מה קורה לגוףלאחר ירידה מסיבית במשקל?

כיום ניתן לרדת במשקל בצורה דרסטית, בין באמצעות דיאטה או התערבות כירורגית, אך מה קורה לכל עודפי העור שנשארו לאחר הירידה במשקל?

כיום ניתן לרדת במשקל בצורה דרסטית, בין באמצעות דיאטה או התערבות כירורגית, אך מה קורה לכל עודפי העור שנשארו לאחר הירידה במשקל?

מטופלים שעברו ניתוחים לקיצור קיבה אמנם רואים ירידה משמעותית במשקל, אבל הם נוטים לסבול מעודפי עור, ולהם יש גם השפעה אסתטית וגם בריאותית. לכן, גם לאחר שירדו ירידה דרסטית במשקל, חלק מהמטופלים שעברו ניתוח לקיצור קיבה עוברים ניתוחים פלסטיים כדי להסיר את העור העודף ולהדק אותו.

עור עודף הנה בעיה ידועה ונפוצה בקרב אנשים שירדו ירידה דרסטית במשקל. מלבד הקושי האסתטי שנוצר מעודפי עור, יש לו גם השפעות בריאותיות והוא יכול לגרום לשפשופים בעור ולכאבים בגלל החיכוך, והוא פוגע גם בביטחון העצמי של אלו שהתאמצו וירדו משמעותית במשקל.

עודפי העור נוצרים משום שלגוף אין זמן להסתגל לשינוי הצורה של הגוף בעקבות הירידה הדרסטית במשקל. ככל שתהליך הירידה במשקל הוא מהיר יותר, כך העור מאבד מגמישותו ונעשה רפוי.

כל מה שרציתם לדעת על סילוק עודפי עור

עודפי עור עשויים להפריע הן ברמה האסתטית והן ברמת ההתנהלות היומיומית. במצבים של עודפי עור קטנים ניתן להשיג מראה מתוח גם על ידי פעילות ספורטיבית, אבל במצבים של ירידה דרסטית במשקל, לדוגמא לאחר לידה או ניתוחים בריאטריים, נוצרים עודפי עור באזורים רבים בגוף: בזרועות, בירכיים, חזה, ישבן, בפנים ובבטן.

במרפאתנו מתבצעים ניתוחים לסילוק עודפי עור כגון: ניתוח להרמת זרועות, ניתוחי חזה, מתיחת בטן, ניתוח לעיצוב ישבן וניתוחי פנים. באמצעות הניתוחים  ניתן להגיע למראה מתוח לצד שיפור איכות החיים.

ניתוחים פלסטיים להסרת עודפי עור

ניתוחים פלסטיים הם הדרך המהירה והיעילה ביותר לטיפול בבעיה נפוצה זו של עודפי עור. בין הניתוחים הנעשים לרוב לאחר ירידה מסיבית במשקל נמצאים ניתוח הטוטאל בודי ליפט שהוא ניתוח לחיטוב הגוף המותאם למטופלים שירדו ירידה מסיבית במשקל ונשארו עם עודפי עור. בנוסף, ניתן לעבור ניתוחים ממוקדים כמו ניתוח מתיחת זרועות, מתיחת ירכיים, ומתיחת בטן.

כמו לכל ניתוח, גם לניתוחים הפלסטיים שנועדו להסיר ולהדק עודפי עור יש סיכונים מסוימים, ועלותם הכספית אינה מועטה. אף על פי כן, לניתוחים לעיצוב הגוף שנעשים לאחר סיום ירידה במשקל יש תוצאות טובות והן תורמות לדימוי העצמי של המטופלים ובתורן עוזרות להם לשמור על תוצאות הירידה במשקל לאורך זמן.

ניתוחי גוף נוספים

במרפאתנו מתבצעים מגוון ניתוחי גוף לעיצוב מראה הגוף, ביניהם, שאיבת שומן, מתיחת הבטן, ניתוח עיצוב הטבור, מתיחת זרועות, ניתוח מתיחת ירכיים, ניתוח עיצוב הישבן, טיפול בעודפי עור, ובגידולי עור, ניתוחי פלסטיקה וגינלית וניתוחים לחיטוב הגוף

לפרטים נוספים מוזמנים לקרוא לתאם פגישת ייעוץ אישית

דילוג לתוכן