ליאת

ניתוח לחיטוב הגוף

"שלום, שמי ליאתי בת 42.5 ואני עברתי קיצור קיבה לפני 5 שנים ולאחר ירידה מסיבית של 60 קילו נותרתי עם עור נפול שגרם לי לא לאהוב את הגוף שלי, לאחר חקירה לעומק של הנושא.. היה לי את המזל הגדול לפגוש את ד"ר רם סילפן ממרכז ת"א לכירורגיה פלסטית בקניון רמת אביב ואני עברתי 2 ניתוחים משולבים להסרת עור עודף בכל חלקי הגוף, התוצאות מדהימות ומשנות חיים.. לאור הסיפור הצלחה שלי אני המתאמת הראשית של ד"ר רם סילפן ואנו מלווים יחד מאות לקוחות מרוצים שעברו את הניתוחים להרמת גוף והסרת עור מדלדל, זה מחמם את הלב כל פעם מחדש להביט באנשים שפשוט מתאהבים בגופם מחדש😊

אשמח לענות על שאלות ולתאם לכם פגישת ייעוץ ללא עלות במספר: 058-7000-437 ד"ר רם סילפן, מומחה לכירורגיה פלסטית בעל ניסיון של כ-23 שנים בתחום הכירורגיה הפלסטית והאסתטית, מרכז תל אביב לכירורגיה פלסטית הינו המרכז המוביל לכירורגיה פלסטית אסתטית בישראל.

למרכז שתי מרפאות – האחת ברמת אביב והשנייה באזור הצפון. המרכז פועל על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר בארץ ובעולם כולו ומספק את איכות השירות הטובים ביותר לכל אחד מלקוחותינו. צוות המרכז יקדיש מכל מרצו לפני, במהלך ולאחר הניתוח על מנת להשיג את מטרות הטיפול לשביעות רצונך המלאה. אנו עוסקים בכל ההיבטים של הניתוחים האסתטיים, בניתוחי גידולים עוריים ובכירורגיה פלסטית משחזרת.

במרכז תל אביב לכירורגיה פלסטית אנו יכולים לעמוד בכל ציפיותיך ולספק תוצאות איכותיות שאין ניתנות להשוואה.