הניתוחים הפלסטייםשל אומה תורמן

אומה תורמן היא אחת השחקניות היפות והמוכרות בהוליווד

אומה תורמן היא אחת השחקניות היפות והמוכרות בהוליווד. בשבועות האחרונים נכתב רבות על המראה החדש שלה והועלו השערות בנוגע לאופי הניתוחים הפלסטיים שעברה, אם עברה.

בשבוע שעבר צעדה אומה תורמן על השטיח האדום בניו יורק בפרימיירה למיני סדרה החדשה בכיכובה, "The Slap". לפי התמונות, המראה של תורמן בת ה-44 היה שונה מהמראה המזוהה עמה; היא נראיה צעירה יותר, עור פניה נראה חלק מהרגיל ושפתיה נראו מתוחות במיוחד.

Uma Thurman (Left) pictured at a 2014 press conference was sporting a very different look on Monday at 'The Slap' premiere (Right) in New York City. (Andreas Rentz, Jim Spellman/Getty Images)

בדיונים הרבים בתקשורת בעקבות הופעתה יצאו מתוך הנחה שתורמן עברה מספר ניתוחים פלסטיים, בהם ניתוח מתיחת פנים, ניתוח עפעפיים, בוטוקס וניתוחים נוספים, והרשת הוצפה בתמונות לפני ואחרי של הכוכבת. המאפר של תורמן ניצב להגנתה וטען שהמראה המתוח הוא תוצאה של סגנון איפור חדש, ושהשילוב בין צבע איפור כהה לגבות ולשפתיים הקנה לפניה מראה מתוח במיוחד.

תורמן בעצמה לא הבינה את התגובות למראה שלה, וטענה שמדובר בשינוי באיפור בלבד, והכחישה את השמועות על ניתוח פלסטי. כמובן שלא כולם האמינו לה וטענו שהיא פשוט מכחישה את הניתוחים שעברה.
כמה ימים לאחר אותה פרימיירה התארחה תורמן בתכנית בוקר למטרות קידום הסדרה שבכיכובה, ושם הפריכה את כל השמועות. היא הופיעה באיפור עדין ומינימליסטי ונראתה כרגיל. היא אף התלוצצה כשנשאלה על הנושא ואמרה שכנראה אף אחד לא אהב את את האיפור.

זאת לא הפעם הראשונה שניתוחי פנים של מפורסמות, בייחוד של שחקניות שעברו את גיל ה-40, מעוררים ביקורות קשות בתקשורת וברשתות חברתיות. אחד המקרים המפורסמים היה השינוי הקיצוני שעברה השחקנית רנה זלווגר לא מזמן, ולרבים המראה ה"חדש" של אומה תורמן הזכיר אותה, אלא שזלווגר, לעומת תורמן, הודתה שעברה תחת סכין המנתחים.

ד"ר רם סילפן מסביר על ניתוח מתיחת פנים

ד"ר רם סילפן יסביר על ההבדל בין מתיחת הפנים להרמה, שינויים וחידושים בתחום ניתוחי הפנים  ודרכים ליצירת מראה טבעי.

קיימים אפיונים אסתטיים שמעידים על צניחה באזורים שונים בפנים, כיום ישנן שיטות שהוכחו כיעילות כמו ה- PRP או שימוש בשומן עצמוני בהן ניתן לשמר את המראה הטבעי לאורך זמן .

ניתוחי פנים נוספים

במרפאתנו מתבצעים מגוון ניתוחי פנים נוספים, ביניהם ניתוח אף, ניתוח סנטר, הרמת עפעפיים, ניתוח הצמדת אזניים, הרמת גבות ומצח, בוטוקס וחומרי מילוי, פילינג, מיקרונידלינג וניתוח להסרת שומן מהלחי.

לפרטים נוספים מוזמנים לקרוא לתאם פגישת ייעוץ אישית

דילוג לתוכן