הקיץ מגיע,ואת מחליטה כיצד הוא יראה

הקיץ אוטוטו כאן, ואיתו השמש הישראלית שתמיד דואגת לכך שייראו יותר מהכל.

הקיץ אוטוטו כאן, ואיתו השמש הישראלית שתמיד דואגת לכך שייראו יותר מהכל. מרכז תל אביב לכירורגיה רפואית מלווה מדי שנה מאות נשים החפצות להגיע אל ימי הקיץ כאשר גופן נראה טוב יותר מאי פעם.

בחוף הים הלוהט או ברחובות העיר השוקקים, בשעות היום או עמוק אל תוך הלילה, המראה החשוף שולט ואיתו הרצון להיראות במיטבך.

ספורט ותזונה נכונה משחקים תפקיד חשוב בדרך אל המראה המיטבי שלך, אך תמיד ישנם אותם דברים המצריכים מענה עמוק יותר, ואין הזדמנות טובה מימים אלו בכדי לוודא כי הקיץ הזה ייראה וירגיש נפלא מקודמיו.

גם השנה אנו עדים להשתכללות והשתדרגות אפשרויות שיפור המראה שעולם הפלסטיקה הכירורגית מציע, וכיצד יישומן על ידי צוות המומחים המנוסה שלנו מבטיח כי הבחירות שאת עושה היום יבטיחו את הישמרותן גם לקיץ הבא, ולאלו שאחריו.

ראש מרכז תל אביב לכירורגיה פלסטית, ד"ר רם סילפן, התווה אני מאמין המעמיד את המרכז בקדמת הבמה הבינלאומית של עולם האסתטיקה הרפואית. ערכי הליבה המנחים אותנו מבטיחים לך את הטיפול המקצועי והמסור ביותר תוך שילוב נדיר בין חדשנות מתמדת לשמירה על עקרונות של רגישות ויחס אישי בלתי ניתנים לערעור.

בין אם מדובר בניתוח הרמת חזה, מתיחת פנים או מתיחת בטן, מתודולוגיית הטיפול שלנו רואה בניתוח עצמו כצעד אחד, משמעותי ככל שיהיה, בדרכנו המשותפת אל עבר תחושת השלמות הפנימית והחיצונית של לקוחותינו.

אנו רואים בתחום עיסוקינו והמפגש היומיומי עם מטופלתינו כמהלך תמידית על החבל הדק שבין הרגשי לפרקטי, ומתוקף חובתנו המקצועית אנו אמונים על קבלה משותפת של ההחלטה הנכונה ביותר עבורך, ובמקרים בהם פשר הדבר הינו המלצה לוותר על אופציית הניתוח אין אנו מהססים להמליץ בהתאם.

אנו מאמינים כי שותפות הדרך הנרקמת בינך לבין צוות המומחים שלנו כבר בשלבי הייעוץ המוקדמים ביותר היא זו שיוצרת את האמון המבטיח את שביעות רצונך המלאה לאחר שתהליך ההחלמה נשלם ואת נפגשת עם התוצאות המעולות של הטיפול בו בחרת.

השתתפותו הפעילה של ד"ר רם סילפן בכנסים מדעיים, פרסומיו בספרות המקצועית הבינלאומית ובמדיות פומביות נוספות, וכן הכשרתם של דורות רבים של מנתחים פלסטיים צעירים מהווים עדות מובהקת למטרה נוספת שמרכז תל אביב לכירורגיה פלסטית הציב לעצמו, והיא הפצת הידע המחקרי – טכנולוגי ואופן הטיפול האנושי כתנאי להצלחה אסתטית בקרב קהילת הפלסטיקה הבינלאומית.

מרכז תל אביב לכירורגיה פלסטית מזמין אותך לפגישת ייעוץ שאינה כרוכה בתשלום בה תוכלי ללמוד כיצד הקיץ הזה יכול להאיר את חייך באור שטרם הכרת. לקביעת תור עם צוות המומחים שלנו התקשרי עכשיו ל 1-700-50-10-35 או לחצי כאן.

כל מה שחשוב לדעת לפני ניתוח הרמת חזה

בסרטון נדון במי מתאימה לניתוח הרמת חזה?  איך מבוצע הניתוח וכל מה שחשוב לדעת לפני ואחרי.

בעקבות לידות, הנקה, ירידה דרסטית במשקל והזדקנות העור, החזה צונח ונראה נפול. ניתוח הרמת חזה מיועד למי שמעוניינת להחזיר את החזה למראה זקור ואסתטי. במקרים מסוימים על מנת למתוח את רקמות השריר והשגת מראה זקור, יושתלו שתלים בחזה. תהליך ההחלמה אורך כחודש ימים.

על מנת להגיע למראה האופטימאלי נערוך פגישת ייעוץ לבצע התאמה ותאום ציפיות בנוגע לתוצאות הניתוח. נשמח לתאם עבורך בדיקת התאמה ללא התחייבות.

ניתוחי גוף נוספים

במרפאתנו מתבצעים מגוון ניתוחי גוף לעיצוב מראה הגוף, ביניהם, שאיבת שומן, מתיחת הבטן, ניתוח עיצוב הטבור, מתיחת זרועות, ניתוח מתיחת ירכיים, ניתוח עיצוב הישבן, טיפול בעודפי עור, ובגידולי עור, ניתוחי פלסטיקה וגינלית וניתוחים לחיטוב הגוף

לפרטים נוספים מוזמנים לקרוא לתאם פגישת ייעוץ אישית

דילוג לתוכן