חזרי למראההטבעי שלך

ניתוח מתיחת פנים מיועד לנשים או גברים אשר עור ושרירי פניהם עבר רפיון המתבטא בקמטים ובמראה נפול. טווח הגילאים הינו רחב ביותר והניתוח עשוי להתאים לצעירים אשר עברו הרזיה משמעותית או לבני הגיל השלישי, אשר מבצעים ניתוח מתיחת פנים בפעם השניה והשלישית.

ניתוח מתיחת פנים מיועד לנשים או גברים אשר עור ושרירי פניהם עבר רפיון המתבטא בקמטים ובמראה נפול. טווח הגילאים הינו רחב ביותר והניתוח עשוי להתאים לצעירים אשר עברו הרזיה משמעותית או לבני הגיל השלישי, אשר מבצעים ניתוח מתיחת פנים בפעם השניה והשלישית.

מטרת הניתוח, אחד השכיחים מבין קבוצת ניתוחי ראש-צוואר, היא הקטנת סימני ההתבגרות על ידי הידוק מעטפת שרירי הפנים וכן מתיחת העור, ועל ידי כך להביא לרענון העונה על רצון המטופל או המטופלת – הקטנת הקמטים והשבתו של קו לסת מוגדר ומהודק.

מרכז תל אביב לכירורגיה פלסטית בראשות ד"ר רם סילפן שם לעצמו למטרה לרתום את הידע הרפואי שצברנו במסגרת שנות התמחותנו הרבות ולאחר שביצענו מאות ניתוחי מתיחת פנים, תוך שדרוג מתמיד של אפני הטיפול והניתוח שלנו בהתאם לטכניקות העדכניות ביותר בעולם הכירורגיה הפלסטית אסתטית.

מומחיותו הייחודית של צוות המרכז מציבה רף בינלאומי במעקב אחר התפתחות שיטות הניתוח לאורך השנים, והסקת מסקנות מההיסטוריה הרפואית והספרות המקצועית בתחום. למשל, ניתוח מתיחת פנים המטפל בשכבות העור החיצוניות בלבד הוא אמנם נחלת העבר, אך הידע שנצבר במהלך השנים בהן היה נהוג משמש אותנו גם היום, לאחר אין ספור גילויים ומעבר לניתוחי מתיחת פנים רב שכבתיים.

כיום השיטה הנהוגה מתמקדת ברקמת חיבור שריר הממוקמת ליד בלוטות הרוק ומהווה המשכיות לשרירי הרקה והצוואר. רקמה זו מתאפיינת בעמידות חזקה מאד, ומאפשרת מתיחה ניכרת של כל שרירי הפנים ומאפשרת תוצאות מיטביות, ללא סיבוכים כפגיעה בעצב הפנים או בצקות מיותרות.

ערכי ליבת האני מאמין של מרכז תל אביב לכירורגיה קובעים כי עלייך להגיע ליום הניתוח כשאת חדורה בביטחון, התרגשות חיובית ומעל לכל שלמה עם החלטתך ומלאת ציפייה לתוצאותיה.

לצורך כך אנו נשב יחד בכדי להגיע להגדרת הרצון שלך באופן המדויק ביותר. אנו נסקור בפניך את שלל האפשרויות הרפואיות אשר יאפשרו לנו לבצע ניתוח מתיחת פנים באופן הנאמן ביותר למשאלות ליבך, תוך שמירה קפדנית על מקצועיות ומיומנות ברמה הגבוהה ביותר.

אנו כאן בכדי להעניק לך את הייעוץ, הליווי ויכולת הביצוע שיאפשרו לך להגיע למראה בו את חפצה בשנים שאחרי ניתוח מתיחת הפנים. לשם כך אנו מצויידים בידע נרחב, ניסיון רב ומחויבות בלתי מתפשרת למצויינות, הצלחה ושביעות רצונך משלב ההדמיה ותיאום הציפיות, דרך ניתוח מתיחת הפנים עצמו ועד לתום שלב ההחלמה.

לקביעת פגישת ייעוץ במרכז תל אביב לכירורגיה פלסטית לחצי כאן או התקשרי ל-1-700-50-10-35

ניתוח הצמדת אוזניים – ד"ר רם סילפן

בסרטון ד"ר סילפן יסביר על ניתוח הצמדת אוזניים, ניתוח שמיועד לבעלי אוזניים בולטות. אמנם ניתן להסתיר בעזרת תספורות נכונות, אך בהליך פשוט יחסית תוכלי להשיג את החופש ללכת בכל תספורת ולהיחשף ללא בושה. ד"ר סילפן יפרט ויסביר על הליך הניתוח, מי מתאים לניתוח ומהן התועלות של ניתוח זה.

ניתוחי פנים נוספים

במרפאתנו מתבצעים מגוון ניתוחי פנים נוספים, ביניהם ניתוח אף, ניתוח סנטר, הרמת עפעפיים, ניתוח הצמדת אזניים, הרמת גבות ומצח, בוטוקס וחומרי מילוי, פילינג, מיקרונידלינג וניתוח להסרת שומן מהלחי.

לפרטים נוספים מוזמנים לקרוא לתאם פגישת ייעוץ אישית

דילוג לתוכן