משיבים את הטבעלצד שלך

הטעמים המובילים להחלטה על ביצוע ניתוח הרמת חזה הם ברורים. כוח המשיכה, הפועל על החזה מביא בסופו של דבר לצניחתו. כאשר מתלווים לכך גורמים נוספים כהנקה, הזדקנות העור וירידה במשקל תחול החמרה נוספת במצבו של השד ובמקרים רבים תתרחש צניחתו.

תחום הרמת החזה חלו שינויים בשנים האחרונות. שינויים אלה הנובעים בעיקר מתפיסות חדשות והנשענים על נסיון הולך ומצטבר של שנים הביאו לגישות חדשניות המאפשרות מחד תוצאות ארוכות טווח ושביעות רצון גבוהים ומאידך צמצום הצלקות שעמדו לרועץ בניתוחים אלה בעבר. בנוסף ההחלמה המהירה ועמידותם של הניתוחים לאורך זמן הופכים ניתוחים אלה לפופולריים יותר בקרב הנשים הפונות לפתרון בעיית צניחת השד.

מרכז תל אביב לכירורגיה פלסטית מעמיד לרשותך את כל היתרונות שהקידמה האסתטית הבינלאומית יודעת להציע, תוך ליווי וייעוץ מסורים והקפדה מקצועית על כל פרט בשלבים השונים של התהליך, שעם השלמתו תוכלי לחזור ולהרגיש נשית וחיונית כבעבר, ולעתים אף יותר מאי פעם.

פגישת הייעוץ הראשונית שלנו אינה כרוכה בתשלום ותחשוף בפניך את המתודולוגיה הטיפולית המובחרת המאפיינת את מרכז תל אביב לכירורגיה פלסטית, אשר שמה דגש מירבי על מקצועיות ומומחיות קלינית מהמדרגה הראשונה בשילוב חום ואנושיות בהם אנו רואים הכרח לקבלתה המשותפת של הבחירה הנכונה ביותר עבורך.

יש לומר כי במקרים מסויימים, משמעות הדבר היא שנחליט יחדיו כי ניתוח הרמת חזה אינו האפשרות הנכונה, בהתחשב בגורמים המשתנים מאישה לאישה. כמו כן נדע לספק לך הדמיות מדוייקות והסברים מפורטים על השיטות הטיפוליות אשר יובילו להשגתן.

נסיוננו הטיפולי בליווי מאות נשים בניתוחי הרמת חזה, ויישומו היומיומי של הידע הרב והחדשני בו אנו מתגאים, מגלה כי ייתכן ותגיעי לפגישת הייעוץ עם ידע מוקדם או הנחות יסוד אודות ניתוחי הרמת חזה.

צוות המומחים הקשוב שלנו יידע לנתב את הרצונות המוקדמים שלך לאפשרויות העומדות בפנייך ולגבש מתוכן החלטה נבונה ומושכלת בהתאם למטרות שהצבת לעצמך בטרם הפגישה.

אנו מאמינים כי המפתח לשביעות רצון המטופלת לאחר כל ניתוח הרמת חזה הוא הגדרה מדוייקת של ציפיותייך וכניסה לשלב הניתוח תוך שקט נפשי מקסימלי והיותך חדורת אמונה בתהליך והתרגשות חיובית לקראת תוצאותיו.

תהליך ההחלמה גם הוא עבר שיפור וקיצור משמעותיים בשנים האחרונות, ואנו נלווה אותך במסירות גם במהלכו. הקו החם שלנו נועד לוודא כי כל שאלה או ספק שלך ייענו בצורה מלאה ומספקת, וכי גם את תצטרפי לשורה הארוכה של מטופלותינו המאושרות.

מרכז תל אביב לכירורגיה פלסטית מזמין אותך לפגישת ייעוץ בנושא ניתוח הגדלת חזה. לקביעת תור עם צוות המומחים שלנו התקשרי עכשיו ל 1-700-50-10-35 או לחצי כאן.

הרמת חזה נשי – ד"ר סילפן

נשים רבות מתמודדות עם חזה נפול לאחר ירידה במשקל או לאחר הריון, לידה והנקה. מראה החזה הנפול והצונח משפיע על תחושת הביטחון, הנוחות ועל הדימוי העצמי. הניתוח שכיח מאד, ולאחר החלמה של כשבוע עד 10 ימים תוכלו לשפר את המראה ואת איכות החיים.

ניתוחי חזה נוספים

במרפאתנו מתבצעים מגוון ניתוחים לעיצוב החזה ביניהם ניתוח הגדלת חזה, הקטנת חזה, הרמת חזה, שיחזור שד וגניקומסטיה. לפרטים נוספים מוזמנים לקרוא לתאם פגישת ייעוץ אישית

דילוג לתוכן