טרנדים חדשיםבניתוחים קוסמטיים לגברים

כיום ניתוחים פלסטיים הם זולים ומהירים יותר, וכואבים פחות. לכן יותר גברים עוברים טיפולים אסתטיים, וגברים רבים אף עוברים סיבוב שני, ואפילו שלישי, של טיפולים קוסמטיים כירורגיים.

כיום ניתוחים פלסטיים הם זולים ומהירים יותר, וכואבים פחות. לכן יותר גברים עוברים טיפולים אסתטיים, וגברים רבים אף עוברים סיבוב שני, ואפילו שלישי, של טיפולים קוסמטיים כירורגיים.

האופנה החדשה בניתוחים פלסטיים לגברים מתמקדת בהגדרת מבנה פנים גבריות יותר. תפיסת היופי מושפעת מאופנה, והטרנדים משתנים כל הזמן. לסתות מרובעות (כמו של ג'ון האם ושל דניאל קרייג) הן הטרנד החדש, והן מחליפות את האף השובב והסנטר העדין שמיוצגים בפניהם של ליאונרדו דיקאפריו וזאק אפרון.

ראה שהיום פוחתת השאיפה לפנים יפות באופן קונבנציונלי. אנשים נוטים להעדיף תווי פנים חזקים יותר, הכוללים למשל אף ארוך, שבעבר נתפס כבעל מאפיינים אתניים. גברים רבים שרוצים לשפץ את האף, אינם מבקשים ניתוח אף מלא כמו בעבר, אלא רוצים לאזן את אפם הגדול עם שתלי סנטר.  על פי האגודה האמריקנית לניתוחים פלסטיים, בארצות הברית עלו מספר השתלות הסנטר ב-71% בשנה האחרונה. כלומר, המגמה החדשה בניתוחי האף היא להשאיר את הסממנים שבעבר ביקשו להיפטר מהם, כמו גבנון באף או קצה אף לא מעודן, ולשמור על מראה פנים טבעי גם אחרי ניתוח פלסטי.

ניתוח הקטנת חזה לגבר – גניקומסטיה – ד"ר סילפן

בסרטון יסביר ד"ר סילפן על תופעת הגניקומסטיה, מצב שבו קיים חזה גברי מפותח. השכיחות של התופעה גדולה (עד  60% מהאוכלוסייה) והיא גורמת למגבלות תפקודיות ופסיכולוגיות.

הניתוח מאפשר לייצר התאמה ופרופורציות רצויות, להעניק תחושה נוחה ולשפר את הביטחון העצמי.

בסרטון ד"ר סילפן יתאר את הגורמים לתופעה, למי הניתוח מתאים, מהם הפתרונות הרפואיים הטובים ביותר, מהלך הניתוח וההחלמה.

20599585 - a young and fit male model posing his muscles

כאמור, היום ניתוח פלסטי הוא תהליך הרבה יותר מהיר מבעבר, וגם תהליך ההלחמה קצר יותר, לפי סוג הניתוח כמובן. לכן, מטופלים יכולים להתאים את מועד הניתוח ללוח הזמנים הצפוף שלהם, מבלי לפגוע בשגרת היום-יום והעבודה. כמו כן, כלי העבודה של המנתחים הפכו לקטנים יותר ולכן התפרים קטנים ומחלימים במהירות. לדוגמה, ניתוח מיקרו שאיבת שומן לעידון קו הלסת (שעלול להיות רפוי כבר בגיל מוקדם בין היתר בגלל חשיפה לשמש) נמשך רק שלושים דקות בהרדמה מקומית וללוות בשטפי דם קטנים בלבד, ללא תפרים.

שיטות חדשות במתיחת פנים חדשים אינן מצריכות בכלל חיתוך בעור הפנים. מתיחות הפנים החדשות מתאימות במיוחד לגברים צעירים שמתחילים לראות מעט רפיון בעור. התוצאות עדינות אך משמעותיות, והמטופלים יכולים לחזור לעבודה כבר למחרת.

לניתוחים קוסמטיים יתרונות רבים והם אינם מסתכמים בשיפור המראה החיצוני בלבד. מחקרים בארצות הברת מצאו שגברים בעלי מראה נאה מתקבלים לעבודה מהר יותר, מקבלים קידום מהר יותר ומרוויחים בממוצע %3–4% יותר מאשר גברים שנתפסים כבעלי מראה פחות נאה.

לסיכום, אם בעבר ניתוחים קוסמטיים שויכו לנשים בלבד, כיום גברים רבים אימצו את הניתוחים הפלסטיים כדרך חיים, וכאפשרות לשפר את המראה החיצוני, לשמר מראה פנים צעיר ורענן, ולחזק את הביטחון עצמי.

ניתוחי גוף נוספים

במרפאתנו מתבצעים מגוון ניתוחי גוף לעיצוב מראה הגוף, ביניהם, שאיבת שומן, מתיחת הבטן, ניתוח עיצוב הטבור, מתיחת זרועות, ניתוח מתיחת ירכיים, ניתוח עיצוב הישבן, טיפול בעודפי עור, ובגידולי עור, ניתוחי פלסטיקה וגינלית וניתוחים לחיטוב הגוף

לפרטים נוספים מוזמנים לקרוא לתאם פגישת ייעוץ אישית

דילוג לתוכן