שלוש שאלות לשאול את המנתחלפני ניתוח הקטנת חזה

אם את מתכננת לעבור ניתוח פלסטי כמו הקטנת חזה, מומלץ לברר כמה שיותר פרטים על הניתוח כדי לוודא שאת בוחרת את הניתוח המתאים ביותר עבורך, את המנתח הטוב ביותר, וגם כדי לתאם ציפיות ולהיערך לניתוח ולתהליך ההחלמה. ככל שתאספי יותר מידע על ניתוח הקטנת חזה, כך תהיי בטוחה יותר לגבי הניתוח. תשובות לשאלות תוכלי לקבל במהלך פגישת הייעוץ עם המנתח הפלסטי.

אם את מתכננת לעבור ניתוח פלסטי כמו הקטנת חזה, מומלץ לברר כמה שיותר פרטים על הניתוח כדי לוודא שאת בוחרת את הניתוח המתאים ביותר עבורך, את המנתח הטוב ביותר, וגם כדי לתאם ציפיות ולהיערך לניתוח ולתהליך ההחלמה. ככל שתאספי יותר מידע על ניתוח הקטנת חזה, כך תהיי בטוחה יותר לגבי הניתוח. תשובות לשאלות תוכלי לקבל במהלך פגישת הייעוץ עם המנתח הפלסטי.

1. שאלות שיש לשאול על הניתוח להקטנת חזה

קודם כול עלייך לברר אם את מועמדת מתאימה לניתוח הקטנת חזה. אם אין בעיות בריאותיות שמהן את סובלת או תרופות שאת נוטלת בקביעות והן עלולות להקשות על ביצוע הניתוח או לעכב את תהליך ההחלמה, בררי איך עלייך להיערך לניתוח: האם עלייך לעבור בדיקות מיוחדות או לשנות הרגלים מסוימים באורח חייך (להפסיק לעשן או לנטול תרופות או תוספי תזונה מסוימים וכדומה). בררי עם הרופא גם על הליך הניתוח עצמו: איך הניתוח יתבצע ומה התוצאות הצפויות של הניתוח; אילו צלקות יישארו ואיפה, ואיך תוצאות הניתוח יושפעו משינויים עתידיים במשקל הגוף, למשל בגלל היריון או ירידה קיצונית במשקל.

2. שאלות הנוגעות למנתח הפלסטי שיבצע את הניתוח

בטרם תקבעי תור לניתוח, מומלץ לברר כמה פרטים על השכלתו של הרופא ועל ניסיונו בביצוע ניתוחים להקטנת חזה. תוכלי לשאול את המנתח הפלסטי על מספר ניתוחי הקטנת החזה שביצע ועל שיעור שביעות הרצון של מטופלות, ואף לבקש המלצות ותמונות לפני ואחרי של מטופלות עבר. בהזדמנות זו אפשר לברר על מדיניותו במקרה של חוסר שביעות רצון של המטופלת עד כדי כך שנדרש ניתוח מתקן נוסף. בנוסף, מומלץ לברר על התנאים שבהם ייערך הניתוח: האם הוא יבוצע בבית חולים או בקליניקה פרטית, והאם הקליניקה ערוכה לטיפול במצבי חירום?

3. שאלות הנוגעות להחלמה מניתוח הקטנת חזה

חשוב לברר על תהליך ההחלמה מהניתוח כדי שתיערכי בהתאם. שאלי את הרופא המנתח מהו זמן ההחלמה הצפוי מניתוח הקטנת חזה; בתוך כמה זמן תשתחררי מהמרפאה או מבית החולים ומהו זמן המנוחה הצפוי לאחר הניתוח; מאילו פעולות תידרשי להימנע מיד לאחר הניתוח ומתי תוכלי לחזור לעבודה ולפעילות רגילה. בנוסף, בקשי מהרופא מידע על תופעות הלוואי והסיבוכים האפשריים מהניתוח, וכן על תרופות, משככי כאבים או אמצעי חבישה או הנחיות אחרות שיקלו את תהליך ההחלמה.
בסופו של דבר, ניתוח הקטנת חזה הוא ניתוח פלסטי נפוץ למדי ושיעור שביעות הרצון של הנשים שעברו אותו הוא גבוה יחסית. נשים שעברו ניתוח הקטנת חזה מדווחות על שיפור במראה החזה, ביציבה ובתפקוד היומיומי, וכן על שיפור בדימוי העצמי. ככל שתהיי מוכנה יותר לשיחת הייעוץ עם המנתח ולניתוח עצמו, כך יגדל הסיכוי שתהיי מרוצה מתוצאות הניתוח.
למידע נוסף, צרי קשר עם מרכז תל אביב לכירורגיה פלסטית ותאמי פגישת ייעוץ.

ניתוח להרמה והקטנת חזה – ד"ר רם סילפן​

בסרטון נדון במי מתאימה לניתוח הרמת חזה? איך מבוצע הניתוח וכל מה שחשוב לדעת לפני ואחרי.
בעקבות לידות, הנקה, ירידה דרסטית במשקל והזדקנות העור, החזה צונח ונראה נפול. ניתוח הרמת חזה מיועד למי שמעוניינת להחזיר את החזה למראה זקור ואסתטי. במקרים מסוימים על מנת למתוח את רקמות השריר והשגת מראה זקור, יושתלו שתלים בחזה. תהליך ההחלמה אורך כחודש ימים.
על מנת להגיע למראה האופטימאלי נערוך פגישת ייעוץ לבצע התאמה ותאום ציפיות בנוגע לתוצאות הניתוח. נשמח לתאם עבורך בדיקת התאמה ללא התחייבות.

ניתוחי חזה נוספים

במרפאתנו מתבצעים מגוון ניתוחים לעיצוב החזה ביניהם ניתוח הגדלת חזה, הקטנת חזה, הרמת חזה, שיחזור שד וגניקומסטיה. לפרטים נוספים מוזמנים לקרוא לתאם פגישת ייעוץ אישית

דילוג לתוכן