לעצב את הפנים ולשמור על מראה טבעי עם חומרי מילוי

כן כולנו נראינו פעם צעירים עם עור מתוח וזוהר, אך לאורך השנים העור מאבד מגמישותו וכל החוויות וההבעות שלנו מפעילות את שרירי הפנים ומותירות קווי הבעה וקמטים

כן כולנו נראינו פעם צעירים עם עור מתוח וזוהר, אך לאורך השנים העור מאבד מגמישותו וכל החוויות וההבעות שלנו מפעילות את שרירי הפנים ומותירות קווי הבעה וקמטים. במקביל יש ירידה בנפח הפנים עם השנים והתייבשות של העור בעקבות חשיפה מרובה לשמש.

חומרי המילוי מספקים לנו מענה מהיר, פשוט ונגיש להיראות צעירים. לכל אזור בפנים מתאימה שיטת הזרקה שונה ולעיתים חומרים שונים, חשוב לבצע התאמה מדויקת לפנים, לכמות ועומק הקמטים והאזור בו הם ממוקמים . חומרי המילוי נחלקים לזמניים וקבועים, שההבדל ביניהם בין היתר הוא החומר ומשך ההשפעה.

השימוש בחומרי מילוי ידוע כבר מתקופות קדומות: בעבר הרחוק השתמשו בפרפין או בשומן עצמי כחומר מילוי, בשנות ה-40 נכנס גם הסיליקון הנוזלי לשימוש למילוי ועיצוב הפנים, אך מכיוון שהתגלו תופעות לוואי, סיבוכים ורגישות יתר, שימושו נאסר על ידי רשויות הבריאות. כיום קיימים חומרי מילוי זמניים על בסיס קולגן, סידן ועל בסיס חומצה היאלרונית.

חומרי מילוי קבועים כוללים את ה- PMMA שמומלץ לשימוש רק בשליש התחתון של הפנים, חומר מילוי קבוע נוסף הוא הסיליקון אך אינו מומלץ להזרקות.

בשליש העליון של הפנים אנו מבצעים בדרך כלל הזרקת בוטוקס, שיוצר שיתוק זמני של האזור ומונע כיווץ והיווצרות קמטים חדשים.

היתרון של חומרי המילוי הוא שבעזרת הליך קצר ומהיר, ללא ניתוח וכאבים, תוכלי לקבל תוצאות מצוינות ולהשיג באופן מיידי מראה צעיר, אלסטי ומתוח. יחד עם זאת התוצאות הינן זמניות ולכן יש צורך לתחזק את התוצאות. לצד הזרקות חומרי מילוי אנו מבצעים במרכז תל אביב לכירורגיה פלסטית גם פתרונות קבועים כגון ניתוח מתיחת פנים או פילינג כימי.

החומר הנפוץ ביותר לשימוש למילוי ולעיצוב הפנים הוא חומצה היאלרונית זהו חומר הקיים בגוף באופן טבעי, אך ייצורו הולך ויורד לאורך השנים. לצורך ההזרקות מופקת החומצה בשיטות של טכנולוגיה מולוקולרית מתקדמת. החומצה ההיאלורונית מעניקה נפח ולחות לצד השבת האלסטיות של העור כפי שהיה בעבר. לאחר מספר חודשים החומצה מתפרקת בגוף בהדרגה ונעלמת. משך ההשפעה משתנה ממטופל אחד לאחר בהתאם למצב העור, בדרך כלל מדובר בתקופה של 8-18 חודשים.

החומצה ההיאלרונית נחשבת בטוחה לשימוש, אינה מעוררת רגישויות ומאושרת על ידי רשויות הבריאות וקיימות תופעות לוואי מועטות כמו נפיחות ושטפי דם מקומיים באזור או התנדפות החומר מהגוף. קיימות מספר דרגות סמיכות שמותאמות על ידי הרופא בהתאם לעומק הקמטים.

למרות שהפעולה היא פשוטה יחסית, על מנת להגיע לתוצאות הרצויות חשוב לבחור רופא פלסטי מומחה, בעל מומחיות וניסיון רב בתחום. במרפאת תל אביב לכירורגיה פלסטית  ד"ר סילפן, רופא פלסטי מומחה בתחום עיצוב הפנים, מבצע הזרקה של החומר באמצעות מחט דקה באופן מקצועי ומדויק. הטיפול נמשך עד חצי שעה ואינו כרוך בכאב, דורש זמן התאוששות, ניתן לחזור לפעילות לאחר הטיפול.

מדיי יום מיליון נשים ברחבי העולם מזריקות חומרי מילוי ונהנות ממראה צעיר, רענן וגמיש.

 

טיפול בעודפי עור לאחר ירידה במשקל – ד"ר רם סילפן

אנשים שירדו הרבה במשקל, בוודאי מכירים תופעות כמו סימני מתיחה בעור ועודפי עור בבטן ובאזורים נוספים. עודפי עור לאחר ניתוחי שרוול נפוצים היום יותר מתמיד עם העלייה בביצוע ניתוחים מסוג זה. סובלים מעודפי עור לאחר הרזיה? כיום קיימים ניתוחי עיצוב להסרת עודפי עור שיאפשרו לכם להשיג מראה מחמיא כמו שתמיד רציתם.

ניתוחי אסתטיקה נוספים

במרפאתנו מתבצעים בכל יום מגוון טיפולי פנים באופן בטוח ומקצועי. מוזמנת אלינו למרפאה לפגישת ייעוץ מקצועית עם מומחה פלסטי בכיר.

דילוג לתוכן