מה הקשר בין רשתות חברתיותוניתוחים פלסטיים

תרבות ה"סלפי", צילום עצמי לרוב באמצעות טלפון חכם, הפכה כמעט לאובססיה, והיא גורמת לאנשים להיות מודעים יותר למראה החיצוני.

מה הקשר בין רשתות חברתיות וניתוחים פלסטיים

תרבות ה"סלפי", צילום עצמי לרוב באמצעות טלפון חכם, הפכה כמעט לאובססיה, והיא גורמת לאנשים להיות מודעים יותר למראה החיצוני. בעקבות כך יותר אנשים מחליטים לעבור ניתוחים פלסטיים כדי לתקן פגמים הניכרים בצילומי סלפי כמו אף בולט, קמטים ואפילו ניתוחים פלסטיים באצבעות כדי לשפר את המראה שלהן בצילום טבעות הנישואים.

מאז ומתמיד אנשים החשיבו את המראה החיצוני, אבל עם הגידול בשיווק במדיה חברתית, באתרים כדוגמת פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם, והתפשטות תרבות ה"סלפי", המראה החיצוני מקבל חשיבות גבוהה יותר. הגדלת חזה, מתיחת בטן וניתוח אף הם עדיין הניתוחים הפלסטיים המבוקשים ביותר, אבל בשנים האחרונות נוצר ביקוש לניתוחים חדשים וייחודיים העונים לצרכיהם של לקוחות צעירים. אלו מתמכרים ל"לייקים" שהם מקבלים על תמונות ה"סלפי", וכדי לשפר את הופעתם בתמונות הפרופיל הם מוכנים להרחיק ולעבור בניתוחים פלסטיים.

 

יש מנתחים שמזהירים את לקוחותיהם מפני ניתוחים פלסטיים מסיבות אלו, ומבקשים מהם שלא לשפוט את המראה החיצוני על סמך תמונות ה"סלפי", מכיוון שישנם גורמים שונים המשפיעים על הצילום כמו זוויות הצילום וכמות החשיפה לאור. יש מנתחים שאפילו נמנעים מלנתח אותם, ומסבירים להם איך להצטלם כדי להשיג את התוצאות המיוחלות.

יש הרואים גם בעלייה במספר הגברים העוברים ניתוחים פלסטיים תוצאה של השימוש הגובר ברשתות חברתיות. ככל שאנשים מצטלמים לעתים תכופות יותר, ומעלים יותר תמונות לרשתות חברתיות, כך הם נעשים מודעים יותר למראה החיצוני ולתהליך ההזדקנות שלהם, ויש כאלה שעוברים ניתוחי מתיחת פנים לשם כך.

ניתוח אף – כיצד להתאים את האף למבנה הפנים?

האף הוא אזור מרכזי ובולט בפנים, לכן חשוב לעשות התאמה מדויקת למבנה הפנים הספציפי של המטופלת. בסרטון נסביר ונדגים כיצד המפגש האישי עם המטופלת, הבנת רצונותיו  וההתאמה למבנה הפנים שלו חיונית ליצירת מראה אסתטי ורצוי. בסרטון נדגים הבדלים בין לפני ואחרי הניתוח אף.

מוזמנים לתאם פגישה ולהגיע לאחת ממרפאותינו בתל אביב או בקריון (קריית ביאליק), נשמח לעשות עבורכם את ההתאמה הטובה ביותר ולהגיע לתוצאה האופטימלית.

ניתוחי פנים נוספים

במרפאתנו מתבצעים מגוון ניתוחי פנים נוספים, ביניהם ניתוח אף, ניתוח סנטר, הרמת עפעפיים, ניתוח הצמדת אזניים, הרמת גבות ומצח, בוטוקס וחומרי מילוי, פילינג, מיקרונידלינג וניתוח להסרת שומן מהלחי.

לפרטים נוספים מוזמנים לקרוא לתאם פגישת ייעוץ אישית

דילוג לתוכן