10 סלבריטאים שעברוניתוחים פלסטיים טבעיים

כבר כמה עשורים שניתוחים פלסטיים פופולריים מאוד בקרב סלבריטאים בעולם, בעיקר בהוליווד. מפורסמים מכל הגילאים לא מתביישים להשקיע הון בהליכים קוסמטיים כדי לשפר את המראה ולהיראות שוב צעירים.

סלבריטאים רבים התפרסמו בעקבות ניתוחים פלסטיים מוגזמים עד כדי גיחוך, אבל סלבריטאים רבים אחרים עברו ניתוחים פלסטיים מוצלחים כל כך עד כי קשה להאמין שהם עברו הליך קוסמטי כלשהו, ורק תמונות לפני ואחרי פרטניות מוכיחות כי הייתה התערבות כירורגית.

הנה הניתוחים הפלסטיים הטובים ביותר של הסלבריטאים:

ברברה וולטרס

ברברה וולטרס היא מנחת טלוויזיה מאוד מפורסמת בארצות הברית. בדיוק כמו סלבריטאים רבים אחרים, היא בחרה לעבור מספר פעמים אצל המנתח הפלסטי כדי לשפר את המראה שלה. המראה הצעיר שלה בגיל 85 מעידים שעברה הליכים הכירורגיים מוצלחים במיוחד. בין היתר, עברה וולטרס ניתוח עפעפיים, מתיחת פנים, מצח וצוואר. הצלחות הניתוחים שלה ניכרות היטב בתמונות שלה לפני ואחרי הניתוחים.

קתרין זיטה-ג'ונס

בגלל מעמדה בהוליווד השחקנית קתרין זיטה-ג'ונס לא יכולה להסתיר מהתקשורת שינוי גדול כמו ניתוח פלסטי.
שחקנית הקולנוע המפורסמת בזכות תפקיד בסרט "זורו", נראית צעירה ורעננה בשנות ה-40 לחייה. בהשוואה לחברותיה השחקניות בנות גילה, זיטה-ג'ונס נראית הרבה יותר מעודנת וקורנת. זיטה-ג'ונס כנראה הרגישה את הלחץ המופעל על סלבריטאי הוליווד לעמוד בציפיות המעריצים, מה שהביא אותה לעבור מתיחת פנים, הזרקות בוטוקס וניתוח אף. הניתוחים הפלסטיים הצליחו והיום היא נחשבת לאחת השחקניות היפות ביותר בהוליווד.

ריהאנה

ריהאנה היא זמרת ויוצרת מצליחה בקנה מידה בינלאומי והיא אחת מהכוכבות הגדולות בעולם המוזיקה, אהובה במיוחד על מעריצי היפ הופ ומוזיקה עכשווית. גם ריהאנה בגילה הצעיר הבינה את החשיבות של המראה החיצוני ואם בוחנים את האף שלה בתחילת הקריירה שלה ועכשיו, אפשר לראות שהיא עברה ניתוח אף. למזלה, היא נראית אפילו יותר יפה וזוהרת, והאף נראה טבעי ומתאים למבנה הפנים שלה, הוכחה לכך שהניתוח הפלסטי הצליח.

ג'וליה רוברטס

תמונות לפני ואחרי הניתוחים הפלסטיים של של ג'וליה רוברטס חושפות שחקנית צעירה ותוססת שיש לה כל מה שצריך כדי להישאר בפסגה. בגילה, היינו מצפים ממנה להיראות קצת יותר מבוגרת ממה שהיא נראית היום. לכן היא חלק מקבוצת הסלבריטאים שעברו בהצלחה טיפולי בוטוקס, מתיחת פנים וניתוח אף ונשארו מהממים ביופיים.

אלה הם רק כמה מקרים של הליכים קוסמטיים מוצלחים המדגימים שלא כל הניתוחים הפלסטיים בהוליווד הם מוגזמים, ושהצלחת הניתוח הפלסטי תלויה רבות במינון ובהתאמת הניתוח לתווי הפנים הייחודיים של המטופל ולגילו.

חידושים בתחום ניתוחי הפנים – וידאו

ד"ר סילפן יתאר בראיון מגמות חדשות בתחום ניתוחי הפנים, כיצד ניתן להחזיר את המראה הרענן ולהרים עור נפול או להעניק נפח במקום שאבד.
ישנן טכניקות רבות לעיצוב ופיסול הפנים, ובהתאם לטכניקה גם מיקום הצלקת. על מנת לתת מראה אופטימאלי לעיתים נדרש יותר מניתוח אחד. ניתן לשלב בין ניתוחי פנים כפי שתוכלו לראות בסרטון בו יודגמו תיאורי מקרים של נשים שעברו ניתוחים משולבים.

ניתוחי פנים נוספים

במרפאתנו מתבצעים מגוון ניתוחי פנים נוספים, ביניהם ניתוח אף, ניתוח סנטר, הרמת עפעפיים, ניתוח הצמדת אזניים, הרמת גבות ומצח, בוטוקס וחומרי מילוי, פילינג, מיקרונידלינג וניתוח להסרת שומן מהלחי.

לפרטים נוספים מוזמנים לקרוא לתאם פגישת ייעוץ אישית

דילוג לתוכן