ניתוח סנטר לגברכל המידע

הסנטר הנו חלק מרכזי מהפנים ובעל חשיבות רבה על סך הנראות החיצונית.

הסנטר הנו חלק מרכזי מהפנים ובעל חשיבות רבה על סך הנראות החיצונית. סנטר קטן מדי, חד מידי, שקוע מדי וכדומה, עשוי להכתיב את סך הנראות לשלילה, עובדה שבין היתר משפיעה על מה שמשדרים ועל איך שמרגישים (ישנה השפעה ישירה על תחושת הביטחון העצמי).

 

ד"ר רם סילפן בראיון עם עדי הימלבלוי

צפו בראיון עם ד"ר רם סילפן ועדי הימלבלוי. בריאיון ד"ר רם סילפן  מסביר על מתיחת פנים של פעם לעומת היום. משנים את הפנם בחזרה למה שהם היו, למעשה שיחזור באמצעים חדישים שיש היום שלא היו בעבר. בריאיון הוא מסביר מאיפה ניתן לקחת שומנים באיזורים חסרים בפנים. למידע נוסף צפו בסרטון >>

בין טום קרוז לבן אפלק

כאשר מדובר בגברים, הרי שסנטר נוכח, זוויתי ומרובע יוצר משיכה (וההיפך), ועל כן גברים רבים שמבינים שהמראה החיצוני שלהם נפגע בשל נראות הסנטר, שמחים לדעת שקיים מענה, שמחים לדעת שכיום אפשר לנתח את הסנטר ולהגיע יחסית בקלות למראה הרצוי, ואכן אם פעם היה פחות נהוג לראות גברים במרפאות לכירורגיה פלסטית, הרי שכיום כמחצית מקהל היעד משתייך למין הגברי.

לא רק הגודל קובע – קהל יעד

כל גבר שאינו שלם עם מראה הסנטר צריך לשקול לעבור ניתוח סנטר לגבר, ואכן גברים רבים שאינם מרוצים מהמצב הקיים בוחרים לעשות מעשה, אם כי חובה לבצע לפני כן בדיקות רפואיות. מכאן שגברים רבים שחשים בחוסר נוחות בשל המנח האחורי של הסנטר, למדים שתופעה זו ניתן לשנות ואף מבלי לגעת בעצמות, אלא סה"כ באמצעות שילוב של שתלי סיליקון – חומר שידוע כבטוח, נוח לעיצוב ושבעת הצורך אפשר להסירו בקלות.

בין רצוי למצוי

חשוב להכיר שקיימים טיפולים חלופיים, כגון ניתוח לקידום הלסת וניתוחי פנים נוספים ולו כשמבחינים בתופעת מיקרוגנטיה – תופעה שמיוחסת לחוסר התפתחות עצם הלסת. עם זאת, מראש הכרחי לעבור בדיקת התאמה, כיוון שניתוח סנטר לגבר אינו מתאים לכל אחד, כך שאם לצורך הדוגמה סובלים מבעיית מיקרוגניה (סנטר קטן מדי) באופן דרסטי, או אם קיימת בעיית מנשך מהותית, הרי שהניתוח אינו מתאים. מסקנה? חשוב לעבור אבחון מקצועי אצל מומחה בתחום.

אודות הניתוח

ניתוח סנטר לגבר ניתן לבצע מחוץ ומתוך הפה, כאשר הגישה הפנימית מועדפת על רבים, כיוון שהיא אינה משאירה סימנים. בעיקרון מרדימים את המטופל, מבצעים חתך עדין בפה, מחדירים דרכו את השתל ולבסוף מקבעים את התוצר הרצוי (באמצעות תפרים מתכלים). כמו כן, ראוי להכיר שישנן שיטות חלופיות לשתלי סיליקון, אך שתלי סיליקון מחזיקים בשלל יתרונות חשובים: הם אינם נספגים, אינם נודדים, מאפשרים חיטוב מרבי ונחשבים בטוחים.

קמים ולא מזהים – היום שאחרי

בתום הניתוח ההנחיה היא לאכול מזון רך וקר במשך כשלושה ימים וליטול כדורי ארניקה ואנטיביוטיקה, כאשר את האזור יש לחבוש במשך כשלושה ימים בתחבושת לחץ. בנוסף, היו מוכנים לכמה ימים בהם הפנים מעט נפוחות ואף ייתכנו מיחושים עליהם ניתן להקל באמצעות משככי כאבים. כמו כן, צפויים שטפי דם וחוסר תחושה חלקית בפנים (או לחלופין תחושת נימול), אך כל אלו תופעות קצרות טווח שייעלמו כעבור שבועיים לכל היותר.

חשוב להכיר – סיבוכים אפשריים

סה"כ ניתוח סנטר נחשב בטיחותי ביותר, אך עדיין ייתכן דימם קל, ובמקרים מאוד נדירים גם ייתכן זיהום (שניתן לפתור באמצעות טיפול אנטיביוטי), פגיעה עצבית (לרוב תחלוף מעצמה), או היפרדות של שולי השתל (פשוט ימוקם מחדש).

ניתוחים משלימים

לצד ניתוח סנטר, גם קיימים ניתוחים להרמת עפעפיים, מתיחת פנים, הצמדת אוזניים, ניתוח אף (נהוג לשלבו עם ניתוח הסנטר), הרמת גבות והרמת מצח, כך שניתן לטפל נקודתית בכל אזור רצוי בפנים, וזאת כי לכל פרט בפנים יש כוח אדיר לתרום למראה השלם, וכאשר הפנים נראות במיטבן סך התחושה הרבה יותר טובה, ולכך אין מחיר.

*להתייעצות עם מנתח פלסטי מומחה, מוזמנים להשאיר פרטים.

**ד"ר רם סילפן מסביר מה זה מיקרוגנטיה ומיקרוגניה, מהם הגורמים, למי הניתוח מתאים, מיהו קהל היעד, מהו זמן ההחלמה ועוד. כולל תמונות והסברים מעמיקים.

ניתוחי פנים נוספים

במרכז תל אביב לכירורגיה פלסטית תוכלו למצוא מגוון ניתוחי פנים.למידע נוסף לחצו על הקישורים >>

דילוג לתוכן