ניתוח זרועות5 שאלות ותשובות

כל אדם שירד במשקל מכיר את התופעה – באזור הזרועות מצטבר לו עור עודף, והוא נשאר שם למרות ההתמדה בפעילות ספורטיבית.

אנשים רבים מחפשים טיפול אפקטיבי להשבת המראה הטבעי של הזרועות ושוקלים לעבור ניתוח מתיחת זרועות, לכן ריכזנו עבורכם 5 עובדות שחשוב לדעת על ניתוח לעיצוב הזרועות.

1. מתי כדאי לשקול ניתוח זרועות?

בזמן תהליך הירידה במשקל רקמות העור והרקמות שמתחת לו מאבדות חלק מן האלסטיות הטבעית שלהן. הרקמות מתקשות להתכווץ בחזרה למקומן, ולכן נוצרים עודפי עור וסימני מתיחה. תהליך זה מתרחש באזורים רבים בגוף, אך בזרועות הוא נראה באופן בולט יותר. אצל חלק מהאנשים הדלדול בזרועות מופיע באזור גיל המעבר או בגלל תורשה.

2. איך מתבצע הניתוח?

ניתן לבצע את הניתוח בכמה דרכים, הבחירה תלויה במצבו והעדפותיו של כל מטופל, וגם בכמות העור ורקמות השומן העודפים. במקרים בהם יש מעט רקמה עודפת, או כשהיא נמצאת בעיקר באזור בית השחי, אפשר לשלב שאיבת שומן מהזרוע כדי לסלק את עודפי הרקמה, ואז נשארת צלקת קטנה יחסית בבית השחי. כאשר הרקמה העודפת גדולה יותר הצלקת תהיה ממוקמת לאורך החלק הפנימי של הזרוע.

3. מה הן תופעות הלוואי?

לאחר הניתוח יישארו צלקות באזור המנותח, אך קשה לדעת מראש עד כמה יהיו בולטות, משום שהעור מחלים באופן שונה אצל כל מטופל ומטופל. נפיחות ורגישות הן גם תופעות לוואי שכיחות, החולפות אצל רוב המטופלים זמן קצר יחסית לאחר הניתוח.

4. מה הוא זמן ההחלמה?

רוב הנפיחות באזור המנותח אמורה לרדת בתוך שבועיים. לאחר שהוסרו התחבושות, ניתן לחזור לפעילות רגילה ולעבודה כבר תוך שלושה ימים או עד שבועיים, בהתאם למצב ההחלמה של המטופל. פעילות גופנית מאומצת אינה מומלצת למי שעבר ניתוח זרועות, אלא רק לאחר חודש, באופן מדורג ובזהירות.

5. מתי ניתן לראות תוצאות?

לאחר כחצי שנה ניתן כבר להבחין בתוצאות הניתוח, או עד שהצלקות מחלימות ומטשטשות. לאחר הניתוח הזרועות מתוחות והעור הדוק יותר, כך מתקבל מראה צעיר ובריא. תוצאות הניתוח נשמרות לאורך השנים, אם לא תהיה עלייה דרסטית במשקלו של המטופל.

כל מה שרציתם לדעת על סילוק עודפי עור

ניתוחים להסרת עודפי עור מיועדים לאנשים שירדו באופן דרסטי במשקל ועודפי העור מפריעים להם בהתנהלות השוטפת.

בשלב הראשוני נערכת בדיקה עם המטופל, המנותח חייב להיות מאוזן פיזיולוגית על מנת לבצע את הניתוח. במצבים של ניתוחים משולבים במספר אזורים, צריך להתאים את מיקום הניתוח ותהליך ההתאוששות, מתוך חשיבה על תפקודו העצמאי לאחר הניתוח. ההתאוששות והחזרה לשגרה משתנה בין הניתוחים, ואינדיווידואלית לכל מטופל, בדרך כלל לאחר 6-8 שבועות חוזרים לתפקוד מלא ולפעילות ספורטיבית.

ניתוחי גוף נוספים

במרפאתנו מתבצעים מגוון ניתוחי גוף לעיצוב מראה הגוף, ביניהם, שאיבת שומן, מתיחת הבטן, ניתוח עיצוב הטבור, מתיחת זרועות, ניתוח מתיחת ירכיים, ניתוח עיצוב הישבן, טיפול בעודפי עור, ובגידולי עור, ניתוחי פלסטיקה וגינלית וניתוחים לחיטוב הגוף

לפרטים נוספים מוזמנים לקרוא לתאם פגישת ייעוץ אישית

דילוג לתוכן