ניתוחים פלסטיים בגיל מבוגרכדי להתקבל לעבודה

כמה רחוק הייתם הולכים כדי לקבל את משרת החלומות שלכם? עבור לא מעט מבוגרים התשובה היא עד מתחת לסכין המנתח הפלסטי. בארצות הברית חלה עלייה בשנים האחרונות במספר בני ה-50 ומעלה שעברו ניתוחים פלסטיים כדי להמשיך ולהתחרות מול המועמדים הצעירים יותר בשוק מחפשי העבודה.

האם ניתוחים פלסטיים יכולים לעזור בקבלה לעבודה?

לעובדים בעלי ותק וניסיון יש יתרונות רבים בשוק העבודה. לפי סקרים עובדים מבוגרים יכולים להביא למקום העבודה ידע נרחב, מוסר עבודה ואמינות רבה. עם זאת, יש מועמדים החוששים כי המראה המבוגר שלהם והקמטים שבפניהם ייחשבו לחסרון בראיונות עבודה. לשם כך, מועמדים בני 50 פלוס מוכנים לעבור ניתוחי פנים שונים בהם ניתוח הרמת עפעפיים כדי להסיר את עודפי העור והנפיחות מהעפעפיים, ולהחליף את המראה העייף והמבוגר במראה רענן וצעיר יותר.
מנתחים פלסטיים בארצות הברית דיווחו על עלייה בגיל של המועמדים הניתוחים בעיקר בחמש השנים האחרונות. הם מתארים שני סוגים של מטופלים מעל גיל 50: מטופלים שחוששים מפיטורים עקב המראה החיצוני המבוגר שלהם, ומטופלים המחפשים עבודה ולא רוצים להידחות עקב דעות קדומות לגבי המראה שלהם.

ד"ר רם סילפן- שיטות חדשות לעיצוב ופיסול הפנים

תחום ניתוחי הפנים עבר שינויים רבים, אם בעבר הדגש התמקד במתיחת הפנים ובמראה עשוי ומתוח באופן לא טבעי, כיום הפרמטרים השתנו.

שיטות מתקדמות בתחום ניתוחי הפנים מתמקדות כיום בשחזור ושימור מראה הפנים הטבעי ולכן ההתמקדות הינה בהרמת אזורים שצנחו עם הגיל ולא במתיחת של כל הפנים.

בראיון עם עדי הימבלבלוי מסביר ד"ר רם סילפן את השינויים והחידושים בתחום, מהן השיטות הנפוצות כיום, ומהם השיקולים הרלוונטיים, כיצד מבוצעת ההתאמה ולמי מתאים הניתוח לעיצוב ופיסול הפנים.

סלבריטאים מבוגרים שעברו ניתוחים פלסטיים

הגיל הוא נושא רגיש בכל מקצועות העבודה, מתפקידים בתחום המכירה ועד לתפקידים בתחום הבידור. מקצועות שלעתים קרובות גורמים למבוגרים להיות מתחת לעין הציבורית יכולים להיות מלחיצים, במיוחד עבור מקצועות שתלויים במראה החיצוני. בעולם הבידור ישנו מספר רב של גברים ונשים שעברו מתיחות פנים וטיפולים אסתטיים שונים כדי לשמר את המראה הצעיר. החידוש הוא שגם מבוגרים העובדים במקצועות "זוהרים" פחות פונים למנתחים פלסטיים כדי לשמור על מעמדם בשוק העבודה התחרותי.

ניתוחי פנים נוספים

במרפאתנו מתבצעים מגוון ניתוחי פנים נוספים, ביניהם ניתוח אף, ניתוח סנטר, הרמת עפעפיים, ניתוח הצמדת אזניים, הרמת גבות ומצח, בוטוקס וחומרי מילוי, פילינג, מיקרונידלינג וניתוח להסרת שומן מהלחי.

לפרטים נוספים מוזמנים לקרוא לתאם פגישת ייעוץ אישית

דילוג לתוכן