ד"ר סילפן מהי מטרת הניתוח? למי מתאים הניתוח? מהם האזורים בהם ניתן לבצע שאיבת שומן? באיזה מקרים השיטה יעילה ביותר? האם ניתן לשלב את הניתוח עם ניתוחים נוספים?

קיימות מס' שיטות לביצוע שאיבת שומן, ד"ר סילפן יסביר על הטכניקות ועל הליך הניתוח כמו גם על תהליך ההחלמה.

הניתוח מתאים לגברים ולנשים שהנם יציבים במשקלם ומבקשים לפתור בעיות של ריכוזי שומן מקומיים בגופם בהם התרחשו הצטברות ועודפים של שומן.
האזורים בהם ניתן לבצע שאיבת שומן רבים. החל מהסנטר, שיפולי החזה והזרועות, גב, מותניים, ישבן, ירכיים חיצוניים ופנימיים, ברכיים או קרסוליים.
שאיבת השומן יעילה במיוחד למטופלים צעירים בעלי עור גמיש שביכולתו להתכווץ במהירות לאחר הסרת השומן.

קיימות מספר שיטות לביצוע שאיבת שומן, אולם השיטה המקובלת מבוססת על ביצוע מספר חתכים קטנים הממוקמים במקומות לא בולטים, הזלפה של תמיסה נוזלית שמכילה, בנוסף למי מלח, גם חומרים מונעי דימום ומשככי כאבים. אנחנו מחדירים את הצינורית המחוברת למשאבת ואקום שדרך אותם חתכים אנחנו מבצעים את שאיבת השומן באיזור. אנחנו נוהגים להגביל את כמות השאיבה, והסיבה לכך היא ריבוי סיכונים המתרחשים בשאיבות של שלושה וחצי עד ארבעה ליטרים.

ניתן לשלב את ניתוח שאיבת השומן גם עם ניתוחים נוספים. אבל צריכים לזכור ששאיבת השומן הוא לא הליך פשוט, הוא עלול לגרום להפרעה במאזן הנוזלים והמלחים בגוף. מכאן, שלא רצוי לשלב ניתוחים גדולים וארוכים עם שאיבה גדולה.
הניתוח לא מהווה תחליף להרזיה, הוא לא מתאים לאנשים שמנים והוא לא מתאים לאנשים שכל הזמן עולים ויורדים במשקל.
הניתוח יכול להתבצע בהרדמה כללית או מקומית, אורך בין שעה לשלוש שעות ובתום הפעולה הגוף נחבש במחוך לחץ.
לעתים יוצא המטופל לביתו באותו יום ולעיתים יידרש להישאר לאשפוז כיממה.
משך ההחלמה מהניתוח נע בין שבוע לעשרה ימים. מיד לאחר הניתוח, המטופל או המטופלת ישתמשו במחוך לחץ לפרק זמן של בין חודש לשלושה חודשים. הם יוגבלו בפעילות פיזית במשך השבועיים–שלושה שמיד לאחר הניתוח, ולאחר מכן בצורה הדרגתית יוכלו לחזור לפעילות שגרתית.

ניתוח שאיבת השומן הוא אחד מהניתוחים השכיחים ביותר המתבצעים בישראל, ובדרך כלל שביעות הרצון של המטופלים גבוהה.

ניתוחי גוף נוספים

במרפאתנו מתבצעים מגוון ניתוחי גוף לעיצוב מראה הגוף, ביניהם, שאיבת שומן, מתיחת הבטן, ניתוח עיצוב הטבור, מתיחת זרועות, ניתוח מתיחת ירכיים, ניתוח עיצוב הישבן, טיפול בעודפי עור, ובגידולי עור, ניתוחי פלסטיקה וגינלית וניתוחים לחיטוב הגוף

לפרטים נוספים מוזמנים לקרוא לתאם פגישת ייעוץ אישית

דילוג לתוכן