מעניקים לנשיות שלךאת ההרמוניה שחיפשת

בוודאי לא יפתיע אותך לשמוע כי אחד הניתוחים השכיחים ביותר בקרב אלפי הנשים הפוקדות את מרכז תל אביב לכירורגיה פלסטית הינו ניתוח הגדלת חזה.

בוודאי לא יפתיע אותך לשמוע כי אחד הניתוחים השכיחים ביותר בקרב אלפי הנשים הפוקדות את מרכז תל אביב לכירורגיה פלסטית הינו ניתוח הגדלת חזה.

הניתוח מבוקש בנשים צעירות בהן לא התרחשה גדילה שדית, ובנשים בהן החל תהליך התרוקנות של השד (כתוצאה מהריונות, ירידות במשקל).

הודות לתהליך הליווי הצמוד והקשוב של צוות המומחים המסור שלנו למדנו על הצרכים השונים של כל אחת ממטופלותינו, ולצד הקפדה על הרמה המקצועית הגבוהה ביותר והתחדשות מתמדת של הטכנולוגיות העומדות לרשותינו והידע המשמש לנו לעזר, השכלנו להעביר את הדגש אל תהליך ההכוונה והגדרת הרצונות של המטופלת בחפשה אחר הביטוי המושלם לנשיותה.

היחס הישיר העומד בין שימוש בהדמיות משוכללות, הקפדה ותשומת לב לרצונותיך, סקירת כל האפשרויות העומדות בפניך וחיפוש אחר המראה המושלם עבורך ליום שאחרי ביצועו של ניתוח הרמת חזה לשביעות רצונך מוכיח כי המתודולוגיה הרגשית בה מתמחה המרכז עולה בקנה אחד עם זו הרפואית והמקצועית.

בפגישות המקדימות אנו לומדים ביחד איתך להכיר את גופך – אנו לראשונה, ואת מחדש – ופוצחים במלאכת התאמת טעמך האישי לפרופורציות האידאליות שגופך מכתיב. נסיוננו בליווי צמוד ורגיש של מועמדות לניתוחי הגדלת חזה מנטרל את החשש הטבעי מבחירה לא מוצלחת הנובעת מפיצוי יתר על אותן שנים של רצון עז בשינוי ומוביל לתוצאות אופטימליות וארוכות טווח.

אנו מאמינים כי ההרמוניה בין טכנולוגיה מתקדמת, שימוש במכשור הרפואי המתקדם ביותר יחד עם שימוש בשתלים הטובים ביותר בשוק, ידע המתעדכן ללא הרף, מצויינות חסרת פשרות ומומחיות ברמה בינלאומית מעמידים לרשותך את כל הכלים להגיע, סוף סוף, להחלטה שקולה המלווה בשקט נפשי וציפייה לשנים רבות של נשיות נפלאה ומראה שאת יכולה לכנות בלב שלם – מושלם.

מרכז תל אביב לכירורגיה פלסטית מזמין אותך לפגישת ייעוץ בנושא ניתוח הגדלת חזה. לקביעת תור עם צוות המומחים שלנו התקשרי עכשיו ל 1-700-50-10-35 או לחצי כאן.

ניתוח הגדלת חזה – ריאון עם ד"ר רם סילפן

ד"ר רם סילפן מסביר על ההתפתחות ההיסטורית של ניתוח הגדלת חזה. למי מתאים הניתוח? איזה שתלים נמצאים היום בשימוש, שתלי סיליקון מה הם מכילים? ומה מידת ההתאמה של השתלים בגוף? אשר נקבעים על ידי פרמטרים שונים, מהלך זמן הניתוח, משך ההרדמה ועוד. הסרטון כולל צפייה בניתוח הגדלת חזה. למידע נוסף צפו בסרטון>>

ניתוחי חזה נוספים

במרפאתנו מתבצעים מגוון ניתוחים לעיצוב החזה ביניהם ניתוח הגדלת חזה, הקטנת חזה, הרמת חזה, שיחזור שד וגניקומסטיה. לפרטים נוספים מוזמנים לקרוא לתאם פגישת ייעוץ אישית

דילוג לתוכן