זוגות העובריםניתוחים פלסטיים לפני החתונה

שנים האחרונות התגבר טרנד חדש בעולם החתונות: גברים ונשים רבים החלו לעבור ניתוחים פלסטיים לפני החתונה, ולתכנונים המסורתיים של בחירת שמלת הכלה וחליפת החתן וסידורי הישיבה הצטרפו גם הניתוחים הפלסטיים.

בשנים האחרונות התגבר טרנד חדש בעולם החתונות: גברים ונשים רבים החלו לעבור ניתוחים פלסטיים לפני החתונה, ולתכנונים המסורתיים של בחירת שמלת הכלה וחליפת החתן וסידורי הישיבה הצטרפו גם הניתוחים הפלסטיים.

כצפוי, לרוב אלו הנשים שעוברות ניתוחים פלסטיים לקראת החתונה, בעיקר ניתוח פנים, בהם ניתוח אף וניתוח להרמת עפעפיים, וניתוחי גוף שונים בהם ניתוח מתיחת זרועות. בנוסף, לעתים גם בני המשפחה הקרובים של החתן והכלה עוברים ניתוחים פלסטיים לקראת החתונות. בארצות הברית יש אף מנתחים פלסטיים אשר מציעים חבילות טיפולים לשושבינות הכוללים טנטרה, טיפולי פילינג לפנים ועוד טיפולים אסתטיים המותאמים אישית לכל שושבינה.

בגלל זמן ההחלמה הממושך המלווה חלק מהניתוחים הפלסטיים, מומלץ להתייעץ מראש עם רופא מומחה לפלסטיקה ולוודא שקיים מרווח זמן מספיק בין הניתוח לחתונה עצמה.

ד"ר סילפן בתכנית הבוקר של ערוץ 10 – 25/8/2015

ד"ר סילפן מתארח בתכנית הבוקר של אורלי וגיא ומסביר על ניתוחי פנים וידגים ניתוחי מקרים של שחקניות ודוגמניות ידועות. הרצון להראות רענן וצעיר הינו רצון טבעי, אך חשוב לא להפריז ולהקפיד על מראה טבעי.

בחירת המנתח הינה חשובה מאד, יש לבדוק שהמנתח שייך לאיגוד לכירוגיה פלסטית.  תפקידו של המנתח הפלסטי הוא למתן דרישות מופרזות, לבצע תיאום ציפיות ולעשות התאמה מלאה לנתוני המטופל

ניתוחי גוף נוספים

במרפאתנו מתבצעים מגוון ניתוחי גוף לעיצוב מראה הגוף, ביניהם, שאיבת שומן, מתיחת הבטן, ניתוח עיצוב הטבור, מתיחת זרועות, ניתוח מתיחת ירכיים, ניתוח עיצוב הישבן, טיפול בעודפי עור, ובגידולי עור, ניתוחי פלסטיקה וגינלית וניתוחים לחיטוב הגוף

לפרטים נוספים מוזמנים לקרוא לתאם פגישת ייעוץ אישית

דילוג לתוכן