הכול על ניתוחהרמת חזה

מי מתאימה לניתוח הרמת חזה, כיצד הוא מבוצע ומה חשוב לדעת לפני ואחרי?

מי מתאימה לניתוח הרמת חזה, כיצד הוא מבוצע ומה חשוב לדעת לפני ואחרי?

הרמת חזה נשי

נשים רבות מתמודדות עם חזה נפול לאחר ירידה במשקל או לאחר הריון, לידה והנקה. מראה החזה הנפול והצונח משפיע על תחושת הביטחון, הנוחות ועל הדימוי העצמי. הניתוח שכיח מאד, ולאחר החלמה של כשבוע עד 10 ימים תוכלו לשפר את המראה ואת איכות החיים.

בסרטון יסביר ד"ר סילפן באופן מקיף על צניחת שד, מהן הסיבות לצניחה ודרכי הטיפול.

השנים מטביעות את חותמן על החזה הנשי, והוא מושפע מלידות, הנקה, ירידה במשקל, הזדקנות העור ודילול רקמת השומן השדי. תנודות פיזיולוגיות אלו עשויות לגרום לחזה לצנוח ולאבד מעט מיופיו.

ניתוח הרמת חזה שמתבצע בצורה מקצועית, הוא מעין "חזרה במכונת הזמן", שבכוחה להחזיר את יופיו של החזה ולהותיר אותו זקור ומתוח.

לפני ניתוח הרמת חזה נערכת במרפאה פגישת ייעוץ מקיפה ובה דנים בציפיותייך מהניתוח ובתוצאות הצפויות להתקבל בעקבותיו.

במהלך הבדיקה, נבחן יחד את האפשרויות העומדות בפנייך וננסה להבין מהי התוצאה הרצויה מבחינתך.

על מנת להגיע לתוצאה מושלמת חשוב מאוד למתוח את רקמות השד על מנת שהחזה יהיה זקור, ובו בעת, במקרים מסוימים, מוחדרים שתלים שיגרמו לעור השד להיות מתוח ומלא.

כחודש לאחר הניתוח, נסיר את החבישות. בשלב זה, תוכלי ליהנות מתחושת הביטחון העצמי שהחזה הזקור מעניק לך, לבקר בחנויות הלבשה תחתונה על מנת "לרענן את הקולקציה" ולאוורר את השמלות שהפסקת ללבוש.

לפרטים נוספים ולתיאום בדיקת התאמה ללא שום התחייבות מצדך, צרי עמנו קשר. נשמח לעזור לך.

ניתוחי חזה נוספים

במרפאתנו מתבצעים מגוון ניתוחים לעיצוב החזה ביניהם ניתוח הגדלת חזה, הקטנת חזה, הרמת חזה, שיחזור שד וגניקומסטיה. לפרטים נוספים מוזמנים לקרוא לתאם פגישת ייעוץ אישית

דילוג לתוכן