מתיחת פנים מה זה אומר?ואיך זה הולך לשנות לך את החיים?

כולנו רוצים להיראות צעירים, רעננים וחיוניים, עם השנים וההתבגרות נהיה מאתגר יותר. מתיחת הפנים מבוצעת בהתאם למצב הפנים וצרכי המטופל.

כולנו רוצים להיראות צעירים, רעננים וחיוניים, עם השנים וההתבגרות נהיה מאתגר יותר. העור מאבד מחיוניותו ומהמראה המתוח והגמיש, קמטים מתחילים להופיע במצח, בצידי העיניים, בלחיים, בפה ובצוואר.

אמנם קיימים נתונים גנטיים עימם באנו לעולם שמשפיעים על מראה העור, אך יש גם מרכיבים כמו עישון, חשיפה מרובה לשמש ותזונה לקויה שנותנים את אותותיהם בעור הפנים.

בעקבות ירידה בכמות ובאיכות סיבי הקולגן והאלסטין, העור נעשה דק רפוי וגמישותו יורדת. עם הזמן בעקבות צניחת הרקמות נוצר עור עודף ששכיח לראות באזור הלסת, בצדי האוזן ובצוואר.

אמנם הזרקות בוטוקס וחומרי מילוי יכולים לשמר ואף לשפר את מראה הפנים, אך הם מתאימים בשלבים ההתחלתיים ואינם יכולים להביא למראה שונה משמעותית כמו ניתוח מתיחת פנים.

לעיתים קרובות מטופלים רבים מבצעים ניתוחים משולבים כמו ניתוח למתיחת פנים בשילוב

עם ניתוח הרמת עפעפיים, הרמת מצח, הרמת גבות ושאיבת שומן מהצוואר. כך בהליך אחד ניתן להגיע לתוצאה הרצויה בתהליך החלמה מרוכז ואף לחסוך עלויות.

מתיחת הפנים – ריאון עם ד"ר רם סילפן

מתיחת הפנים תאפשר מראה צעיר ורענן יותר, על ידי הידוק מעטפת שרירי הפנים. בעבר נהגו למתיחה בלבד מה שיצר מראה לא טבעי. כיום מייצרים מראה טבעי על ידי טיפול ברקמות החיבור ולא רק בעור עצמו. הצלקות מוסתרות בקו השיער ואינן נראות כלל.

כיום נשים צעירות מגיעות לעיתים בעקבות ירידה במשקל, אך רוב המטופלות הן בגילאי 50 ומעלה.  בסרטון ד"ר סילפן ייתן מידע חשוב על ניתוח מתיחת פנים: סוגי מתיחות, תהליך הניתוח, הכנה לניתוח  לצד ראיון עם מטופלת שעברה במרפאתנו ניתוח מתיחת פנים ותשתף בחוויותיה האישיות.

מתיחת הפנים מבוצעת בהתאם למצב הפנים, לגיל ורצונות וצרכי המטופל. לכן חשוב לבצע התאמה מדויקת בהתייעצות עם מומחה. כמו כן לפני ניתוח מתיחת פנים יש צורך להתכונן : הפסקת עישון והפסקת תוספי מזון ותרופות הנוגדות קרישת דם.                                          קיימים שני סוגים של מתיחת פנים:

  1. מיני מתיחת פנים– בשנות ה-40 כשמתחילים הקמטים ורפיון העור, ניתן לבצע ניתוח מתיחת פנים עם חתך אחד בלבד. מכיוון שהתהליך פשוט יותר זמן ההחלמה קצר יותר כ- 6-7 ימים.
  2. מתיחת פנים מלאה, כוללת הידוק של רקמות החיבור והסרת עור עודף, במידת הצורך מבוצעת שאיבת שומן גם מהצוואר על מנת להשיג מראה אחיד וצעיר. החתכים והתפרים מוסתרים מאחורי האוזניים ובאזור השיער.

משך הניתוח נע בין 2-5 שעות, הניתוח מבוצע בהרדמה מלאה והמטופלת נשארת לאשפוז של לילה אחד. תהליך ההחלמה אורך כשבועיים, בימים הראשונים ייתכנו כאבים, שטפי דם ונפיחות באזור הפנים, אך הם חולפים לאחר מספר ימים. בשבועות הראשונים יש להימנע מחשיפה לשמש, מפעילות ספורטיבית ומעישון.

כמו בכל הליך כירורגי, קיימים סיכונים וסיבוכים אפשריים כמו דימומים, זיהומים, ונמקים בעור, לכן חשוב לבצע ניתוח זה אצל מומחה בתחום הרפואה הפלסטית.

ד"ר סילפן מומחה בכירורגיה פלסטית, ישמח להיפגש אתך לפגישת ייעוץ על מנת לאבחן את מצבך הבריאותי, מצב פנייך, להבין מה מפריע לך ומה היית מצפה מהניתוח ולסייע לך להגיע למראה צעיר רענן ולא פחות חשוב מכך מראה טבעי שתרגישי בנוח איתו.

לפרטים נוספים ולתיאום פגישת ייעוץ עם ד"ר סילפן מוזמנים להתקשר

ניתוחי פנים

ניתוחי פנים נוספים: במרפאתנו מתבצעים מגוון טיפולים וניתוחים לפנים כגון: ניתוח אף, הרמת עפעפיים. הרמת גבות ומצח, ניתוח סנטר וניתוח הצמדת אוזניים. לפרטים נוספים מוזמנים לתאם פגישת ייעוץ אישית

לכל ניתוחי הפנים הקיימים אצלנו בקליניקה >>

דילוג לתוכן