ההבדלים בין מתיחת בטןלשאיבת שומן

מה ההבדל בין מתיחת בטן לשאיבת שומן היא אחת השאלות הנפוצות הנשאלות על ידי מטופלים השוקלים להיפטר מהשומן הבטני באמצעות הליך כירורגי. מתיחת בטן ושאיבת שומן הם שניהם ניתוחים פלסטיים שמטרתם לחטב ולהשטיח את אזור הבטן. מלבד המכנה המשותף הזה מדובר בשני ניתוחים שונים לחלוטין והם גם משיגים תוצאות שונות לגמרי.

מהי שאיבת שומן?

שאיבת שומן היא ניתוח שבמהלכו מסירים קמת שומן מקומית המתרכזת באזורים מסוימים כמו במותניים, בזרועות, ברגליים, בישבן, וכמובן בבטן. שאיבת שומן באזור הבטן היא פתרון בטוח ואפקטיבי להסרת קפלי שומן מקומיים. בהשוואה למתיחת בטן, שאיבת שומן הוא ניתוח קל יותר ופולשני פחות.
שאיבת שומן היא פתרון טוב לאנשים הסובלים מעודפי שומן באזור הבטן (או באזורים אחרים) במידה המפריעה להם, בתנאי שאין להם עודפי עור משמעותיים או שרירי בטן חלשים במיוחד. יש לציין ששאיבת שומן מתמקדת אך ורק בהסרת עודפי השומן, ובאמצעות הניתוח אי אפשר לחטב את הבטן או להדק עודפי עור. לכן, הניתוח אינו מיועד לאנשים הסובלים מעודפי עור באזור הבטן בגלל ירידה במשקל בעקבות לידה, דיאטה קיצונית או ניתוח בריאטרי. עבורם, מתיחת בטן יכולה להיות פתרון טוב יותר.

 

ניתוח שאיבת שומן

שאיבת שומן היא שיטה חדשה שפותחה בשנות ה-70 בצרפת על ידי ד"ר אילוז.

בראיון יסביר ד"ר סילפן מהי מטרת הניתוח? למי מתאים הניתוח? מהם האזורים בהם ניתן לבצע שאיבת שומן? באיזה מקרים השיטה יעילה ביותר? האם ניתן לשלב את הניתוח עם ניתוחים נוספים?

קיימות מס' שיטות לביצוע שאיבת שומן, ד"ר סילפן יסביר על הטכניקות ועל הליך הניתוח כמו גם על תהליך ההחלמה.

מתיחת בטן

ניתוח מתיחת בטן מאפשר להיפטר מעודפי עור המתרכזים באזור הבטן ובאותה הזדמנות להדק את שרירי הבטן. הניתוח מתחיל בחתך לאורך הבטן התחתונה, ובאמצעותו יכול המנתח להסיר עור עודף ולהדק שרירים רפויים, והתוצאה היא בטן שטוחה ומחוטבת.
בקצרה, ניתוח למתיחת בטן הוא הפתרון האידיאלי עבור אנשים שבעייתם העיקרית היא עור רפוי או חולשה בדופן הבטן, בניגוד לעודפי שומן בטני.

שאיבת שומן או מתיחת בטן: איזה ניתוח מתאים לך?

צפו בד"ר רם סילפן מסביר על ההבדלים בין שאיבת שומן למתיחת בטן

אמנם גם שאיבת שומן וגם מתיחת בטן מציעים פתרונות טובים ויעילים לחיטוב הגוף, חשוב מאוד להתייעץ עם מנתח פלסטי מומלץ ומומחה כדי להבין מהי הבעיה הספציפית שממנה סובל המטופל, ומהו הפתרון האידיאלי עבור אותה בעיה. כאמור לעיל, אם הבעיה היא עודף עור או שרירי בטן רפויים בשל איבוד משקל קיצוני, אז מתיחת בטן היא הפתרון הטוב ביותר. אבל עבור מטופלים שרוצים להסיר עודפי שומן באזורים מסוימים, שאיבת שומן לרוב תהיה הטיפול המתאים ביותר.
עדיין לא בטוחים לגבי הטיפול המתאים ביותר עבורכם? צרו קשר עם ד"ר רם סילפן, מנהל מרכז תל אביב לכירורגיה פלסטית ותאמו פגישת ייעוץ.

ניתוחי גוף נוספים

במרפאתנו מתבצעים מגוון ניתוחי גוף לעיצוב מראה הגוף, ביניהם, שאיבת שומן, מתיחת הבטן, ניתוח עיצוב הטבור, מתיחת זרועות, ניתוח מתיחת ירכיים, ניתוח עיצוב הישבן, טיפול בעודפי עור, ובגידולי עור, ניתוחי פלסטיקה וגינלית וניתוחים לחיטוב הגוף

לפרטים נוספים מוזמנים לקרוא לתאם פגישת ייעוץ אישית

דילוג לתוכן