ניתוחי אף של סלבס5 סלבים שכולם מכירים

כידוע, רוב כוכבי הוליווד, מפורסמים בזכות המראה שלהם

בנוסף לכישורים האישיים שלהם, ולכן הם מרבים לשמור על מראה אסתטי ופוטוגני ומייחסים לו חשיבות רבה.
יש סלבריטאים שבוחרים לצבוע את השיער או להתאפר בכבדות, ויש כאלה שבוחרים לבקר אצל המנתח הפלסטי עבור זריקות בוטוקס או טיפולים אסתטיים אחרים לשימור הנעורים, ואלו מהם שלא התברכו באף העומד בסטנדרט היופי של הוליווד גם עוברים ניתוחי אף.

לצד סלבריטאים שניתוחי האף שעברו ניכרים לחלוטין, יש הרבה ניתוחי אף כל כך עדינים שבקושי מבחינים בהם. כמו כן, יש לא מעט כוכבים שעברו ניתוחי אף מסיבות רפואיות. למשל, השחקנית אשלי טיסדייל טענה שיש לה סטייה במחיצת האף. הנה עוד 5 סלבריטאים שעברו ניתוח אף.

 

ניתוח אף – ד"ר רם סילפן

לניתוח אף קיים אספקט רפואי ואספקט אסתטי. בסרטו יסביר ד"ר סילפן על ההבדל ביניהם, מי קהל היעד לניתוח, שיטות הטיפול, משך הניתוח ותהליך ההחלמה.ניתוח אף הוא ניתוח שכיח מאד, יחד עם זאת יש חשיבות גדולה לרצונות המטופל ולהתאמה שאנו מבצעים למבנה הפנים

ג'ניפר אניסטון

כוכבת "חברים" אומרת שהיא שברה את אפה אחרי שכדור פגע בפניה בימי התיכון, ולפני כמה שנים היא (בערך) הודתה שהוא עבר תיקון. שמועות שמתרוצצות גורסות כי ג'ניפר בת ה-45, עברה תחת הסכין פעם נוספת לאחר שלא הייתה מרוצה מהתוצאות.

מצפייה בתמונות ניתן להבחין כי אפה של אניסטון עבר טרנפורמציה קלה והיום היא בעלת אף יפה והרמוני המתאים לשאר חלקי הפנים שלה.

קרדיט תמונה: : Georges Biardderivative Licensed under Creative Commons Attribution-Share Alike 3.0 via Wikimedia Commons

מייקל ג'קסון

הזמר המנוח עבר את ניתוח האף הראשון שלו לאחר ששבר אותו בחזרות ריקוד בגיל 21, אבל לאחר שפיתח קשיי נשימה, הוא עבר אחד נוסף שלוש שנים מאוחר יותר. לאחר מכן היו לו עוד שני ניתוחים רדיקליים באפו, והוא אמר בעבר: "אני מנסה לא להסתכל במראה. אני אף פעם לא מרוצה ממה שאני רואה".

אפשר להתווכח על השאלה האם ניתוחי האף של ג'קסון הם מוצלחים או לא, אך בהחלט ניכר כי המראה שלו השתנה רדיקלית מאז היה נער.

היידי מונטאג'

כוכבת הריאליטי היידי מונטאג' היא אחת הידועניות שהודו בגלוי שעברו ניתוחים פלסטיים. כוכבת The Hills לשעבר עברה ניתוח אף ראשון בגיל 21. רק לאחרונה, בגיל 27, היא אמרה: "אני בהחלט מצטערת על כמה מהניתוחים שהיו לי לאורך השנים, אני חושבת שהייתי כל כך צעירה ובמצב לא יציב בחיי עם כל כך הרבה שקורה סביבי והמון ולחץ".

ג'ניפר גריי

ג'ניפר, היום בת 54, ששיחקה את דמותה של בייבי בסרט הקאלט "ריקוד מושחת", עברה ניתוח אף בשנת 1989 על מנת להסיר את הבליטה הייחודית באף שלה. מאוחר יותר היא תיארה את הניתוח שעברה בשם "ניתוח אף מהגיהינום", וזאת משום שהוא שינה לגמרי את תווי פניה כך שכמעט ולא זיהו אותה.
"נכנסתי לחדר ניתוח כוכבת ויצאתי אלמונית", היא אומרת. "אני תמיד אהיה השחקנית שפעם הייתה מפורסמת ואז החליטה לעבור ניתוח אף, והיום אף אחד לא מזהה אותה".

על פי התמונה ניתן להבחין כי גריי זכתה באף יפה וחדש, אך ניתוח פלסטי מוצלח צריך להתחשב בשאר חלקי הפנים, מבלי לשנות את הבעות הפנים או את תווי ההיכר של המטופל.

פטריק דמפסי

האף של שחקן "האנטומיה של גריי" הפך לצר יותר באופן משמעותי מאז הימים הראשונים של הקריירה שלו, וקצה האף העגול נעלם. פטריק בן ה-48, הודה שעבר ניתוח לתיקון הסטייה במחיצת האף שלו כדי לפתוח את דרכי הנשימה, זאת לאחר שדיסקית הוקי שברה את אפו כנער.

ניתוחי פנים נוספים

במרפאתנו מתבצעים מגוון ניתוחי פנים נוספים, ביניהם ניתוח אף, ניתוח סנטר, הרמת עפעפיים, ניתוח הצמדת אזניים, הרמת גבות ומצח, בוטוקס וחומרי מילוי, פילינג, מיקרונידלינג וניתוח להסרת שומן מהלחי.

לפרטים נוספים מוזמנים לקרוא לתאם פגישת ייעוץ אישית

דילוג לתוכן