חמישה טיפיםלקראת ניתוח להגדלת חזה

ניתוח הגדלת חזה הוא אחד הניתוחים הפלסטיים הפופולריים ביותר אצל נשים. באופן טבעי, הניתוח מעורר עניין רב, אך גם לא מעט חששות ושאלות. אם גם את מתעניינת או מתלבטת לגבי הגדלת חזה, הנה מספר דברים שכדאי לך לדעת או לשאול את הרופא שלך:

ניתוח הגדלת חזה הוא אחד הניתוחים הפלסטיים הפופולריים ביותר אצל נשים. באופן טבעי, הניתוח מעורר עניין רב, אך גם לא מעט חששות ושאלות. אם גם את מתעניינת או מתלבטת לגבי הגדלת חזה, הנה מספר דברים שכדאי לך לדעת או לשאול את הרופא שלך:

מי הרופא שלך?

ודאי כי את בוחרת רופא שהוא מומחה לכירורגיה פלסטית. אל תהססי לשאול את הרופא שלך לגבי הניסיון שלו, לימודיו ואפילו לבקש לראות תמונות "לפני ואחרי" של מטופלות. כמו כן, בחרי רופא אשר זמין למענה על שאלות המתעוררות אצלך גם לאחר פגישת הייעוץ ובמהלך ההליך כולו. בחירה ברופא הנכון תבטיח לך שביעות רצון מהתוצאות אך גם תסייע לך בהפגת חששות ובהקניית תחושת ביטחון.

אילו שתלים?

קיימים כיום מגוון של שתלים שבהם ניתן להשתמש. ודאי כי הרופא שלך עושה שימוש אך ורק בשתלים איכותיים ומאושרים; בדקי האם יש אחריות על השתלים ולכמה זמן וכן שאלי את הרופא שלך לגבי עיצובים שונים של שתלים (אנטומיים, עגולים) ולגבי החומרים המרכיבים את השתלים (מי מלח, סיליקון וכו'). רופא מקצועי יידע להמליץ גם על צורת השתל שתתאים ביותר לגופך וגם על החומר המומלץ ביותר לשימוש.

האם יישארו צלקות?

בקשי מן הרופא שלך להסביר כיצד מוכנס השתל אל השד ומהיכן, ואל תהססי לבקש גם תמונות של מטופלות המראות את הצלקות שלאחר הניתוח. קחי בחשבון כי מדובר בהליך כירורגי ולכן צלקות באזור הניתוח הן תוצאה שיש לצפות לה, אך חשוב לבצע תיאום ציפיות עם הרופא גם בעניין זה, שכן עשויה להיות לו השפעה על מראה גופך ועל שביעות רצונך מהניתוח.

איך להתאים את גודל השתל לאורח החיים שלך?

אין חזה בגודל אידיאלי שיתאים לכל אחת. בבחירה של גודל השתלים יש לקחת בחשבון את אורח החיים שלך – האם את עוסקת בספורט ושתלים גדולים מדי עשויים להפריע לך? האם את מעשנת ותצטרכי לשקול הפסקת עישון לקראת הניתוח? האם את מתכננת דיאטה שעלולה לגרום לשתלים להיראות לא פרופורציונליים? האם ילדת לאחרונה או שאת מיניקה ואז ייתכן ותצטרכי להמתין עד ששדייך יחזרו לצורתם המקורית? כל אלה עלולים להשפיע הן על סוג השתל שתבחרי ועל גודלו הן על שביעות רצונך מהשתלים לאורך זמן. גם כאן, אל תהססי להעלות שאלות אלה בפני הרופא.

למה לצפות מניתוח להגדלת חזה?

שביעות רצונך מן הניתוח כרוכה במידה רבה בתיאום ציפיות נכון מול הרופא שלך. שוחחי עם הרופא על גודל החזה שהיית רוצה, אך גם היי קשובה לחוות דעתו המקצועית ולהמלצותיו לגבי התאמת גודל החזה לגופך. בקשי לקבל הדמיה של תוצאות הניתוח, או לחילופין, בקשי לבצע מדידות עם גודל השתל בו בחרת. תיאום ציפיות נכון ימנע ממך אכזבה בהמשך.

לסיכום, ניתוח להגדלת חזה אינו עניין של מה בכך ויש לו השלכות על הביטחון העצמי שלך ועל מראה גופך. בחרי רופא מומחה עליו את סומכת ושיוכל לתת מענה לכל שאלותייך.

ניתוח הגדלת חזה – ד"ר סילפן

ניתוחי חזה עברו גלגולים רבים, בסרטון יציג ד"ר סילפן רקע על ניתוחי הגדלת חזה בעבר וכיום. מתאימים ניתוחי הגדלת חזה.

ניתוחי הגדלת מתבצעים כיום על ידי הכנסת שתלים שעשויים מסיליקון או ממי מלח, ד"ר סילפן יסביר בפירוט על שתלי הסיליקון: גודל וצורת השתל, ההתאמה האנטומית, הסבר על ההליך הניתוחי, קליטת השתל ותהליך ההחלמה מהניתוח.

ניתוחי חזה נוספים

במרפאתנו מתבצעים מגוון ניתוחים לעיצוב החזה ביניהם ניתוח הגדלת חזה, הקטנת חזה, הרמת חזה, שיחזור שד וגניקומסטיה. לפרטים נוספים מוזמנים לקרוא לתאם פגישת ייעוץ אישית

דילוג לתוכן