העלייה בניתוחיםפלסטיים לגברים

טיפולי בוטוקס, מתיחת פנים ומילויים למיניהם הם כבר לא נחלתן של הנשים בלבד, ובשנים האחרונות נראית מגמה הולכת וגוברת של גברים העוברים ניתוחים פלסטיים וקוסמטיים.

טיפולי בוטוקס, מתיחת פנים ומילויים למיניהם הם כבר לא נחלתן של הנשים בלבד, ובשנים האחרונות נראית מגמה הולכת וגוברת של גברים העוברים ניתוחים פלסטיים וקוסמטיים.

אם בעבר, גבר מטופח הסתפק בשיער מסופר ומסודר, בחליפה מגוהצת ובנעליים מצוחצחות ומבריקות, וגברים מטופחים נתפסו נשיים, הרי שהיום השתנו הרגלי הטיפוח של הגברים. מאז אמצע שנות ה-90 גברה המודעות למראה החיצוני של גברים ובהתאמה חלה עלייה בהוצאות על מוצרי טיפוח המותאמים לגברים. מאז גם חלה עלייה בטיפולים קוסמטיים ובניתוחים פלסטיים בקרב גברים. בארצות הברית למשל, מספר הניתוחים הפלסטיים והטיפולים הקוסמטיים שנעשו בגברים הכפיל את עצמו מאז שנת 2000.

 

הטיפולים האסתטיים הפופולריים ביותר בקרב גברים

הטיפולים האסתטיים הפופולריים בקרב גברים הם מגוונים וכוללים ניתוחי פנים (בעיקר מתיחת פנים וניתוחי עפעפיים וניתוחי גוף בהם ניתוח הקטנת חזה (המטפל במצב המכונה גניקומסטיה, שבו לגבר יש חזה מפותח הדומה לחזה נשי) ושאיבת שומן. גברים גם מרבים לעבור טיפולים קוסמטיים לא-ניתוחיים, בעיקר הסרת שיער בלייזר, טיפולי קרן אור להפחתת כתמי שמש, גיל ופיגמנטציה, וכן טיפולי בוטוקס וזריקות מילוי בפנים.
פברואר 23, 2015

ניתוח הקטנת חזה לגבר – גניקומסטיה – ד"ר סילפן

בסרטון יסביר ד"ר סילפן על תופעת הגניקומסטיה, מצב שבו קיים חזה גברי מפותח. השכיחות של התופעה גדולה (עד  60% מהאוכלוסייה) והיא גורמת למגבלות תפקודיות ופסיכולוגיות.

הניתוח מאפשר לייצר התאמה ופרופורציות רצויות, להעניק תחושה נוחה ולשפר את הביטחון העצמי.

בסרטון ד"ר סילפן יתאר את הגורמים לתופעה, למי הניתוח מתאים, מהם הפתרונות הרפואיים הטובים ביותר, מהלך הניתוח וההחלמה.

ניתוחי פנים נוספים

במרפאתנו מתבצעים מגוון ניתוחי פנים נוספים, ביניהם ניתוח אף, ניתוח סנטר, הרמת עפעפיים, ניתוח הצמדת אזניים, הרמת גבות ומצח, בוטוקס וחומרי מילוי, פילינג, מיקרונידלינג וניתוח להסרת שומן מהלחי.

לפרטים נוספים מוזמנים לקרוא לתאם פגישת ייעוץ אישית

דילוג לתוכן