כל המידע עלניתוח מתיחת פנים

מתיחת הפנים היא למעשה מבחינתי מהווה את החלום האנושי להמשיך ולהיות צעיר ורענן. זה למעשה החלום.

אודטה: יושבים אתי פה כבר מירב מיליק, יועצת השינה שלנו, וד"ר רם סילפן ממרכז תל אביב לניתוחים פלסטיים, מומחה בינלאומי לניתוחים פלסטיים.

אני אתחיל אתך ד"ר סילפן, אתה באת לספר לנו על מתיחת פנים. אז בוא תספר לנו מה זו הפרוצדורה הזאת.

ניתוח עפעפיים – הרמת עפעפיים – ד"ר רם סילפן

ניתוח עפעפיים מיועד להשיב את המראה הטבעי של העיניים. בסרטון יציג ד"ר סילפן שינויים בשיטות הטיפול, מהם המצבים בהם נדרש ניתוח עפעפיים, מה כוללת ההכנה לניתוח, תיאור הליך הניתוח, שכיחות ושביעות רצון של מטופלים.

ד"ר סילפן: מתיחת הפנים היא למעשה מבחינתי מהווה את החלום האנושי להמשיך ולהיות צעיר ורענן. זה למעשה החלום. ובדרך כלל מה שקורה במתיחת פנים, אנשים מדברים רק על הפנים, אבל זה לא רק הפנים. מבחינתי הפנים מתחילים מהחזה ועולים למעלה. הצוואר הוא חלק מהיישות הזאת שנקראת פנים ולכן כשאנחנו מדברים על הפרוצדורה, אנחנו יושבים עם המטופלים קודם כל ומנסים להבין מה בעצם היו רוצים לשנות או מה היו רוצים להצעיר.
לצורך זה, אנחנו א', משתמשים בכלים מסוימים כמו לבקש מהמטופלות שלי תמונות שלהן מהעבר. ככה אני מקבל רושם לגבי אותה מטופלת, איך היא נראתה בעבר, מה היו תווי הפנים שלה וכן הלאה.

אודטה: איפה היא היתה יותר מלאה ואיפה זה התרוקן. איפה היה יותר גבוה ונפל.

ד"ר סילפן: וכמובן שאנחנו מנסים גם להבין מה בעצם מכביד לה. מהם אותם אזורים שהיא מתייחסת אליהם כאזורים שהם כבדים יותר, שהם בעייתים יותר מבחינתה. אם זה אזורי העפעפיים, אם זה האזורים שאנו קוראים הלסתות שהם אותם מרכזי כובד.
מה שאנחנו רואים כאן זה השינוי בתפיסה של מה שקרה בפרוצדורה הניתוחית בשנים האחרונות. בעבר חשבנו שהעור שהוא מהווה למעשה מעטפת, הוא הסיבה והגורם ומה שאנחנו צריכים לטפל בו לאורך כל הזמן. ולכן אנשים היו ונשארו מיד לאחר הניתוחים מאוד מתוחים. נראו עם מראה מאוד מתוח כזה.

ניתוחי פנים נוספים

במרפאתנו מתבצעים מגוון ניתוחי פנים נוספים, ביניהם ניתוח אף, ניתוח סנטר, הרמת עפעפיים, ניתוח הצמדת אזניים, הרמת גבות ומצח, בוטוקס וחומרי מילוי, פילינג, מיקרונידלינג וניתוח להסרת שומן מהלחי.

לפרטים נוספים מוזמנים לקרוא לתאם פגישת ייעוץ אישית

דילוג לתוכן