כל מה שרציתם לדעתעל ניתוח מתיחת בטן

מתיחת הבטן מהווה את אחת הפעולות השכיחות ביותר בכירורגיה פלסטית. השיטות השונות והמחודשות במתיחת בטן היו צריכות לעקוב אחר קווי האופנה החדשים

שלום לכולם, הנושא היום הוא מתיחת הבטן. מתיחת הבטן מהווה את אחת הפעולות השכיחות ביותר בכירורגיה פלסטית. השיטות השונות והמחודשות במתיחת בטן היו צריכות לעקוב אחר קווי האופנה החדשים. כשהביקיני בסן טרופז הכתיב את האופנה עם קו המותן הנמוך, היה צורך להתאים צלקת נמוכה ומאוזנת. כשאופנת הביקיני נהפכה לברזילאית עם קווי מותן בצדדים, היה צורך להתאים צלקת גבוהה יותר.

ניתוח שאיבת שומן

שאיבת שומן היא שיטה חדשה שפותחה בשנות ה-70 בצרפת על ידי ד"ר אילוז.

בראיון יסביר ד"ר סילפן מהי מטרת הניתוח? למי מתאים הניתוח? מהם האזורים בהם ניתן לבצע שאיבת שומן? באיזה מקרים השיטה יעילה ביותר? האם ניתן לשלב את הניתוח עם ניתוחים נוספים?

קיימות מס' שיטות לביצוע שאיבת שומן, ד"ר סילפן יסביר על הטכניקות ועל הליך הניתוח כמו גם על תהליך ההחלמה.

מתיחת הבטן הראשונה תוארה כבר ב-1899. במהלכה ביצע כירורג אנגלי חתך באמצע הבטן והסיר למעלה משבעה קילוגרם. מאז הופיעו וממשיכות להופיע טכניקות שונות שכולן שואפות להגיע לפולשנות מינימלית.
אופי הניתוחים גם הוא השתנה לאחר שלמדנו על הסיבוכים האפשריים מהניתוח, ואלו השתנו מחשיפת בטן מלאה לחלקית וממוקדת.

"לקנות בגד ים זה ביג אישיו לכל אישה, מתחיל מילדות עד המבוגרות. ברגע שהן יותר יפות ועם גוף יותר מחוטב, הן מרגישות הרבה יותר נשיות, לוקחות דברים יותר סקסיים, פחות דיסקרטיים, דברים יותר בולטים לעין".

כיוון שהנושא מאוד פופולרי לאחרונה, מדברים על מיני מתיחת בטן ואפילו על מתיחת בטן אנדוסקופית. אופי הניתוחים גם הוא השתנה מחשיפת בטן מלאה לחלקית וממוקדת.
הבעיה למעשה במתיחת בטן היא עודפי עור ושומן, ובנוסף גם חולשה של שרירי דופן הבטן.

"אני אחרי תהליך של ירידה של מעל 35 קילו. העור התחיל להיות רפוי, זה לא יפה, זה לא אסתטי, זה לא נעים. בבגדים לא יכולה ללבוש כל מה שאני רוצה. עם כל הירידה אני עדיין לא מרגישה שירדתי כי עדיין זה לא זה. החלטתי לחתוך בבשר, ולהרגיש טוב עם עצמי".

המצב השכיח ביותר הוא המצב לאחר לידות, בדרך כלל מרובות. הלידות מותחות את העור ואת שרירי הבטן מעבר ליכולתן להתכווץ. כתוצאה אנחנו מקבלים מתיחת יתר וחולשה של שרירי דופן הבטן.

"אם הניתוח ייצא מאוד יפה, זה יכול להעלות את הביטחון העצמי של האישה, היא תיראה יותר טוב ותהיה יותר בטוחה בעצמה".

הניתוח עצמו נמשך כשעתיים עד שלוש, נעשה בהרדמה כללית, לאחר מכן אשפוז של בדרך כל לילה אחד, ויום למחרת המטופל או המטופלת יכולים ללכת לביתם.

ניתוח מתיחת הבטן עוזר לעיצוב הבטן, הוא יביא לבטן שטוחה ולשיפור קו מתאר הגוף.

"זה נותן הרבה יותר ביטחון, הן כן אוהבות לצאת מול המראה ולהראות את עצמן".

ניתוח מתיחת הבטן מיועד לעיצוב צללית ומתאר הגוף. הוא נותן מענה לעודפים של עור, שומן והחלשות שרירי הבטן, תוך קבלת בטן שטוחה ומראה גוף חטוב.
אפשר להגיד בהחלט שזה ניתוח שבסופו של דבר עונה על הרבה מאוד צרכים ומקנה תחושה של נוחות וביטחון עצמי.

ניתוחי גוף נוספים

במרפאתנו מתבצעים מגוון ניתוחי גוף לעיצוב מראה הגוף, ביניהם, שאיבת שומן, מתיחת הבטן, ניתוח עיצוב הטבור, מתיחת זרועות, ניתוח מתיחת ירכיים, ניתוח עיצוב הישבן, טיפול בעודפי עור, ובגידולי עור, ניתוחי פלסטיקה וגינלית וניתוחים לחיטוב הגוף

לפרטים נוספים מוזמנים לקרוא לתאם פגישת ייעוץ אישית

דילוג לתוכן